Tuitsu kyseli mitä ukot tekee työkseen. Meillä isäntä on suht säännölisissä 7-16 arkitöissä, on viheryksikössä leikki- ja liikuntapaikkojen ylläpitotöissä, siellä siis työnjohtajana. Tietää ainakin kenelle soittelen jos on puistossa jotain rikottu.
Talvisin on sitten yli-ja viikonlopputöitä kun on jääkenttien hoitoa, mutta silloinkin viikonloput osuu joka kolmas viikonloppu. Et ei ees joka viikko.
Ja kieltämättä, ultran jälkeen oli ihan erilainen olo kuin ennen, paljon enemmän raskaana oleva olo.
Kiitos myös
Katherine ja mmiilia kun jaksoitte samaistua mun helpottuneeseen oloon.
Tervetuloa
Kuukiitäjä. :flower: Me ei vielä olla puhuttu kysytäänkö sukupuolta, mutta jotenkin mun ainakin tekisi mieli kysyä. Esikostakin oltais kysytty, mutta ei näkynyt.
Ja mieskin puhuu masukista nyt poikana, et ois sitten aikaa totutella jos onkin tyttö.
Vaikka eipä sillä väliä kumpi on, mutta mulla on alusta asti ollut poikaolo, kun oireet on paaaljon pahemmat kun esikkoa odotellessa. Siksi kai mieskin on alkanut puhua pojasta...
Ja sit tuo sanoo et valta tasottuis kun nyt on akkavalta, mutta niin on neiti kietonut isänsä sormen ympärille, että ei se toinen tyttökään huono juttu olisi. :heart:
Hienoa
Ulpu23 että alkaa olo kohentua. Tuntuu muuten itestä tosi hyvälle ja ennen kaikkea aktiiviselle kun jaksaa lähteä liikkeelle. Mulla alku oli niin kamalaa, et ei edes kävelemässä oikein jaksanut käydä, ja nyt kun jaksaa niin autolla ei menisi minnekään. Kauppaankin ois pakko päästä pyörällä, mut ei niitä kantamuksia fillarilla saa tuotua. :| Me käydään korkeintaan 2krt/vko ruokakaupassa, niin kerralla onkin sit tavaraa. Mulla raskaus ei vielä näy, ja tuskin näkyy vielä aikoihin kun on tota vararavintoa.
Mut joissain asennoissa eteenkin pyöräillessä tuntuu et maha on tiellä. Olihan se ennenkin jo, mut nyt kun siellä on muutakin kuin läskiä, niin se muu ei anna periksi.
Nostetaan sit sitä mukaa satulaa ettei ota maha vastaan ja sit loppuu pyöräily kun ei enää ylety polkimille.
Isäntä ehdotti et ostetaan mulle harikkamallinen fillari.
Mut innolla ja malttamattomana odottelen että sais sellaisen isomman mahan mikä näyttäiskin vauvamasulle. Sitten kun alkaa se näkyä, niin on muuten hoikka olo.
Uskomatonta, huomenna alkaa jo viikko 13.
Aika on mennyt tosi nopeeta.
Te joilla on jo useampi lapsi niin koska tunsitte toisen liikkeet? Mä katsoin et esikosta tunsin liikkeet 17+3 viikoilla, et jos tästä alkais tuntua pari viikkoa ennen niin se ois sitten juhannuksen paikeilla mikä on jo pian.
Ja heinäkuun loppuun saadaan sitten varmaan rakenne ultra, kun se tehdään kuulemma rv 20. Et sekin on jo melkeen ihan kohta, kun koittaa positiivisesti ajatella.
Jaahas, meillä neiti nukkuu ja isäntä lähti kauppaan, niin mä taidan mennä parvekkeelle paistattamaan päivää kun sinne alkaa näillä hetkillä paistaa aurinko. Ihanaa, kun ei tarvii enää palella koko ajan.