**Joulun odottajat** Huhtikuu

hätähousu oireilee
Heps kukkuu naiset!

hupanen meininki tuntuu täälä olevan, vaikka yhtä jos toista pelkoa on ilmassa. :ashamed: Täälä kans tutkaillaan noita tissejä tuon tuostakin ja vielä kun kutisevat niin pitäähän niitä.. Ei vaan vieläkään oo saanu vaihtaa B kuppia suurempaan- ei yhtään haittais! :kieh:

Sattui tässä iltasella sellanen tilanne, etten enää saanu suutani pidettyä vaan kerroin äitille, isälle ja nuorimmalle siskolle. Vannotin ne hyväksi pysymään hiljaa, mut isä kyllä arveli et äiti soittaa mummulaan jo ennen ku oven oon painanut takanani kiinni. :LOL: Kovastihan nuo olivat innoissaan, pikkusisko aivan tanssahteli kannoilla loppuvierailun (10 vee, niin se on jotain niin jännää).

Täälläkin on kovasti tota vatsan tilannetta tutkailtu, ja aivan musta näyttäis siltä, et massu olis alaosasta aavistuksen kohollansa. Jenkkakahva kyllä kasvaa tuplavauhtia, ku kokoajan on jääkaapilla et taitaa pian joku jo puhua et "tuo se on sit lihonnu" :LOL:

Jostain syystä, kun sain äitille kerrottua, oma olo helpottui huomattavasti. Tuntuu nyt, et kaikki pelot on poissa ja tää raskauskin tuntuu todellisemmalta. Toivotaan vaan et pikkumyy kestää kyytillä. Päätin just, että tuon pikkuisen pavun työnimeksi tulee sit Pikku Myy. Toivottavasti olis yhtä sitkeä ja sisukas ku nimen alkuperäinen kantajakin.. :LOL: Noi muumit on niin mun lempparit! (by the way, ketä kiinnostaa...)

No, nyt alkaa taas väsy niin painaan, et paras mennä maate. Selviäis edes jossain vaiheessa ylös aamulla.

Tervetuloa uudet ja onnea!!
Ompa kyllä mukava lukea teän juttuja.. =) itellä kans maha jotenki ihan turvoksissa että huh huh, ja pierettää kokoajan. :LOL: ja tekee mieli kokoajan raikasta tai suolasta, muttei makeaa yhtään.. sillonko on nälkä tekee mieli jotaion rasvasta pitsaa ja sit ku haluttaa jotain mässätä niin tekee mieli jotain jäisiä mansikoita tai ampparijäätelöä tms. :p
Mauahtavaa hitsi anna mulle se sun kissa.. ei vais, ku olen haaveillu jo pitkään kissasta ja vielä pitkäkarvasesta.. tunnustaudun kyllä kissa ihmiseksi.. sekoan melkein ku näen jossain kissan.. ne on niiin ihania.. mutta kun ukko ei anna ottaa kissaa. meillä joskus oli semmonen pitkäkarvanen ihana lutunen, mutta se hävisi.
Oireista vielä senverran että mullakin väsyttää kokoajan ihan hirveesti. mutta pahaa oloa ei vielä näy..ja menkat on kyllä enempi myöhässä kun 2 viikkoa. :/ no ehkäpä se kuvotus sieltä alkaa nopeampaa kun uskonkaan. Ei mutta nyt mulla jo silmät lupsuu.. joten hyvät yöt! sonmoro!

:wave: Heippa! ilmoittaudun mukaan joulumammoihin =)

Elikkäs minä asun Orimattilassa ja raskaus etenee laskurin mukaan 5+6 ja olo on tosi etova kaiken aikaa :x

Kyseessä on useiden vuosien yrittämisen jälkeen kauan odotettu plussa,kun vaan nyt sitten kestäsi matkassa.Ja lapsihan olisi esikoinen.
Laskettu aika laskurin mukaan on 9.12.2007

Vuonna 2002 sain keskenmenon vkolla 6,joten jännitystä on ilmassa....

Rinnat olivat tosi arat jo ennen plussaa,mutta nyt oireet helpottanut.Turpeat ne kyllä on kuin pumpulipussit ;)

Vuoroin on kylmä ja taas hiki,sekä pissattaa ihan yhtenään.
Eka ultra on 3.5 torstaina.Fiilikset aika samanlaiset kuin teillä monella muullakin.

:wave:

Ihanaa, miten ahkeria kirjoittajia te olette :). Ja kyllä on mukava huomata, että muutkin painii samojen kysymysten kanssa kuin minäkin =) .

