Voihan nuha sentään, täällä herättiin niin tukkoisena että oksat pois :snotty: . Ihme ettei kuumetta ollut, muutoin olo ihan tosi lenssuinen. Ärsyttää :headwall: . Pakko vaan hyvällä (?) omallatunnolla ottaa iisimmin ainakin koko aamupäivä tyttöjen kanssa, puuhailkoot omiaan sen minkä jaksavat ja kaivan vaikka jemmassa olleita kirjoja jne esille.
Mitäs muut joilla isompia lapsia, jaksatteko puuhailla heidän kanssaan vai malttavatko touhuta itsekseen?
Eilen sentään oltiin pitkään ulkona touhuamassa, syötiin hyvin ja palkinnoksi kuopus jätti päiväunet nukkumatta :kieh: . Olin varma että edes illasta nukahtaa helposti, mutta kököt - siellä kukkui vaikka kuinka pitkään, ja aamulla oli ekana ylhäällä!
Olen miettinytkin voisko tämä olla sitä
Aubrietan mainitsemaa oireilua tuolla kolmevuotiaalla? On toki ollut jonkin verran nuhainen jo pidempään... mutta tosi monta päivää jo syönyt todella huonosti, nukkunut huonosti ja kaikki meinaa kiukuttaa. No toki varmaan uhmaakin seassa, mutta ei ole oikein ollut oma itsensä. Voihan se olla että jo jännittää - kun ei oikein kukaan tiedää kuinka pian tai myöhään vauva syntyy.
Aubrieta mainitsi myös noista
kiiweistä - täytyy kokeillakin taas! Muutenkin jääneet taas hedelmät vähemmälle, voisivat osaltaan auttaa. Olisi kuitenkin huippua saada vatsan toiminta raiteilleen mitä lähemmäs synnytys tulee. Mulla ei muuten kummassakaan aiemmassa synnytyksessä ole vatsa ennakoinut toiminnallaan mitään - vaan ennemminkin ollut jumissa vikat ajat. Viime synnytyksessä sainkin heti laitoksella sitten ruiskun niin johan tyhjeni maha ja supistukset koveni sekunneissa .
:x
Nimra puhui noista painajaisista. Mulla ei ole niinkään varsinaisia painajaisia ollut, mutta kaikenkaikkiaan taas aivan ihmeellisiä unia! Jos tosiaan säryiltä muuten nukkuu niin unet on sitä luokkaa että niitä herää ihan ihmettelemään vähän väliä. Mitälie hormonimyllerryksiä.
Härkis - mekin tosiaan myytiin iso osa vauvakamoja kuopuksen jälkeen, lähes kaikki pienimmät vaatteet + vaunut + kaukalo jne. Ei ollut tarkoitus enempiä lapsia enää hankkia, mutta jostain puun takaa se idea sitten tuli. No, pinnasänkyä ei onneksi oltu vielä myyty, ja tallessa oli lähinnä muutama sellainen vaate joita ei raaskinut vielä kiertoon laittaa tai ei tullut myydyksi aiemmin.
On siis nyt aika paljon tarvinnut vielä hankkia, mutta tarkoituksella sen verran edullisempaa kun tämä nyt aika varmasti se viimeinen (taas) on
.
Mussupussu - ymmärrän hyvin tuon tunteen että äkkiä eteen tullut lähtö pelästyttääkin! Juuri eilen kun supisteli niin havahduin yhtäkkiä miettimään että 'enhän mä nyt vielä halua lähte' - ja murehdin jo että jos jo nyt lähtisi niin miehen isyysloma ei ulottuisi Jouluun asti :ashamed: . Onnea sulle, ja voimia koitokseen!
Eli niin vaan vaikka tämä odotustila alkaa jo riittääkin, en sittenkään ehkä olisi vielä valmis tositoimiin. Minusta on parempikin niin että vikat päivät menee vaikka yli LA:n jotta oikeasti on niin tuskainen siihen odotukseen että synnytyksen alkaminen on vain helpotus.
Mitä tästä voi päätellä? Ehkä kaiken valituksen keskellä mun olo ei vielä olekaan ihan niin kyllästynyt...
- Terhikki ja Pieni rv 36+2 -