**Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

Terveisiä neuvolasta :wave: Kaikki ok. Neuvolan täti sanoi että pää on jo tosi alhaalla kun ei saa "kiinni" siitä. Että vois vaikka syntyä milloin vain, NIINPÄ.... Antoi ajan ensi viikolle mutta mä sanoin että toivottavasti ei nähdä :D :kieh:

Onnea uusille vauvautuneille :heart:

Jatkanpas hetken vielä löhöilyä sohvalla ja kun neitin piirretyt loppuu TV:stä niin ohjelmassa olis piparkakkutalon teko. Luistin hommasta eilen niin tänään on pakko :D Katsotaan millaisen Muumi piparkakkutalon saamme neidin kans aikaiseksi =)

Saparo+TikuTiikeri 38+4
 
Kokeillaan jos vielä onnistus mahan päivitys rv 38:




Onnea kaikille vauvautuneille ja ihana kun jaksatte käydä tänne kertoon kuulumisia =)

Joku puhu että valkovuoto vähentyny: täällä kans nyt kun odottaa joka vessa käynnillä jännityksellä että mitähän siellä housuissa on niin nyt siellä ei ole sitten yhtikäs mitään ihan rutikuiva ja aikasemmin on ollut runsastakin. On se hullua kuinka jännittäviä vessa reisuistakin on tullut :LOL:

Täällä muuten olo edelleen mitä mainoin koko raskaus aikana ei ole ollut vointi näin hyvä.
 
Moikka!!!!!

Onnea taas vauvautuneille!!!! :heart: :heart: Ja ihana synntystarinakin oli tullut. Tuli ihan itku silmään, tahtoo myös...

Veeruska: Varmaan tulee äkkilähtö. Täällä paikat kuitenkin olleet jo aika kypsät ja auki vkolta 36 asti... Kuitenkin välillä supistellut ihan napakastikin...

Täällä kanssa vauva ollut tänään todella hiljainen. ei hirmuisesti ole liikuskellut. Mun hyvä ystävä tuli tänään lapsineen kylään ja piristi todella mun päivää... :D Toi mulle kukkia, pullaa ja jätskiä, nam... :p oli kyllä päivän pelastus... :flower:

Neuvolatätikin soitti päivällä ja sanoi, etä pääsen jo huomenna ultraan ja sisätutkimukseen, kun oli tullut peruutus... :D Eli jotain posittivistakin. Saa nähdä onko paikat valmistautunu yhtään sen paremmin kuin viimeksi...

Jaksuja kaikille meille yliajassa kärvisteleville... Kyllä meidänkin aika on pakko olla kohta... :heart:

Riikkuli 40+2
 
onnea taas vaavin saaneille!! :heart:
joka viestin saa aloittaa samalla tavalla..:)

joo ei mullakaa kyl elämää oo, täällä vähä väliä lukemas juttuja jos niitä tullut, onneks melkein aina on, on sit jotai tekemistä..

äippäpolilla taas käyty, oli kyl sit niin mukava lääkäri että.. kerranki!!
peruttiin siis leikkausaika ja ens maanantaille uus aika sinne ja sit ehkä/toivottavasti käynnistys lapsiveden vähyyden vuoksi, ellei tietty aiemmin synny.. tytöltä meni vedet 39+1 ja perjantainahan se nyt tulis.. :saint: :saint: jos kävis samallalailla :)

te jotka yliajalla niin ei ainakaa enää jouluna tarvi olla laitoksella... toivottovasti ei itsekkään tarvi, ois kyl tytöllä tympeää olla hoidossa jouluna ku äippä sairaalas...

taas haluttais torttuja, en kyl viel tänää taija tehdä ku melkein joka päivä tullu syötyä... :p painoaki kyl tullu sen mukaa...

voiko kohdunkaulakanava hävitä yhdes yössä ku eilen ku kävin nii oli se 2-3cm ja nyt ei ollenkaa??

liinuli 38+5
 
Voi mikä söpöläinen tuo Jajepoon pikkuinen :heart: .
MINÄKIN HALUAN! No se on varmaan kaikille tullut selväksi :ashamed: ...

