Saparo :hug: Uskon, että olotila on sekava ja varmasti miettii kaikenlaista. Toivotaan kuitenki, että teilläkin tämä olisi vain väärä hälytys, niinkuin usein näissä tapauksissa onkin. Voimia odotteluun!
Paljon onnea kaikille, jotka saaneet iloisia uutisia ultrista ja jotka kuulleet sydänääniä :flower: :heart:
Mä oon jotenkin kauhean laiskalla päällä, aina kun (joka päivä moneen kertaan) lueskelen täältä uudet jutut ja meinaan itekkin kirjoitella, niin sitten se jääkin kun on muka niin väsy ettei edes jaksa kirjoitella.. Muuten tänne ei kummempia. Masu tuntuu kivana pömppönä ja innolla odotan, että kasvais vain jo lisää :heart:
Tänään on ollut ihan outo juttu, kun koko päivän aikana oon rampannut pissulla siis ihan tosi tosi monta kertaa
Tunnin aikana varmaan neljä kertaa, eli kun käyn vessassa, niin heti sen jälkeen jo tuntuu rakko olevan ihan täynnä ja saa taas juosta. Ihmeellistä.. Kun mulla on se alkuraskauden pissarumba jo vähentynyt niin tänään sitten yhtäkkiä tollai!
Nyt on sitten tosi harmaata pihalla.. Sillon kun niitä helteitä oli, niin toivoin että ees vähän viilenis, kun menin niin veltoksi siitä kuumuudesta, mut nyt kun on niin kylmää, niin toivoisin, että olis lämmin! Mutta tekee luonnolle vaan hyvää kun vähän sataa, ettei ihan puut ja kasvit kuihdu.
Kummeista Me ollaan kans puhuttu jo aika paljon tulevista kummiehdokkaista.. Vaihtoehtoja ei ihan hirveesti oo. Ei oo oikein semmosia "ystäväpariskuntia" joita olis kiva pyytää. Yks semmoinen pariskunta löytyis kyllä, joista toinen on mun kaveri ja toinen miehen kaveri, mutta.. En tiedä olisko ne silti ihan kummeiksi sopivia, vähän epävakaalla pohjalla kun niiden juttu taitaa olla.. Mutta, mun veli 16v ainakin oisi yks hyvä vaihtoehto, ja ehkä sen tyttöystävä.. Kai me saadaan päätettyä tää vielä raskausaikana
Veli ainakin on jo vihjaillu, että olis halukas kummiksi, että hyvä hyvä.
Tuli mieleen tämmönen kysymys, et
minkä ikäisiä sisaruksia teiltä löytyy? Mä itse oon vanhin, seuraava on veli 16v, sisko 14, veli 3v ja sisko 1 v :heart:
Päänsärystä vielä, mulla on nyt ollut oikeestaan joka päivä ihan kauheeta pääkipua.. Ihan välillä pelottaa et onko vakavaaki. Mutta kaippa se on aikalailla normaalia.
Kivaa päivänjatkoa vaan kaikille ja kasvatellaanhan masuja taas
papunen tänään 14+3 :heart: