Kovasti onnea vauvoista Findgirl, Vennu ja Maria-83! :flower:
Ja aivan ihana juttu, että
Otus sai vauvan kotiin!
Marttan ja
Joululahja ovat jo nyytinhakuun lähteneet, mutta tsemppaavia aatoksia peräänne täältä!
Punahattu: Mulla on katsottu alakerta 36+1 eli melkein 3 viikkoa sitten, silloin oli pehminnyt mutta ei auki eikä lyhentynyt. Esikoisen kanssa mulla ei koskaan tainnut edes pahemmin pehmentyä kohdunkaula sinne 43. viikolle tultaessakaan, todella epäkypsästä tilanteesta lähti käynnistely. Toivotaan, että tällä kertaa ei niin menisi!
Tosin kovin lupaavalta ei tällä hetkellä näytä, mulla siis sama juttu kuin sulla
Nasu30, että eipä ole viime päivinä suppaillut. Ja mulla on siis suppaillut oikeastaan koko raskauden, jostain noin viikon 30 tietämiltä ihan tömäköitäkin supistuksia, ja nyt viimeisen viikon sisään kaikki kadonnut. Mitä enemmän ässäilee, sitä vähemmäksi on supistelutoiminta käynyt. Musta tulee ihan oikeasti ensimmäinen ihminen, jolla se vauva jää tonne sisälle...
Pitääkin vissiin testata tuo tissien hipellys
. Ja ne akupisteet (löytyvät Babyidean nettisivuilta) ottaa kehiin myös. Onko joku muu hieroskellut niitä?
Sarabilla tulee jo tulppaa ja ainakin
Viivillä sekä
Merkkarilla suppailee lupaavasti, jei! Ja
KeuKeu, kuten
NullPoints totesi, niin kyllä ne avaavat supparit sitten tunnistaa. Hyvä kuitenkin tuo harkkasuppailu, koska se kypsyttelee paikkoja! Ja aina jos olet epävarma, soita synnärille, ne kyllä neuvovat!
Jaksuja kaikille muillekin, joilla on erilaisia kipuja ja vaivoja,
Jive ainakin kuulosti kovin tuskaiselta.
(.) ei taaskaan ihmeempiä, viimeiset joululahjat kävin aamulla esikoisen kanssa shoppaamassa, sitten kotiin lounaalle ja päikkäreille ja taas illalla ruokakauppaan. Eipä ole heilumisesta ja kassien kanniskelusta ainakaan ollut hyötyä. Mahakin painaa niin tuossa tissien alla että tuntuu ettei pysty kohta enää ollenkaan hengittämään. Eipä ole siis laskeutumaan päinkään tämä vauva, tunnenkin hänen päänsä tiukasti tuolla oikeassa nivusessani jossa hän on sitä jo viikkoja pitänyt. Plääh.
Kaikki uudet vauvanhäätökonstit otetaan ilolla vastaan!
Vauvisko se kertoi jalkojen nostamisesta selinmakuulla? Eikun testiin sekin
Grynna 38+6