Minttuliina:
Joku puhu että valkovuoto vähentyny: täällä kans nyt kun odottaa joka vessa käynnillä jännityksellä että mitähän siellä housuissa on niin nyt siellä ei ole sitten yhtikäs mitään ihan rutikuiva ja aikasemmin on ollut runsastakin. On se hullua kuinka jännittäviä vessa reisuistakin on tullut :LOL:
Tismalleen. Limatulppatoiveita elätellessä on saanut vaan huomata, ettei sieltä tule enää kertakaikkisen mitään :/ .

Iltapäivällä yökkäsin pari kertaa ja toivoin, että se merkkais jotain. Mä kun en edes voi sanoa, että vauvakaan juuri olisi liikkumistaan vähentänyt.

Mutta siihen yhdyn muiden kanssa, että hirveästi ei ole elämää 8-16 kun mies on töissä :/ . Saan kyllä syyttää siitä itseäni, kun en jaksa mennä edes naapuriin, mutta kun nyt haluaisin vaan sen vauvan :xmas: :heart: . Täällä sitten notkun vähän väliä |O .

Nora: Et lähde ilman mua TAYSiin |O . Kaikki ei voi etuilla :headwall: . Joulu siellä olis ihan kamala ajatus :headwall: :headwall: :headwall: .
 
Liinuli, ikävä kyllä on mullakin mahikset olla synnärillä jouluna, vaik viikkoja on jo 40+4... Neuvolassa kyselin, että millon aletaan käynnistellä jos ei mitään tapahdu. Sanoi et 19.12 vois päästä aikasintaan ekaan yliaikaiskontrolliin ja sillon ei vielä tehdä muuta ku arvioidaan tilanne. Jos sillon tarpeeks hyvin osaa vaatia/on jotain ongelmaa niin käynnistyksen voi saada siitä parin pv päähän, mut jos ei mitään syytä ole käynnistää niin voi mennä joulun ylikin! |O Tietysti tosiaan jos tulee aikasemmin jotain häikkää niin käynnistetään tarpeen mukaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Schätzchen:
Nora: Et lähde ilman mua TAYSiin |O . Kaikki ei voi etuilla :headwall: . Joulu siellä olis ihan kamala ajatus :headwall: :headwall: :headwall: .
Ei hätää, en ole vielä lähdössä mihinkään! Uskoisin saavuttavani eräpäivän (17.12.) ihan kevyesti ja kärvisteleväni täällä vielä viikon päästä :D Niin tai ihmeitä saa kyllä tapahtua jos neiti päättää tulla ennen LA:a! Mutta totta, joulu sairaalassa olis aivan perssiistä :headwall: Melkein toivoisin että jos menee yli lasketun ajan niin saa mennä reilusti yli ja syntyä vaikka 1.1.08 :D Veikkaan että lapsi olis iki onnellinen jos Hänen synttärinsä korkkais vuoden! No, mutta onhan tässä vielä aikaa jouluun...

Sitä (joulua) odotellessa, kärvistellään täällä kaikki yhdessä :) Ja tosiaan, sovittaisko että niin kauan kun joku joulukuinen on synnyttämättä, ei perustettais uutta "ryhmää" vauva kasvaa -puolelle?! Kävis tosiaan aika tylsäks ja ikäväks tää palsta jos jo porsineet ( :D ) siirtyis muualle!

Taas hän poistuu, kiittää ja kumartaa :wave: Näkemisiin!

Nora, 39+1 edelleen...
 
