Liivinsuojista näin muutaman päivän kokemuksella voisin sanoa sen että itsellä käytössä kertakäyttöiset (Helmi-merkkiset) ja on mukavan pehmeät eikä päästä kosteutta läpi puserolle. Tosin taitaa olla melkein sama mitä siellä on kun rinnat olleet niin kuumat ja pinkeät että kaalinlehdet käytössä, täytyy sanoa että auttaa vaikka aika skeptinen olinkin niiden suhteen. Jos niitä ei tarvitse niin mulla ainakin ongelmana toisessa rinnassa se että nännin pää hieman rikki ja jos ei nännin ja suojan välissä ole mitään niin se suoja tarttuu ikävästi kiinni nänniin ja käy stanan kipeetä irrotella sitä. Nyt kun alkaa rintojen olo tasoittua otan varmaan päiväksi taas käyttöön ystävältä saadut jäämeren simpukankuoret
Jakavat niitä Norjassa synnärillä, imetyksen jälkeen tippa maitoa sinne kuoreen ja ne nännin päälle, hoitaa mukavasti eikä tartu suojat kiinni
Ruokailusta siellä synnärillä sen verran että kyllä ainakin tuolla Rovaniemellä tarjoiltiin ruuat ihan kuten osastollakin ja kyllä mulle ainakin maistui, varsinkin synnytyksen jälkeen oli melko heikko olo kun pääsi osastolle ja iltapala maistui enemmän kuin hyvin.
Kroonareita minä ainakin pyytäisin sieltä terveyskeskukselta tai polilta jos siellä on vielä käyntiä ennen synnytystä. Varmasti antavat muutaman mukaan kun pyytää, eihän se kenellekään ole kiva jos sänky ui vedestä. Itse en kerennyt moista edes ajattelemaan ja vedethän menivätkin sitten vasta ihan juuri ennen ponnistusta. Se muovitettu frotee suojaa varmasti osittain mutta ehkä kannattaa sen päälle laittaa vielä imevä pyyhe, sehän on kovin ohut se suojus ja jos vettä tulee kunnolla niin voipi lainehtia yli reunojen siitä suojalta. Siinä mielessä ne kroonari-sängynsuojat vois olla paremmat kun imevät ihan kivasti.
Itse laitoin sellaista muovitettua froteeta sängyn yläosaan nyt kun imettää, kiitos vaan vinkistä, en muista kuka täällä suositteli
Me sotketaan kyllä ihan kiitettävästi maidon kanssa, tämä neiti kun tahtoo aina nukahtaa suu täynnä maitoa ja sitten sitä valuu sinne tänne.
Tässä tämä nytkin nukkuu suu auki rinnan päällä :heart: Mä voisin pitää sylissä koko ajan, ihanaa ihanaa
Sanoin pienelle että mukava kun on niin ajattelevainen vauva. Sovittiin että lähden aamulla kauppaan heti kun se aukeaa, mies on vauvan kanssa sen aikaa ja lähtee sitten vasta töihin. No neitihän heräsi juuri sopivasti syömään ennen puoli yhdeksää niin pääsin heti lähtemään kun kauppa aukesi. Ja nukkui sopivasti siihen saakka että pääsin kotiin ja sain aamukahvit juotua
Sen jälkeen voikin taas sylitellä muutaman tunnin :saint:
Sitäpä tuli vielä mieleeni kysyä että oliko täällä jo vauvautuneissa
kissaperheitä? Miten on kissat suhtautuneet uuteen tulokkaaseen? Meillä kissaneiti kävi haistelemassa vauvaa ja välillä tulee varovasti katsomaan että mikäs se tuo on mutta pysyttelee pääasiassa kaukana. Ja varsinkin jos parku pääsee niin kissa ottaa hatkat. Toistaiseksi ei ole enää pyrkinyt vauvan sänkyynkään mutta varmuuden vuoksi olen pitänyt makkarin oven päiväsaikaan kiinni ja vauvalla itkuhälyttimen kun ei ehdi koko aikaa katsoa kissan perään. Piakkoin saadaankin sellainen kova verkkokansi pinnikseen niin on yksi huoli vähemmän. Tai oikeastaan ainoa huoli poistuu =)
Eilen miehen kanssa just juteltiin että molemmilla ihmeen seesteinen olo. Hän ihmetteli kun oli töissäkin vastustanut mutta normaalista poiketen ei yhtään harmittanut, hyvä mieli koko ajan
Ei voi muuta kuin olla kiitollinen kun on kaikki odotusajasta alkaen mennyt näin hyvin ja ilman ongelmia. Toivottavasti myös jatkuu yhtä hyvin.
Onnea vauvautuneille :flower: Voimia kaikille odottajille! :hug: