Huomenta =)
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Onnea nmp!!! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Pikkuinen poika, miten ihanaa!
sintzi kyllähän toi nukkuminen alkaa oleen jo aika viheliäistä.. PAITSI viime yönä; posotin koko yön putkeen, en herännyt ees vessaan! Mies oli toista yötä perätysten auraamassa lumia kaupungilla, eipä ollut mitään vieressä kääntyilemis- tai kuorsaushäiriöitä.. Vaik en mä kyllä siihen yleensä herää. Mutta olipahan ihana NUKKUA! Tyyntä myrskyn edellä.. Kai ens yön vielä pystyn nukkuun mut seuraavana voikin sitten jo jännittää niin että ei tuu uni silmään ihan heti. Ja joo,kaipaan "omia" vaatteita!! Jotenkin on tähän elefanttikokoon päässyt kyllästymään. Tosin ei ne heti tuu meneen päälle.. Kaiholla vaan muistelen kuinka esikoisen jälkeen meni kuus päivää synnytyksestä omat farkut päälle...
Vuodosta on ollut juttua.. Mulla ekoina päivinä vuoto on ollut runsasta,mut sit nopeasti vähentynyt ihan normaalin menkkavuodon tasoiseksi. Että sairaalan siteiden jälkeen ei kotona oo kyllä yösiteitä tarvinnut käyttää kuin max vajaan viikon. Viimeks sektion jälkeen tais koko jälkivuoto kestää kokonaisuudessaan ihan jotain alle kolme viikkoa. Alatiesynnytysten jälkeen muistaakseni enemmän. Nyt mulla onkolme pakettia yösiteitä ostettuna, ja toivon pärjääväni niillä. Ja jos en pärjää niin saahan niitä lisää =)
Ente onnea vauvelin kääntymisestä =) Heh, näin erilaiset toiveetmeillä on.. Mulle olis nyt ihan painajainen että se kääntyis; sektioaika ylihuomiselle, ja jos oliskin rt:ssa niin menis taatusti jonnekin yli 41 viikon kun mulla on muutkin menneet... Oon kyllä niin asennoitunut että kohta tää loppuu, että kyllä hakkaisin päätä seinään jos ei loppuiskaan! Niin juu ja siihen piti vielä kommentoida että mulla kyllä perätilavauvan hikka tuntuu ihan tuolla vasemmassa nivusessa.. Kun olitkos se sä vai kuka joka mietti että vauva on kääntynyt rt:hen kun hikka tuntuu alhaalla. Mulla on kyllä istukkakin tossa edessä sotkemassa, joten voi olla et tuntuis ylempänä jollei olis toi "sämpylä" välissä. Niin ja AFI-arvo tai -indeksi on tosiaan lapsiveden määrä ja se lasketaan muistaakseni neljän isoimman lapsivesitaskun suurimmasta läpimitasta. Eli ultralla etsitään lammikoita ja mitataan ja lasketaan sit yhteen.
merkkari mulla ei oo nälkä, mutta ruokaa vaan tekee mieli =) Ja juu, koko ajan!
Eipä tässä sen kummempia... Tänään ajattelin pitää ihan rennon päivän, käydä vähän kaupungilla ja sit pakko käydä ruokakaupassa. Vointi on mitämainioin, vielä ei oo pienen jalatkaan alkaneet painaa tohon oikean puolen kylkiluihin, mitä ovat tehneet nyt kolmisen päivää tosi ikävästi. Eilen oli varsinkin hankala päivä, piti olla kaarella taaksepäin sit jo illasta.. Jee..
Voikaahan hyvin, ja :hug: kaikille tasapuolisesti! =)
Terkuin
Aubrieta ja "Siiri" 38+6