Ei pelkoa että yksin jäätte tänne minä täällä kans källäilen varmaan vielä joulun jälkeenkin :kieh: joskin käyn lukeen monta kertaa päivässä mutta en jaksa aina kommentoida :(

Tietty mulla on noitten paineitten takia pieni toive että käynnistävät jo ennen joulua, mutta kun nyt näyttää että nuo lääkkeet auttaa niin saa nähä ilmoittavatko ens viikolla että tuleppas sitten joulun jälkeen taas niin harkitaan :headwall: :headwall: :headwall:
Jotain positiivista kuitenkin tänään pongasin ekat kunnon limat/limatulpan palat tms. mutta oliko se että siittä kolmeviikkoa :LOL:

No toivossa on hyvä elää että tää tonttu kuitenkin jouluksi tulis kotiin tai siis kotonahan se on tietty tuolla mahassakin :LOL: mutta siis ihan syliin asti. :x
Ja rupeaa kauppa reissutkin ahistaa kun täällä pikkupaikkakunnallahan kaikki tuntee toisensa ja suunnilleen kaikki ihmiset jututetaan kylällä vastaan tullessa niin rupeaa ´kaikkien juttelun alotus kommentit oleen sitä luokkaa että vieläkö olet yhtenä kappaleena? ja voivoi kyllä se sieltä tulee, ei sinne ketään ole jääny :/
 
Ihana tuo Pi pa re:n poika :heart: . Hikkailiko hän paljon masussa - eli pitääkö sanonta hikkailun ja hiustenkasvun yhteydestä paikkaansa :D ?

Kiitos Nora, ettet kiirehdi ;) . Se lohduttaa B) .

Mua kuvottaa koko ajan ja välillä vihlaisee alavatsasta aika lailla, mutta ei limatulppaa, supistuksia eikä lapsivettä havaittavissa :/ . Huomisen meinaan leipoa pakastimeen. Asetan itselleni aina tavoitteita, mitä teen ja uskottelen, että sitten vauva kyllä syntyy kun sekin homma on tehty. Toistaiseksi mikään ei ole tehonnut :whistle: ...
 
schätzchen:kyllä hikkaili mahassa, ja hikkailee vieläkin, useasti syötön jälkeen. ;)
Niin ja onnea kovasti kaikille vauvan saaneille! ja onnea kaikille jotka odottelee vielä ison masun kans. kohta se tulee teidänkin vuoro. se voi tulla silloin kun sitä vähiten odottaa.
 
Ihanat vauvat Jajepoolla ja Piparella!

Kaikenlaisia limoja täälläkin odotellaan, mut ei niin mitään.

Schätzchen: Mäkin oon aina asettanut päivän tavoitteeksi jonkun jutun minkä teen. No nyt musta on alkanut tuntuun siltä, että mitäs jos vauva oottaakin, että saan kaikki tehtyä ja tulee vasta sitten...siis mulla ei oo enää mitään rästiin jääteitä hommia... :whistle:

Tein äsken köyhiä ritareita hillolla ja kermavaahdolla, mut ei ollutkaan niin hyvää kuin muistin.

 
No niin minäkin olen alkanut pikkuhiljaa tajuamaan et pitää tämä synnyttääki :whistle: Nyt sais tullakin kun saatiin nuo pikkumiehen 2vee juhlat juhlittua vähän etukäteen kun oikee päivä vasta 18pvä. Ihme juilimisia on ollutkin nyt alaselässä ja mahassa ja kunnon selässä tuntuvia supistuksia pitkin päiviä ja öitä. Mutta maha edelleen töröttää korkeella eikä laskeudu niin ei taida supistelut avata mitään. Kunnon liitoskivut olleet eilen ja tänään,johtunee varmaan nuista synttärijuhlista. Eli munkin lenkit on sitten lenkkeilty siihen asti kunnes vauva suostuu ulostautuun =)

Tosi isot onnittelut kaikille vauvansa jo saaneille! :flower: Ja eiköhän meillä muillakin kohta se aika koita :hug: Jaksamisia teille jo "yliajalla" oleville, vaikka eihän se yliaikakaan ala virallisesti kuin rv42 jälkeen mutta tiiän kyllä et ei se paljoo lohuta varsinkaan jos eka tulossa.

