:flower: Onnittelut jakautuneille! :flower: ja voima :hug: masurkan kera kulkeville!
Härkis Onnittelut sulle vielä erikseen, ihan hulvaton synnytystarina
joulG Kuusi tuotiin sisään 9 päivä, tavallisesti ollaan haalattu jo ihan joulukuun alussa. Ja kyllä, oon ihan jouluhömppä, siis tunnelmoija/fiilistelijä. Tähän mennessä oon kiskonu ehkä saavillisen glögiä ja nassuttanut aikamoisen läjän pipareita. Ja paistanu kyntteleitä
Niitä tavanomasia jouluhässäköitä koetan kartella kaikin mokomin, ei joulupukki-karnevaalia, eikä lahjavuoria, siivous-urakoita tai kymmentä kiloa ruokaa mätänemään jääkaappiin, kun jouluna kuitenki mussutetaan karkkia, niin ettei ruokaa syyä senkää vertaa ku normi-arkena.
Lapsille on tietenki lahjuksia, ja vähä ukkelillekki mutta kohtuus kaikessa -Tonttu voi tuua ne kuusen alle aattoyönä. Koetan uskotella että sillätavoin meijän ei koskaan tartte ressata että mistä "laulava, autoileva ja raitis joulupukki"
Imettämisestä oli puhetta kun koko pinon lueskelin läpi. Mulla on nuitten isompien kans menny niin että alussa rinnat niin rikki ja kipiät, että ekat viikot ollu pakko pumpata ja syöttää pullosta, ja kyllä, se pullosta syöttämisen kauheus ja kamaluus kuuluu jokaiselle muorille ja vaarille jotka sen vaan sattuvat todistettavasti näkemään. Onneksi en oo osannu siitä märehtiä sen kummemmin vaikka kommenttia on tullu.
Nythän tilanne Paten kans on semmonen että pullolla/korvikkeella ollaan eletty alusta asti. Oman lääkityksen takia en saanu imettää, ja sain tropit heti synnytyksen jälkeen ettei maito nouse. Toisaalta joissain tilanteissa ois kätevää jos imettäis, mutta onnistuu se ravinnon saanti pullollaki. Mulle tämä pulloruokinta ei ole ongelma, eikä vauvallekkaa , mutta kokemuksen syvällä rintaäänellä, joillekki ulukopuolisille se varmasti on, ja siinäpä olokoot
Oikeen mukavata Joulunaikaa, naiset!!
Otus+perhekunta