Myrskynmerkki mulla on kanssa jo pidempään vauvan hikka tuntunut ihan tosi alhaalla. Siis just niin että tuntuu kuin peppu heiluisi B) Etenkin jos on jotenkin sellaisessa asennossa, että painoa pakaroiden päällä, niin tuntuu että minäkin heilun
Shamandalie jaksamista sinulle, kyllä oli idioottimainen lääkäri. Toivotaan ettei lapsi nyt kasva sitten ihan kamalan isoksi, vaikka onneksihan sinulla taisi ensimmäinen synnytys olla aika helppo? Eli ehkä sitä isokin lapsi mahtuu syntymään. Vaikka eipä se kai yhtään lohduta. :hug:
Mulla oli siis neuvola tänään, ei taas mitään ihmeellistä. Sydänäänet kuului hyvin, oli vähän matalampi pulssi kuin yleensä, mutta ei kai merkittävästi. Lisäksi mun verenpaine oli parempi, nyt 114/76, eli ei mitään huolta. Pissa puhdas, sf-mitta laskenut, nyt 33, sahaillut siinä 33-34,5 välillä viimeiset kerrat. Toisaalta tädillä oli myös uusi gynetuoli, jossa olin erilaisessa asennossa, ja itse uskon sillä olevan todella vaikutusta tuohon sf-mittaan, joten en usko että se on välttämättä niin kovasti laskenut.
Mulla oli täällä vanhemmat ja sisko sellaisen 7 kk tytön kanssa käymässä, piristi kummasti kun oli seuraa. Ja tuo tyttö vie huomion sitten pois mun mahasta, että voi joskus puhua jostain muustakin. Nyt on taas paljon parempi mieli, ja uskon, että kyllä tämä tästä. Hullua kyllä miten mielialat voivat vaihtua päivän aikana ihan laidasta laitaan vaikka kuinka monta kertaa.
Limatulpasta: onko sellainen verinen lima siis limatulppaa? Mulla tuli aamulla sellainen isompi määrä jotain limaa, vähän kuin erikeeperiä, kuten joku on täällä sanonut. No, nyt äsken jäi paperiin sellainen samanlainen satsi ihan veristä limaa. Mutta ei siis mitään veriviiruja, vaan ihan kunnon veristä "liimaa". Onko toi nyt sitten tulppa? Vaikka eipä sillä niin väliä, jos tulpan lähtemisestäkin voi mennä vielä 3 viikkoa...
Landir 41+1