Heippa! Kiva kuulla susta,
Kathrinelle, tulee kiinnitettyä aina huomiota kun meillä on la samana päivänä =)
Mulla olikin sit tänään neuvola.. Eipä siellä kummempaa. sf-mitta huikeet 32,5cm
Eli yläkäyrän yläpuolella mennään. Sydän pompotteli reippaasti, hassusti vaan se istukan humina haittaa kuuntelua kun on tuossa ihan edessä. Vauva on käännähtänyt sen verran, että selkä osoittaa nyt vasemmalle. Ja
pää on tiukasti yläs päin edelleen.. Th oli sitämieltä, että ne vauvat jotka enää näillä viikoilla kääntyy kokonaan ympäri tekee muutenkin isoja kiepahduksia. Ja uskoi että mitä todennäköisimmin perätilassa pysyy neitonen loppuun asti. Ens käynnillä parin viikon päästä tulee sit se lähete synnytystapa-arvioon (mulla sekä edeltävän sektion että perätilan vuoksi), ja eiköhän se sektio sitten suunnitella tuonne marraskuun vikalle viikolle. Hassua, tuntuu et siihen on NIIN VÄHÄN AIKAA!! Hei se on ens kuussa... Apua
Pissat ym oli ok, painoa oli livahtanut 950g/viikko... Huh! Tosin syötiin eilen iltapäivällä juustoja, ja aamullakin olin turvoksissa, joten uskon et nestelastia oli aika lailla. Mut jotkut kun on tänne painonsa laittaneet, niin mä en kyllä laita!!! Teistä on nimittäin moni näilläkin raskausviikoilla kevyempi kuin mä BMI:llä 25 =D Saati sit NYT...
Ostin sit turvakaukalon. Puna-mustan Brion penkin telakalla. 189e maksoi, musta suht kohtuullinen hinta. Niitä Römereitä katselin, meil on Britax (nyk Römer?) ollut aina ennen,mut sen hinnaks telakan kanssa olis muodostunut melkein 400 egee, joten jäi kyllä kauppaan. Harmittaa kun kesällä näin Volvon&Renaultin liikkeessä sellaisen oranssin Römerin poistomyynnissä, hinta 50e enkä sitä ottanut! No, tuo Brio tuntui kivalta kantaa, oli kivan näköinen ja ainakin myyjän mukaan ihan yhtä turvallinen. Sit "jouduin" ostamaan myös bodyn, potkarit, pienen mekon, Kivatin puuvillavuorilliset villalapaset ja aivan ihanan name itin luonnonvalkoisen "hiippalakin". Siis niin kuin puuvillainen vauvanmyssy, narut leuan alla, mut sellainen "tonttuhiippa" siinä hatussa. Ihan ylisöpö :xmas:
No, jokos
sairaalakasseja pakkaillaan? Mun tekis kohta mieli jo pakata!! Mä jotenkin tänään"heräsin" siihen että ei hitsi, kohta se jo syntyy..
Niin hei, mitäs
tissirasvaa te monet olette ostamassa? Mulla on aina ollut käytössä vaan Ceridal-öljy, sitä rinnanpäähän imetyksen jälkeen ja on ollut ihan hyvää. Muita ehdotuksia tähän?
Petite-te vastasin sulle sinne lapsivesitopicciin,mutta seseuraavan vastaus oli kyllä ihan loistava! Ei ollut tarkoitus kamaluuksilla pelotella, juuri niin se menee kuten fleur vai kuka se nyt olikaan sanoi =)
Daizz tervetuloa kurkkimaan =) Miks sulla leikataan niin aikaisin? Mun taas täytyis kurkata olosuhteiden vuoksi marraskuisten pinoon, mutta tää kyllä pysyy mun "kotipinona"!