Mulla ei siksi taida olla kiire kun jo 4jäs synnytys ja ei kerkee ajatella päivisin koko asiaa kun niin touhu päällä nuitten lasten kans, joskus oikein hätkähtää et apua mullakin laskettuaika jo sunnuntaina :eek:

Ja kiitos vielä ihanista synnytystarinoista,niitä on niin mukava aina lukea.

Maikka+nelonen 39+2
 
Onnea vauvautuneille ja lämmin kiitos ihanista synnytystarinoista

Tänään oli neuvolalääkäri taas.. Paikat samassa jamassa kuin 2 vko sitten.. Mutta protskut oli ++, jonka takia otettiin toksemia kokeet ja torstaina uus neuvola.. Päivystykseen täytyy mennä heti jos oireita alkaa ilmetä. Täällä on mukava lähteä kun klo 16.00- 08.00 päivystys 70 km päässä naapurikunnassa. On tämä terveydenhuolto sitten PA :kieh: .. Hoppas nyt ei mitään toksemiaa pukkaa päälle.. Lääkäri meinas et vauva saadaan maailmaan ennen joulua, mutta minä sanoin, että jos lähetään siitä loppiaisesta liikkeelle :| ..

Mieskin alkoi höynäämään vauvaa et tulis ulos jo, että täällä on ihan yhtä kivaa kun masussakin :D ..Ja pomokin on alkanut soittelemaan et koskas se vauva syntyy. Minkähän lainen letti tällä vauvalla on kun hikkaavan tuntuu yhtenään =)..

Onko teille muuten minkäänlaista suojaa sängyssä sen varalta jos vedet menee nukkuessa?? Itse ajattelin jonkinlaisen virityksen laittaa.. :attn:

Kiitos myös ihanista kuvista *Kateellisena silittelee läppärin ruutua*

Okeij.. Ens yönä mennäänkin sitten oikein isolla sakilla synnärille..

Let´s go mammat!!

rillukka
 
Menninkäinen, kiitos tarinasta, oli kuule selkeä ja ihanan syvällinen!
Samoin Piparelle kiitos, kuulosti niin ihanan helpolta... Nämä tarinat on selvästi osoittanut sen että jokainen synnytys ON erilainen, yhtään ei voi tietää mitä tulee, ihan jänskää odotella omaansa!
Ja Pipare, vitsi mikä tukka teillä, hieno!!!

Ja onnea onnea kaikille!!! :flower:

Niin niistä eväistä kyselin kun jossain sellaisia suositeltiin; synnärillä muistutettiin vain juomista, enkä tosissaan usko että itsellä syöminen käy mielessä edes heti synnytyksen jälkeen. Sen sijaan mietin että JOS pitkään menee, pitäisi miehelle ehkä jotain olla?
Haikaranpesässä käytetään omia vaatteita, siksi tarvitsisi vaatteitakin ehkä parit (jos sottaantuu ekat synnytyksen yhteydessä ), ja tarkoitus on että mies on siellä koko ajan mukana- siispä pitäisi napata vauvan vehkeetkin samantien mukaan. Siis saa siellä sairaalavaatteitakin käyttää, mutta jopa suosittelevat omia ettei olisi "sairas" laitosolo!

Suzyko toivotaan että haava nopeasti kuitenkin umpeutuu, vesihän se kuulemma on parasta lääkettä, siis suihkutusta, suihkutusta....

Meillä ei ole ihmiset harrastaneet jokojokokysymyksiä, kai mun maha sitten on niiiiin pieni. Mutta miehen kanssa ollaankin sitä mieltä että syntyy vasta ensi vuoden puolella!
Sainpa tänään ostettua yhdet imetysliivitkin (enempää ei uskalla ennenkuin näkee minkä kokoiseksi sitä muokkautuu), aivan ihanat pehmeät ja venyvät Bravadolit, vasta tullut kai Bebesiin myyntiin? Olin kokeillut niiiiin monia jo aiemmin eikä tuntunut mitään löytyvän.