Huonovointisuus jatkuu ja tänäänkin jouduin nousemaan sängystä, kun pakko oli saada jotain suuhun.. Mies sitten vetelee edelleen sikeitä ja minä koetan parantaa oloani :p . Minä olen muutenkin tosi herkkä palelee ja viimeisen viikon ajan olen ollut ihan umpijäässä varsinkin iltaisin :whistle: . Ja väsymys on ihan uskomatonta, eilenkin meni viimeinen tunti töissä vain päikkäreitä ajatellessa ja heti kun pääsin kotiin vetäsin viltin korviin ja nukuin 45 minuuttia :LOL: .

TERVETULOA KAIKKI UUDET JA ONNEA PLUSSISTA :hug:

-Veeruska & Heppu Huoleton 6+4-

Meille ei sitten vissiin pikkuinen halunnutkaan tulla jouluksi :'( Eilen perjantai 13. pvänä alkoi aamupäivällä kirkas vaalea vuoto, heti sen jälkeen alaselän kivut ja välillä nippaili masua myös.. Eilen illalla alkoi tuleen pikkuisen ruskehtavaa vuotoa ja äsken kun kävin veskissä, niin paperiin tuli taas ruskeaa vuotoa :'( Mä niin toivoisin että tää olis vain jotain harmitonta, mutta en usko... Kai tämä on nyt keskenmenon alku :'( Itketty on koko eilinen päivä ja tämä päivä alkoi samalla tavalla.. Katsotaan nyt miten käy, täytyy vaan odotella että tuleeko pikkuinen sieltä ulos vai oliko väärä hälytys.. Mitään hyytymiä ei ole ainakaan tullu viel..

Toivon sydämestäni, et teillä kaikilla pysyis pikkuset tontut matkassa loppuun asti :hug:

huomenta kaikille :wave:

menninkäinen tammisaari on meille lähin synnäri mutta oikeestaan olen tyytyväinen että näin on koska olen kuullut pelkkää hyvää tammisaaren synnäristä =)
mies tossa keksi vaavalle työnimen: iita-miina, on hänellä niin tyttö olo :LOL: :LOL: näin se meidän tuleva isi fiilistelee tyttönä

nännit on tajukipeet muita oloja ei pahemmin ole paitsi tänä aamuna istuin kahvipöydässä nieleskellen kun oikeesti ällötti ja kun en edes tiedä että mistä hyvästä
mies teki jo hirvveen listan mitä en sitten saa tehdä(meillä on talonrakennus kesken )

no jos lähtis koirulin kanssa tonne aurinkoiseen :wave:

Voi mmiilia! Toivon myös sydämeni pohjasta, että harmitonta tuo vuoto olisi!

Mä menin het seuraavana päivänä km:sta ultraan vaikka jo tiesinkin kuinka oli käynyt. Mutta halusin sen varmistuksen, etten elätellyt turhia toiveita! Helpotti suunnattomasti, vaikka uutinen olikin huono!

Paljon jaksamista sinulle! :hug:

mmilia :hug: Mikä on uusin tilanne vieläkö on verinen vuoto jatkunut??

Pahoinvointi on alkanut täälläkin ihan KUNNOLLA, hyi mikä olo oli aamulla ennen kun sain ruisleivän palasen pureskeltua :$

Mua kanssa iltaisin palelee niin ettei kaksi untuvapeittoa riitä, tungen aina miehen viereen lämmittelemään, miestä huvittaa ja se sanoo aina älä nyt härnää siinä :p :p kun on niin väsynyt siis MINÄ että se tietää ettei nyt kannata alkaa :heart: :heart: !!

Täällä on tosiaan vilske käynyt, TERRVEETULOA uusille ja :flower:

Burberry ja "niilo" 6+4 B)

mmiilia toivotaan että pikkuinen olisi kuitenkin vielä matkassa mukana, ja loppuun saakka pysyisikin. :'( :hug: :flower: Eipä varmasti lohduta, mutta tiedän miltä susta tuntuu. :hug:

En nyt muista ketkä "tunnusti" haisevansa, mut täällä sama meininki. :x Isäntä kiusallaan jo valitti kohonneesta vesilaskusta kun jatkuvasti pitää pesulla käydä. :D

