Woi mmiilia :hug: toivottavasti se vuoto menee ohi ja ei aiheuta mitään hämminkiä masuasukkaallesi.
Kyllähän tämä alku jännää on,kun ei tosiaan vielä voi olla varma kuinka kaikki etenee ja minnekkä asti. Kait nämä alushousuihin kurkkimiset ja lämmön mittailut yms. toistuvat tavat kuuluu asiaan??
Mulla aina pakko tarkistaa vessa reisun jälkeen paperi ettei vaan olisi verta ja samaten tosiaan noi alkkarit :ashamed:
Tulee mieleen omasta käytöksestä hieman neuroottisia piirteitä,heh
Ekaa ultraa jännään aika mahdottomasti,kun siellä sitten saapi kuulla mikä on yksiöni vuokranneella asukkaalla tilanne! :kieh: Mites teille on asiaa esitetty ekaan ultraan miehen mukaan ottamisesta? Mulle kätilö puhelimessa sanoi,että otat sitten miehen mukaan kun tulette.
Me mennään sairaalaan ekaan ultraan,kun tämä orastava joulu tonttumme on pistoshoitojen alkuun auttama kaveri. Menemme siis lapsettomuus poliklinikalle ekaan ultraan,siellä sitten selviää jatko tarve neuvola käynteihin. Toivotaan,että neuvolan asiakkaiksi siis päästään viellä. :xmas:
Noista oireista viellä,että hikoaako teillä kellään muulla jalkapohjat ihan tolkuttomasti? Mulla on ihan hajuhaittaa jaloista. Kauppareissun verran kengät jalassa ja jo sukat ui hiessä :/ Ja haisee yök niin miehekkäästi!
Pahaolokin on ihan oikeeta oksentamista,kun eräs ystäväni sanoi kärsineensä vain kuvottavasta tunteesta.Toisaalta en tiedä onko sekään kivaa jos koko ajan tuntuu et oksettaa,mut mitään ei saa ulos. :\|
Mulla muutenkin herkkä vatsa ja poden mm. refluksiaa joten nyt alusta alkaen korventaa muikeesti vatsalaukkua ja kurkunpäätä. Aamuisin on ääni karhea ja kurkku kipeä. Saa ihan tosissaan miettiä mitä suuhunsa laittaa,kun närästys on niin älytöntä.
Ja mikäli maaliin asti nyt päästään,niin likempänä maalia varmaan vaan korventelu lisääntyy :x
Moni muukin kertoili et palelee ihan hirveesti. Mullakin monesti iltaisin ennen nukkumaan menoa on ihan hyytävän kylmä ja vaatetus lähentelee jo jouluista tasoa. Villasukkaa,villapaitaa ja sukkahousuja yms.
Sitten saatan yöllä herätä ihan likomärkänä hikoiltuani kuin pesusaavi.
Mä olen mielessäni muuten taas kun asiasta kolmanteen tässä hypin. Niin miettinyt kivoja nimiä,joista voisin tykätä nuppuselle nimen. Huonoa onnea voipi tietää funtsia liikaa eteen päin,mutta mutta hiljaa itekseni vaan miettinyt :snotty: Tällä hetkellä vuokralaista kutsutaan edellä mainitulla nimellä,vuokralainen taikka sintti simpukka.
Joku kirjotteli kissastaan!? En muista nyt nicciä,anteeksi. Meillä on useampi kissa kanssa nypittävänä. Tosin ovat kaikki neljä maatiaisia ja lyhyt karvaisia. Ne kyllä nyppii harvase päivä toisistaan karvoja,painiottelun merkeissä.
Ja koiramme meinaa tietty mennä väliin erotuomariksi
Joten hulinaa ja huisketta meidän pesueessa on jo nyt ihan kiitettävästi.
Mutta nyt vatsaa lurisee ihan silleen et mun poistuttava huusiin,kun isäntäkin makaa sängyssä vatsataudissa ja kuumeessa...liekö mullakin sitä samaa.Palaillaan asiaan!