Onko liivinsuojuksista vinkkejä? Kertakäyttö/ pestävät-> tavalliset vai villaiset/bambuiset vai mitkä ne oli..?

Räkäisyydestä huolimatta ollut mukava päivä, toivotaan että huomenna olisi sitä luvattua pakkasta, olisi kivempi koirien kanssa...

Tsemppiä, ja Tuitsu - joko??? ;) :saint: :whistle: :p **juoksee karkuun ettei tule daijuun... :wave:

minimi 38+1

muoks: rillukka, meinaan laittaa sänkyyn suojaksi ns. kroonikkovaipan lakanan alle tässä päivänä jonain, ei ole kiva jos runkopatja kovin sotkeentuu
 
Tänä yönä ei nukuta, mutta ei synnytäkään...Olo liian hyvä :kieh:
Joten musta ette saa kaveria synnärille, vaikka tekisitte minkä joukko lähdön tahansa ;)

Rillukka mÄ oon laittanut lakanan alle pyyhkeen kaksin kerroin. En tiedä auttaako, mutta suojaa ainakin vähän. Mulla kun sitä vettä ei vissiin sit hirveesti oo. Mutta kysymys Minimille mIstä tollaisia kroonikkovaippa lakanoita saa?

Hyvää loppuyötä! Ehkä mäkin koitan saada unenpäästä kiinni...
 
Huomenta!

Täälläkin herätty ennen viittä. Potentiaalista siivous- ja muuta touhuamisaikaa koko pitkä päivä :p ? Hahah.

Emmä ainakaan synnyttänyt viime yönä. Eikä sängyssä oo mitään suojiakaan vesien varalle. Kun ei tuo synnytyskään tunnu ajankohtaiselta. Ajattelin saavani uuden patjan hyvällä syyllä, jos sänky kastuu. On meinaa sen verran vanha ja paska joustinpatja, että nukkuminen on ollut sillä tuskaista jo monta kuukautta.

Eikö muka sairaala tarjoa synnyttäjälle vähintään jotain juomaa kesken synnytyksen?! Mulla tulee ruoka viimeisenä mieleen tollaisissa tilanteissa, joten tuskinpa varaan mitään evästä mukaan. Miehelle vielä vähemmän, minähän sen kaiken työn teen ja energian tarvitsen :kieh: . Neuvolantäti itseasiassa sanoi, ettei synnytyksen aikana mitään ruokaa tarjoilla, tippa vaan käteen, jos alkaa hyydyttää.

Suloisia nuo kuvien bebet ja mukavia synnytyskertomuksia.
 
9.12. syntyi meille poika rv 38+5. Lauantaina aamuna heräsin "napsahdukseen" ja lapsivettä alkoi tihkua. Siitä sitten 18 h:n päästä poika syntyi. Synnytys meni äkkiä lopulta, vaikkei se niiden 10 h kestäneiden supistusten aikaan siltä tuntunut. Salissa ehdin olla lopulta reilu puoli tuntia ja aika kivuttomasti meni. Ilman tikkejä ja kivunlievitystä selvittiin. Lopulta aukesi paikat niin äkkiä.

Tää on vähän nyt sekavaa tekstiä, mutta se mulle tässä tilanteessa anteeksi suotakoon. On vähän väsynyt ja sekainen olo. Tissit ihan halkeamispisteessä...

Tsemppiä kaikille. Palailen ehkä joskus, jahka ehdin.
 
