Hei taas!
Olette urakoineet taas vuorokaudessa sellaisen kasan viestejä, että nyt joudutte kärsimään hyvin pitkästä romaanista täältä
. Ja siltikin valitettavasti puolet porukasta (ainakin) jää kommentoimatta - älkää ottako henk.koht. Kaikkien jutut on luettu
ViikinkiHelgalle lämpöiset vauvaonnittelut! :flower:
Sartsa32:lle tervetuloa mukaan! :wave:
Vaapukalle tsemppiä, ja koeta saada edes vähän unta ensi yönä! Tosi nopeata toimintaa olikin!
Synnytyskertomuksesta kiitos
Findylle ja
NullPointsille onnittelut hyvästä kokoarviosta!
Nasu30:lle,
Terhikille ja muille, joilla kipeät supparit kiusaavat, kovasti voimia ja toivotus, ettei niistä enää kauan tarvitse kärsiä!
Ja yhtä lailla voimia myös meille kaikille oireettomuudesta kärsiville,
Naputtajalle ja muille!
Ja
Sintzille paranemista migreeniin, samoin kaikille muillekin joilla pään- tai selkäsärkyjä tai muita kolotuksia ja vaivoja!
Jennae:n supparigallupiin, että on tässä raskaudessa ollut selvästi enemmän ja jo paljon aikaisemmin supisteluja kuin viimeksi. Myös ihan tuntuvia suppareita silloin tällöin oli, esikoiselta vasta sairaalassa. Mutta nythän ne ovat kadonneet kaikki... :headwall:
Katherine, myötätuntoni - mulla myös esikoisen odotuksessa oli sijaisterkka oman th:n kesäloman ajan, ja se oli just vielä sitä aikaa kun neuvolassa juostiin viikon välein (edelliseni syntyi kesällä ). Tän sijaisterkan kanssa meni heti kättelyssä sukset ristiin, ei tosin minusta johtuvista syistä (veti porot nekkuun kun ä-polilla olivat ihan eri mieltä vauvan koosta ja mun sf-mitasta kuin mitä hänen mittailunsa olivat, huvittavaa että MULLE siitä nöksähti...) ja sit olikin kiva juosta siellä ne vikat kerrat. Hän myös tässä odotuksessa osui mulle kerran (taas kesäaika) ja piti hirveät saarnat kuinka hän ei oikeastaan näitä äitiysneuvoloita enää edes tee, hän nyt vain armosta suostui ottamaan mut vastaan jne. |O (Mulle siis olisi tullut kesällä melkein 2,5 kk tauko neuvolakäynteihin mutta en suostunut, ja sitten näköjään tälle mammalle lätkäisivät mulle ajan.) Juu mutta ymmärrän siis tunteesi Katherine, en itsekään toivo enää koskaan tän tädin ronkittavaksi ja tentattavaksi!
Vielä lisää ( . ) loppuun. Ensinnäkin nyt vihdoin soittivat Pohjolasta siitä vauvalle hakemastamme vakuutusvarauksesta. Yllätys yllätys, että edelleen vaan väittivät lähettäneensä jonkun kirjeen eivätkä suostuneet keskustelemaan yhtään mistään. 2 kk syntymästä voisi sitten hakea vakuutusta heiltä jos haluaisi. Totesin vain, että eiköhän me nyt mietitä vähän uusiksi kaikkia vakuutuksiamme siellä teillä ja kiitos soitosta. Eukko kehtasi vielä hyvää joulua ruveta toivottelemaan, meinasin sanoa että kiitos teidän siitä tulikin nyt tosi kiva, mutta en sitten sanonut enää mitään :'(
Mutta helkkari että veetuttaa nyt. Jos ne ovat oikeasti jotain sieltä lähettäneet, niin ei ole kyllä meillä moista kirjettä näkynyt. Ja hiukan epäilen koko juttua siksikin, että kukaan ei ole toistuvista kysymyksistäni huolimatta suostunut sanomaan, mikä sen väitetyn kirjeen sisältö olisi ollut. Silloin kun hain sitä vakuutusta, mun raskaus oli edennyt täysin oppikirjan mukaan, ei ollut mitään syytä miksi jotain lisäselvityksiä olisi edes tarvittu. Vähän tuli kyllä sellainen olo, että Pohjolassa on nyt joku kämmännyt kunnolla ja peittelee nyt jälkiään. No, sama se, turha niiden kanssa olisi ollut jäädä inttämään että mitä tässä nyt on tapahtunut ja kenen on vastuu, kun eivät sitä vakuutusta kuitenkaan tässä alle viikkoa ennen laskettua myöntäisi. Siirrämme sitten vauvan synnyttyä kaikki vakuutukset toiseen yhtiöön, täytyy vaan ensin näistä esikoisen korvalääkärikäynneistä hakea rahat pois.
Neuvola oli myös tänään, siellä kaikki ok. Sf-mitasta saivat nyt 1,5 cm vähemmän kuin viimeksi ja innostuivat väittämään (th + harjoittelija) että olisi vauva laskeutunut. Itsestä ei kyllä yhtään tunnu siltä, eikä mahakaan näytä tippuneen, joten vähän epäilen että se tyttö ei vain löytänyt vauvan päätä. Hän kun ei löytänyt sitä 2 edellisellä kerrallakaan ennen kuin terkka näytti. Ja kun vauvan pää on nyt monta viikkoa majaillut oikeassa nivuskuopassani, jossa edelleen tuntuu sellainen pallura. No, samapa tuo koska laskeutuminen nyt muutenkaan ei takaa vielä mitään. Uskon vakaasti edelleen, että olen täällä yhä tammikuussa viimeisten kärvistelijöiden seurana!
NullPointsko se kyseli, voiko nänniniplauksella maidontuotantoa edistää? Mähän olen nyt hipellellyt ahkerasti, ja pari kertaa on tullut useampi pisara kummastakin rinnasta. Toivon ja rukoilen, että se tarkoittaisi jotain, mulle oli niin iso trauma se kun maito ei koskaan esikon kanssa kunnolla noussut.
Okei, tämä on jo varmaan sivun mittainen, joten poistun... Papukaijamerkki kaikille, jotka jaksoivat lukea kokonaan
Grynna 39+1