Ja ilmaa on tuntunut mullakin mahaan kertyvän. :whistle: Tosin röyhyttää enemmän, mutta ei sekään kovin naisellista ole röyhiä joka paikassa. :D Ja myös Rennie on taas alkanut maistua, se helpotta röyhimistä ainakin hetkeksi. =) Koko ajan on olevinaan nälkä, mutta kuitenkaan mikään ei maistu. :eek: Etovaa oloa on välillä, mut onneks harvakseen kuitenkin. Siihen auttaa jääkaappikylmä laimea mehu ja jääkaapissa jäähdytetyt mandariinit. Nam. :p Ja kirsikkatomaatteja söin tossa yks päivä melkeen 2 litraa, isäntä tai muutaman tomaatin ehtiä ottaa... :ashamed: Onko muilla jotain mielitekoja jo tullut? Mulla ne kylmät kirsikkatomaatit ja mandariinit. :D

Ja koko ajan väsyttää kans... Eilen nukuin reilun tunnin päikkärit, ja silti olin jo klo 20 maissa valmis nukkumaan. \|O Ärsyttää ihan itseäkin, kun ois viikonloppu ja vois perheen kanssa jotain tehdä jos vaan jaksais. :whistle: :ashamed:

Jospa sitä sitten iltapäivällä päikkäreiden jälkeen sais itsensä jonnekin raahattua, on tuolla niin ihanan aurinkoinen ilma, ettei sisällä kyllä kehtaa koko päivää olla... :D

Me ollaan koitettu työnimeä keksiä kaverille, mutta vielä ei oo mitään hyvää tullut mieleen. Apuriksi isäntä sitä nyt kutsuu, jos ajan on kaveri apukuski. Tai sitten apukokki, apusiivooja, apunukkuja tms. :D Hyvä sekin sitten kai on, jospa tuo sitten olisikin Apu? :LOL:

Nyt ruokaa laittamaan, ajoin isännän ja termiitin pihalle et saan tiskailla ja vähän siivota kaikessa rauhassa. B) Jos olisi sitten ruokakin valmista niin pääsee pikkuneiti päikkäreille ajoissa. =)

Aurinkoista viikonloppua ja koitetaan nyt kaikki pitää jalat ristissä et pikkupapuset pysyy mukana. :D

:wave:

Olipas täällä tosiaan ehtinyt tapahtumaan sitten eilisen iltapäivän :) .

mmiilia :hug: - toivottavasti ei olisi kyseessä mitään vakavaa! Älä vielä menetä toivoasi :hug: !!!

Jopas te kaikki jo oireilette. Mä niin odotan sitä päivää kun halaan vessanpönttöä \|O . Se kaikki paha olo olisi varmasti sen arvoista. Lupaan ajatella niin myös siinä vaiheessa, jos makaan vessan lattialla, enkä jaksa edes sieltä nousta :saint: .

Mulla on valmiiksi vatsalihakset päässy löystymään sen verran, että nyt kun en jaksa vetää mahaa sisäänpäin, niin kyllä siinä selvä kumpu on. Mutta läskiähän se mulla toistaiseksi on :kieh: . Oli tarkoitus pudottaa pari kiloa ennen raskautumista, mutta parempi näin :p .

Joku siitä Golden capin raparperisiideristä puheli.... Huomasin eilen, että sellaista on tullut :p . Ja se vaniljakin oli palannut. Nam... Näinkin sit yöllä unta, et join siideriä ja muistin kesken kaiken, ettei se ehkä ole kauhean järkevää ja pistin sen täyden pullon pystyyn lumihankeen :eek: . Hieman outo uni :headwall: ...

Nyt täytyy alkaa siivoamaan! Kuulemisiin...<br><br>

Tervehdys naiset!

Voi ei mmiilia!!! :hug: Mikä tilanne on nyt? Toivottavasti vuoto ei pahene! Itellä tuli edellisessä raskaudessa ihan aluksi rusehtavaa vuotoa (valemenkat) ja sit vielä pariin otteeseen myöhemminkin. Toinen oli "petipuuhien" jälkeen sellaista rusehtavaa veren sekaista, sitä tuli niukahkosti pari päivää ja toisella kertaa ilman syytä ihan kertalaakina verta pari ruokalusikallista. Mut terve tyttö syntyi. Viikkoja viimeisen vuodon aikaan oli noin 8-10 ja toinen kerta siinä välillä. Joo arvaatte että pelotti!! Pidän mmiilia peukut pystys sulle et ei olis mitään vakavaa!!

