kirjotan nyt kun on taas vähän parempi mieli,niin en teitä muita synkistele.....
on kyllä paljon rauhallisempi ja tyynempi olo ollut nyt kun tein sen päätöksen että jäädään vanhaan kämppään ainakin raskaimman vauvavaiheen yli.ei ole ollut läheskään niin monia itkuja enää kuin parisen päivää aikaisemmin.tosin tää raskausajan herkkä mieli tekee edelleen sitä että jos joku kyselee vointia tai alkaa juttelemaan asiasta kiinnostuneena mun jaksamisesta,siis jos joku osoittaa välittämisen niin mä liikutun kyyneliin,ja sit on tosi työ hillitä parkua! ei kiva.... |O
onneksi kaikilla teillä kaatuneilla kuitenkin selvittiin säikähdyksellä,mä oon kans niin kömpelö et ihan kammoan rappusia nykyään...saatikka jotain kolaria! hui!! isot voimahalit sinne kaikille järkytyksestä toipumista varten!
mä hieman jo aloitin laittaa vauvanvaatekaappiin tavaraa,mutta ei kauaa pysty puuhailee kun ottaa jo koville,jalat turpoaa jos pari tuntia on pystyssä.eilisillan järjestelin tavaroita takas vanhaan kotiin,ja tänään aamusta tuli parisen harjotussupparia ja sit yks joka teki kipeää vihlomalla,ja kaikki tuli niin peräkanaa säännöllisesti,et ehin jo säikähtää.....
ja on kyllä täysinäinen olo,herranjestas! vauvan peppu tai pää painaa kylkiluihin,ja nää sukkien ja kenkien laitot on tuskaa,ja mahdotonta on pukea tytölle kenkiä niin et se istuu sylissä!hetken kun oon yrittänyt yltää niin luovutan ja pistän tytön makaa lattialle et saan sille kengät jalkaan.....
on muuten kauhea uhmavaihe menossa meijän tytöllä,on sekin varmaan jo stressaantunu tästä muutetaan-ei muutetakkaan-jutusta.yritän nyt panostaa antaa sille huomiota ja läsnäoloa,noi tavarakasat löytää paikkansa sitte hitaammalla tahdilla.ja joo,tyttö oli tossa yks ilta mummilassa,ja kun tuli kotio,selitti mulle että hänellä on vasta pieni pimpula,sieltä ei tuu ulos vauvoja,sitten kun hänelle kasvaa iso pimpula,sieltä tulee ulos vauvoja! mitäköhän ovat mummilassa jutelleet..?
no hyvä että ovat,on mulla jääny viime aikoina vähemmälle jakaa tätä vauva-asiaa tytön kanssa.
ihana tuo porscen mies!! juuri noin kuuluukin hemmotella raskaana olevaa kumppania! :heart: kumpa mäkin joskus saisin moista kohtelua..... tässä raskaudessa mua on hemmotellut tosiaan vain mun oma äiti,kutsumalla usein syömään mua varten tehtyä monipuolista ruokaa ja ottamalla tyttöä vähän väliä puuhiinsa mukaan että saan levättyä.
joo,ja sellanen asia täytyy kans saada jakaa teidän kanssa,että juttelin tossa (ex-)anopin kanssa hänen poikansa tänhetkisestä voinnista,ja anoppi sitte kysymään että onko poikansa lähössä mukaan synnytykseen,että jos ei lähe niin kyllä hänkin voi lähteä!
olihan se huolehtiva tarjous,mutta en kyllä haluaisi anoppiani mukaan synnytykseen......
sitten sellainen kysymys,että onko keltään poistettu hammasta raskausaikana??? :attn:
mulla tuo vuos sit puhjennu viisaudenhammas taitaa olla halki ja tulehtunut,meinaan säkypäivystykseen mennä mutta mitä jos se vetääkin sen pois,sitähän särkee sit hyvän tovin,eikö??
enkä haluis särkyläkkeitä ottaa... pelkään hamputohtoreita muutenkin,ja nyt vielä tää.... :x
jeps,ei mulla "muuta",alkaa istuminen olla hankalaa tän mahan kaa....
menninkäinen(tarkistusjuoksu....)32+2