Ja taas tuttu aloitus:
ONNEA KAIKILLE VAUVAN SYLIIN SAANEILLE :heart: :heart: :heart:
Ja ihania kuviakin ootte laittanut :heart:

Ei o kans mitään suojia laitettuna sänkyyn..tuntuu niin kaukaiselta asialta tuollainen lapsivesien meno :LOL:

Tivoli: kerroit että oot nukkunut huonosti jo kuukausia patjan takia..hmm, ettei vaa tuo pikku myllertäjä vatsassa olis aiheuttanut univaikeuksia patjan sijaan ;)
Ei maar, hyvä "tekosyy" tosiaans aada uusi kun ne vedet siihen patjaan menisi=)

Ite lähden tästä neuvolaan hetken päästä..
eilen olin aamulla kävelyllä, päivällä lapsen vahtina 4 v pojalle ja leikkiksellä yms ja sit illalla vielä miehen kanssa kävelyllä ja voin kertoo että kyllä tuntui jo hiukan ;)
Mulla on nyt parina päivänä, kuten myös tänä aamuna, vähän päätä särkenyt...ja tosta ylävatsasta nipistänyt...toivottavasti nyt ei vaa ois mitää arvoja pielessä....no, pianhan se selvii!

Mulla on sairaalakassisa ja kotiin osteetuna ihan tollasia perusliivinsuojuksia, kertakäyttösiä sellasia..suosituksia kuulut niin pääsyin niihin.

Mä ostin noin niinkuin "evääksi" kassiin ihan pari trippiä, jos vesi ei riitä, ja sitten yhden sellaisen urheilijoiden suosiman proteiinijuoman..jos ei muuta ni synnytyksen jälkeen vedän sit ton koska palautumisjuomahan tuo on eli korvaa nopeasti menetyt hiilari ja proteiinivarastot ja aika urheiluahan tuo synnytys taitaapi olla ;)

Mutta sinne neuvolaan joten moi=)
 
ONNEA VAUVANSA SYLIIN SAANEILLE :heart: Aivan ihana tuo menninkäisen synnytyskertomus!! Onkos kukaan muuten räknännyt montako tyttöä ja montako poikaa on saldo tähän mennessä?

Täällä vielä keikutaan. No ei kiirettä vielä, la vasta lauantaina ja tälle päivälle on kiitettävästi ohjelmaa. Jotenkin olen varma, että omin avuin tämä(kään) vauva ei ulos tule. Jospa sitä sitten vuoden viimeisenä päivänä synnärillä tuskaillaan... Lapsikulta vanhempana kiittelee kun syntyy 31.12. klo 23.59 ;) :whistle: :p Muuten ei ole mitään väliä sillä että loppuvuodesta syntyy, mutta tuo olisi jo suoranaista kettuilua :D

Neuvolaan tänään, vaikka terkka viime viikolla jo meinas ettei välttämättä nähdä. Minä tosin lupasin, että vielä tänään nähdään.

Kohta kampaajalle, saapi uuden pään sairaalaan ;)

liplap rv 39+4
 
Huomenta, kroppa ei joo suostu enää makoilemaan vaikka nukuttaiskin.
Tivoli, juu kyllä vettä ja mehuakin varmaan saa, sanoivat vaan että esim jotain energiajuomaa kantsii ottaa. Tai voi ottaa. Eikös monella maha mene sekaisinkin eli luonto hoitaa tyhjäämisen, ei ole tarkoitus siinä sitten enää kiinteää tankata eli ei varvasti tee mieli ruokaakaan!!! Pohtii hän jolla ei mitään kokemusta; sitä vain sen takia juuri huolehtii tollaisista tyhjänpäiväisistä jutuista kun ei osaa keskittyä itse asiaan.

En tiedä saako kronareita esim apteekista tms, itse olen "hoitoalalla" ja töistä siis saanut mukaan. Yhtälailla pyyhe tms auttaa sen verran ettei koko sänky uusiksi mee (meillä siis vasta vajaa vuosi sitten hankittu omasta mielestä perkuleen kallis, mutta ei se selkävaivoja ole estänyt, etenkän nyt kun mittaukset eri kehonosien tuen tarpeelle tehty tietty ennen raskautta..). Ja jos oikein huolestuttaa, voihan pyyhkeen alle laittaa vaikka elmukelmua ;) Niin tai vauvan hoitoalustan tms muovitetun froteen! Hiostaa toki voi.

