Huh.. 10 sivua luettu. Päätin nimittäin, että tänään mä tulen tänne ja piste. Kaatukoot vaikka koko systeemi ja romahtakoot vaikka katto pään päältä ni mä istun koneella. :kieh:
babyseven Kappas vain!!! Niin onkin identtiset!!! Johtuisko se siitä, että tunsin synnärillä sielujen sympatiaa sinua kohtaan, lähes luomuna kun mentiin..
Prinsseistä ONNITTELUT:
Maria-83, vennu, Findgirl, Divina ja
ViikinkiHelga!!! :heart: :heart: :heart:
millimenninkäinen SUURET ONNITTELUT PRINSESSAKAKSOSISTA!!! :heart: :heart: :heart:
taapero ONNEA PRINSESSASTA!!! :heart: :heart: :heart: Voimia arkeen ja epätietoisuuteen! Asioilla on vaan tapana lutviutua, joten jaksamista. :hug:
Sartsa32 Tervetuloa!!!
Ja mitäs muuta?
Pakko taas kiitää kohta hommiin ja muuhun.. täällä ei hetken rauhaa ole ollut.. Ristiäiset on lauantaina illalla ja se aiheutti paheksuntaa suunnasta jos toisesta. Minä sit repesin ihan täysin ja sanoin kaikille "Eipä kuulkaas tarvii sit tulla, jos TEIDÄN menot ja jutut on niiiiin tärkeitä. Me kyllä saadaan nimi neidille ihan itekseenkin. Ja jos kerta on kaikki niin vitun vaikeeta ni pysykää sit poissa meiltä kokonaan, ei me teitä muutenkaan tarvita, kun omahyväisiä ja itserakkaita paskiaisia meillä ei hyyssätä." Kummasti meni viesti perille ja tuli oikein sateena anteeksipyyntöjä. Oli muuten syytäkin niitten tyyppien miettiä muutakin kuin omaa napaa.. :headwall: Mutta siis. Nimi annetaan ja bileet vietetään ja täts it. Sit alkaa meillä joulurauha.
Kuusi on jo sisällä koristeltuna, valoja laitettu, mutta tontut puuttuu ikkunasta, kun en vaan ole kerennyt niitä tekemään ja entisistä ei ole enää mihinkään. Tarjoilut on molempiin juhliin suunniteltu ja tilattu ja kaikki käytännössä valmista, lahjat vaan paketoimatta.
Kaverini sai uuden järkkykohtauksen.. ei taida helpolla selvitä osastoajasta.. mutta onneksi on siellä. Jouluksi varmaan pääsee käymään kotona, mutta sitten takasi. On aika paha tilanne sillä, mutta ammattilaiset on sitä varten, en minä.
Tissien korkit on nyt parantunu ja imetys sujuu. Sattuu kyllä vieläkin, kun neiti herää oikein leijonan nälkään ja imuuttaa kuin raviohjastajat!!!
Mutta kyllä se siitä.
Voi kun mä nyt saisin täältä teille vauhtia laitettua, siis niille jotka haluu vielä kotia ennen Joulua ja nimenomaan vauvan kanssa... Mutta jos ei ajatuksen voima auta täältä ni koettakaa kestää!!!
Meillä neiti on täydellinen, siis todella täydellinen, vaikkakin nukkuu päivät ja syö yöllä tunnin välein.. :headwall: Itku tuli yöllä, kun rupes kiukuttamaan se jatkuva heräily.. Jotenkin kesken kiukun tuli mieleen loppuajan kärvistelyt ja kiukut ja se piinaava odottaminen.. Minkä h**vetin takia sitä ei osaa olla mihinkään tyytyväinen? Sit muistin vielä teidät, rakkaat kanssamammat, ja siinä se oli.. ITKU. Märisin siinä kotvasen ja sit aattelin, että "haloo nainen!!! Pidä kiinni onnesta joka on siinä repimässä tissiä ja pidä ajatukset kasassa ja turpa kiinni." Noh. Sit laitoin asiat järjestykseen korvien välissä ja kyllä se siitä helpotti.
Eilen kävi neuvolatäti, annoin sille suklaa rasian. Neidin paino takasi syntymäpainossa ja kaikki ok. Napatynkä irtosi eilen ja se haisi, joten täti putsas ja lääkitsi sen. Ihana, kun sekin on nyt ohi. Äkkiä se aika vaan menee.. neiti täytti eilen viikon! :heart: Eilen oli myös isojen joulujuhlat, ärsyttävät tungettelevat idiootit taivasteli TAAS pojan puutetta. Ivallisesti vaan vastasin, että mitäs se teidän rauhaa järkyttää, kun se ei tod. ole teidän asia. Saatiin olla aika rauhassa sen jälkeen.. tunnetusti kun kovalla äänellä vastasin ni suurin osa kuuli mielipiteeni kerralla. :kieh:
Meillä jyllää tähän kaaokseen vielä kaupanpäällisenä kova kuume, järkky-yskä ja räkätauti. Isot on jo korvakuurilla, pieniä jännätään.. Mutta mutta.. kyl se siitä. Ukko on viimesiä hetkiä kotona, tanssisin lambadaa sen takia, jos värkin palautumiskivut antaisi myöten..
Mulle hermot pinnassa sen tohottamisen takia.. repesin sille äsken, kun tuli keskeyttämään.. Kerroin aika selvästi mitä mieltä olen SEN kiireistä.. ja myös sen, että olen kurkkuani myöten täynnä sen jatkuvaa valitusta kiireestä. Mikä kiire sillä on??? Minä olen järkännyt ja hoitanut kaiken, ihan kaiken!!! Se on itseasiassa tehnyt sen verran, että pitää vauvaa sylissä sohvalla ja kattoo telkkaria, kun minä teen hommia. No, onhan se apu sekin. Paitsi, että eilen kun imuroin ni se vei isot suihkuun ja mun piti sit keskeyttää imurointi miljoonakertaa, kun vauva kaipas huomiota. Että jee jee.. Sain silti imuroitua. Onneksi on se TUTTI olemassa!!! Niin, ja ukko taktisesti varas lääkäriajan esikolle siten, ettei sen tarvinnu olla neuvolatädin aikaan täällä.. Kivat sille vaan. Mutta nyt laitoin ukon kauppaan, kunnon rundille ja pistin vielä kolmosen mukaan, koska se on tervein kaikista.
Vauva onneksi voi vielä hyvin ja toivottavasti tauti ei tartu, mutta jos tarttuu niin minkäs teet. Tulevan viikon ma ja ti on helppoja, kun ukko on töissä. Sit joulu, pyhät ja viikonloppu olis taas sellasta marssia, että mennään kuten ukko haluaa, kun SE on lomalla. Aaarghh... :headwall: Eli se oli hetken huumaa, kun ukko oli mieleinen.. :kieh:
Sitkeesti vaan sissitaktiikalla eteenpäin ja kyllä se tästä vielä iloksi muuttuu!!!
Nyt yritän, ettei ole pitkää nettipimentoo jatkossa, muuten tipun kärryiltä liiaksi. Voimia teille!!!!
Härkis & Anna 1vko 1pvä.