Tervetuloa uudet jakaantuvat ja onnen toivotukset teille :flower:

Mieliteoista tuolla oli kyselyä ja täällä ei oikeestaan mitään normaalista poikkeavaa oo vielä ollut. Jäätelöä tekee mieli mut se on aina keväisin sellainen himotus meikäläisellä. Siiderijuttujakin oli ja itellä nousee vesi kielelle kun näkee tai tulee mainos siitä ahomansikka siideristä. Kopparplöööp...en osaa sitä kirjoittaa mut tiedätte varmaan. Kuopusta odottaessa markkinoille tuli saman firman mustikkasiideri. En vieläkään oo päässyt sitä maistamaan mutta varmasti on hyvää. Hyvää kannattaa odottaa ja jos sitä sitten ens keväänä yhden siiderin jäillä sais maistella auringon paisteessa. :p

Mies tuolla ulkona kynii kissasta perskarvoja kun koko aamun oon asiasta rutissut et kun ei se pese puotaan ja sitä moskaa ja köntsää on sit pitkin tupaa. :kieh: Kivahan se on mutta kova töinen kun sattuu olemaan aavistuksen laiskempi tapaus. Siis se kissa. Ei mies.
Ihana aurinko näyttäytyy ja taidan hipsiä ulos uv-säteitä itseeni imemään sillä aikaa kun keitto porisee kattilassa ylikypsäksi..

Palailen myöhemmin :wave:

Viikonloppua
:hug: mmilialle!

Oon ehkä jo kertonutkin, mutta mulla oli esikosta rusehtavaa vuotoa parin päivän ajan rv 8-9. Pelotti todella! Gyne käski ottaa iisisti ja tuossa se silloinen pikkusiemen leikkii jaloissa. Toivon todella, että mmilialla on sama tilanne! Kerrohan pian kuulumisesi!

Muakin röyhtäyttää, pierettää ja vatsa on ihan sekaisin. Ollut koko raskausajan. Mies sanoi, että taas se alkaa. Näin oli esikostakin. Tosi naisellinen ja söpö. Seksi ei voisi vähempää kiinnostaa, katsotaan haluaako mies tämän jälkeen vielä lapsia :LOL:

Paleltaa, nälkä ja jos ei saa ruokaa, niin etoo. Mutta vaan vähäsen. Siis voisin sanoa olevani oireeton, koska tällaista voisi muutenkin olla. Silti on vahva tunne, että tuolla on joku. Mahaa turvottaa. Ja väsyttää.

Viime yönä näin unta np -ultrasta. Heräsin pissalle siinä vaiheessa, kun kysyin kätilöltä "onko siellä ketään". Vaikka yritin kuinka jatkaa unta, niin ei tullut vastausta. Olisin voinut herätä vähän myöhemminkin. \|O Heräättekö muut pissalle yölläkin???

Lohjasta synnytyspaikkana. Olen esikon siellä synnyttänyt ja pelkkää hyvää sanottavaa synnytyspuolesta. Muista paikoista tai osastoista en siellä tiedä. Tosi ystävällistä ja asiantuntevaa väkeä. Voin lämpimästi suositella. Tämän tulevankin meinaan sinne mennä synnyttämään. Kaikki tututkin on olleet paikkaan tyytyväisiä.

Nyt ulkoilemaan, josko piristyis

-Terppari 5+6

Woi mmiilia :hug: toivottavasti se vuoto menee ohi ja ei aiheuta mitään hämminkiä masuasukkaallesi.

Kyllähän tämä alku jännää on,kun ei tosiaan vielä voi olla varma kuinka kaikki etenee ja minnekkä asti. Kait nämä alushousuihin kurkkimiset ja lämmön mittailut yms. toistuvat tavat kuuluu asiaan??

Mulla aina pakko tarkistaa vessa reisun jälkeen paperi ettei vaan olisi verta ja samaten tosiaan noi alkkarit :ashamed:

Tulee mieleen omasta käytöksestä hieman neuroottisia piirteitä,heh ;)

Ekaa ultraa jännään aika mahdottomasti,kun siellä sitten saapi kuulla mikä on yksiöni vuokranneella asukkaalla tilanne! :kieh: Mites teille on asiaa esitetty ekaan ultraan miehen mukaan ottamisesta? Mulle kätilö puhelimessa sanoi,että otat sitten miehen mukaan kun tulette.

Me mennään sairaalaan ekaan ultraan,kun tämä orastava joulu tonttumme on pistoshoitojen alkuun auttama kaveri. Menemme siis lapsettomuus poliklinikalle ekaan ultraan,siellä sitten selviää jatko tarve neuvola käynteihin. Toivotaan,että neuvolan asiakkaiksi siis päästään viellä. :xmas:

Noista oireista viellä,että hikoaako teillä kellään muulla jalkapohjat ihan tolkuttomasti? Mulla on ihan hajuhaittaa jaloista. Kauppareissun verran kengät jalassa ja jo sukat ui hiessä :/ Ja haisee yök niin miehekkäästi!