Nyt aamupalalle. Tänään pitäisi vissiin ottaa rauhallisemmin kun eilisen heilumisen jälkeen flunssa taas pahempana, hö.
 
Huomenta!

Täällä taas - ja vauva tiukasti masussa |O . 39+6, eräpäivä lähestyy...

Paljon Onnea Mrs Nobody :heart: :flower: !!!

Joulumamilla ihana pikkuinen prinsessa :heart: !

Ihanaa, kun laitatte kuvia. Ne on niin suloisia, että alan kohta käsin kiskomaan tuota omaa vauvaa pihalle :xmas: .

Rillukka: Mulla on lakanan alla se samanlainen muovitettu froteekangas, mitä äitiyspakkauksessakin tuli vauvalle mukana. Jos ne lapsivedet vaikka joskus suvaitsis mennä... |O Ja mua ei ainakaan ole hiostanut yhtään.

Hula: Kiva kuulla, että muillekin tää loppuvaiheen odotus on suurta tiedettä :LOL: . Kun tänään olen silittänyt vauvan lakanan ja pussilakanan ja leiponut pakastimeen, niin sitten se ihan varmasti syntyy :whistle: ...

Liivinsuojuksista mulla on kans kertakäyttöisiä, kun mammakavereilta olen kuullut, että ne kestoversiot on kosteana ällöttävän tuntuiset.

ON: Ja taas nukuin niin sikeästi, etten edes kunnolla muista käyneeni vessassa. Kylkikin lienee kääntyneen varsin kepeästi...

Shamandaliella on kyllä varmaan jo pikkuinen nyytti sylissä :xmas: .

Nyt aamukahville :wave: !
 
Huomenta

Mrs Nobody ONNEA :hug: :flower:

Kiitos kaikille suloisista vauvojen kuvista ja synnytyskertomuksista :heart: Ehkäpä me kärvistelijätkin vielä joku päivä päästään kuvia laittelee :whistle:

Ei lähdetty täälläkään yöllä synnyttämään :kieh: Eilen tuli kokeiltua kaikki ässät, siivottua, saunottua ja seksiäkin tuli harrastettua - lopputulos yksi supistus :kieh: :headwall: Yö meni sitten hyvää asentoa etsien, aina painoi jompaa kumpaa kylkeä :ashamed:

Kohta lähden ystäväni kanssa hieman shoppailee, jopsa mielikin tästä paranisi :whistle:

Veeruska ja Heppu Huoleton 41+2
 
Minimi, :D :kieh:

Eli täällä ollaan edelleen kokonaisena, kyllä sitä aina nukkumaan mennessä miettii että olisko tää se mun yöni. Ja aamulla mulla on edelleen maha. Kettu.
Yöllä mulla oli eka, siis kokonaista yksi kappale, semmoista kunnon kipeämpi aaltosupistus. Ja sit se meni ohi. hurraa.

Mä oon melkeen asennoitunut että maanantain käynnistykseen tämä menee. Onneksi siihen on vain viisi päivää vaikka siinäkin on jo neljä päivää liikaa.
Miehellä alkaa onneksi muutenvaa-loma sunnuntaina niin saan kärvistely seuraa kotiin, vaikka tekin tietty ootte loistavaa kärvisseuraa.

Veeruska. :D Mä en ees jaksa sitä komatta ässää koilla kun se mitään kuitenkaan auta. Tosin mulla on kyllä ollut tuolla kohdunsuun tienoolla pieniä vihlasuja, eli vois siellä jotain semmoista olla menossa että pieni tökkiminen voisi vauhdittaa...

Landir vielä täällä?

Joskos tänään tulisi?
Ei taida. |O

Tuitsu ja Tirppa rv 41+1
 

Yhteistyössä