Samoin
Veeruska, ei täälläkään elämää ole
Huomaan myös käyväni koneella hyvin usein vilkaisemassa josko joku olis taas kirjoitellut. Touhuan välissä aina jotain järkevää (?) kuten siivoilua mutta aina palaan koneelle :ashamed: Koulun etätehtävät ovat odotelleet tekijäänsä jo viikon verran, mutta jotenkin ei oo innostanut naputella koneella mitään niin järkevää... Palautus niille tehtäville on vasta 14.1.08 mutta tarkoitukseni oli tehdä ne ennen kuin jakaannun! Ei sillä, taitaa olla vielä useampi viikko aikaa väsästellä ne koulutehtävät: ei merkkiäkään että oltais vielä aikoihin lähdössä synnyttään :/ No, eiköhän se minunkin aika joskus tule
Oon havainnut myös että
vauvan liikkeet on vähentyneet, tai niiinstä on tullut "hitaampia" ja pehmeämpiä. Huolestunut en ole koska liikkeitä kuitenkin tulee säännöllisesti. Toivottavasti tämä liikkeiden vähentyminen on hyvä merkki, synnytystä ajatellen
Toiveajattelua...
Uskomattoman energin olo ollut tällä viikolla (nää kaikki kaks päivää
). Koiran kanssa oon lenkkeillyt (=lyrrertänyt) useamman kerran päivässä sulassa sovussa, edes sen vetämiseen ei ole mennyt liiemmin hermo, ei siis ole lenkillä verenpaineet ollut ihan tapissa! Niin ja oon tehnyt kuivakakkuja pakkaseen, ajattelin antaa isovanhemmille joululahjaksi kuivakakun, pipareita ja kukan
On ollut kiva näpertää kaikenlaista jouluista! Kohta täytyy varmaan ostaa isompi pakastin kun tuntuu että ei sinne mahdu muuta kuin jouluruokia ja "ruoka"-lahjoja! Oon itsekkin ollut ihan hämmästynyt tähän omaan seesteiseen olotilaan! Viime viikko oli paljon tuskaisempi ja olin jotenkin hermostunut koko viikon. Oliskohan tää nyt tyyntä ennen myrskyä?!
Jeps, mies soitti, kauppareissu tiedossa :wave:
Niin ja onnea kaikille vauvautuneille :flower:
Nora ja Vilma 39+1