Pahaolokin on ihan oikeeta oksentamista,kun eräs ystäväni sanoi kärsineensä vain kuvottavasta tunteesta.Toisaalta en tiedä onko sekään kivaa jos koko ajan tuntuu et oksettaa,mut mitään ei saa ulos. :\|

Mulla muutenkin herkkä vatsa ja poden mm. refluksiaa joten nyt alusta alkaen korventaa muikeesti vatsalaukkua ja kurkunpäätä. Aamuisin on ääni karhea ja kurkku kipeä. Saa ihan tosissaan miettiä mitä suuhunsa laittaa,kun närästys on niin älytöntä.

Ja mikäli maaliin asti nyt päästään,niin likempänä maalia varmaan vaan korventelu lisääntyy :x

Moni muukin kertoili et palelee ihan hirveesti. Mullakin monesti iltaisin ennen nukkumaan menoa on ihan hyytävän kylmä ja vaatetus lähentelee jo jouluista tasoa. Villasukkaa,villapaitaa ja sukkahousuja yms.

Sitten saatan yöllä herätä ihan likomärkänä hikoiltuani kuin pesusaavi.

Mä olen mielessäni muuten taas kun asiasta kolmanteen tässä hypin. Niin miettinyt kivoja nimiä,joista voisin tykätä nuppuselle nimen. Huonoa onnea voipi tietää funtsia liikaa eteen päin,mutta mutta hiljaa itekseni vaan miettinyt :snotty: Tällä hetkellä vuokralaista kutsutaan edellä mainitulla nimellä,vuokralainen taikka sintti simpukka.

Joku kirjotteli kissastaan!? En muista nyt nicciä,anteeksi. Meillä on useampi kissa kanssa nypittävänä. Tosin ovat kaikki neljä maatiaisia ja lyhyt karvaisia. Ne kyllä nyppii harvase päivä toisistaan karvoja,painiottelun merkeissä.

Ja koiramme meinaa tietty mennä väliin erotuomariksi :whistle: Joten hulinaa ja huisketta meidän pesueessa on jo nyt ihan kiitettävästi.

Mutta nyt vatsaa lurisee ihan silleen et mun poistuttava huusiin,kun isäntäkin makaa sängyssä vatsataudissa ja kuumeessa...liekö mullakin sitä samaa.Palaillaan asiaan!

On se onni, että neuroottisuutta on liikkeellä enemmänkin :heart: :heart: :heart: !
Mitäköhän sitä ilman tätäkin keskustelufoorumia tekisi? Vastaus: :headwall: :headwall: :headwall: ...

Syöttekö te muuten äyriäisiä yms.? Tykkään katkaravuista (etenkin jätti~) tosi paljon ja nyt sitten pähkäilen, että pitäiskö mun täysin niistä luopua :eek: ?
Eilen näin sinihomejuustoa ja meinasin tunkea sen koko valtavan kimpaleen kokonaisena suuhuni :x . Olis kai pitänyt pitää jotkut ahmimiskemut ennen yrittämisen aloittamista ja hotkia kaikkea sellaista, mikä nyt on kiellettyjen listalla. Graavikalaakin ehtii varmaan tulla ikävä :'( .
Mutta jos joulukuuhun asti Seija tuolla masussa pysyy, niin voisin vaikka luopua suklaasta ja salmiakista ( aikamoisia lupauksia :attn: ) :) .

Ihana ilma ulkona. Kai sitä täytyy siirtyä palelemaan sinne täältä sisätiloista. Palataan taas :wave: !

Niin esittelempä minäkin itseäni hieman tarkemmin...Eli neljäs lapsi on tulossa, vanhin (tyttö) täyttää toukokuun lopussa 5, eli kiirettä on pitänyt ;) Muut lapset tyttö 3v2kk ja poika 1v4kk(syntynyt 18.12.05 ja laskettuaika oli 17.12 eli sama mikä nyt :) ) Mies täyttää pian 30 ja itse olen siis 27. Tämä "nettijutustelu" on mulle kohtalaisen uus juttu, mut nyt tuli semmonen olo että ois kiva jutella muitten samassa tilanteessa olevien kanssa, kun sukulaisten ja kavereitten suusta alkaa kuulua jo et "eikai taas"...Mutta eiköhän jokainen saa "tehdä" niin monta kuin haluaa ja saa. Me ollaan aina haluttu paljon lapsia :) Mutta nuista kavereiden ym. kommenteista ajateltiin kertoa kaikille tutuille tästä raskaudesta sitten vasta ku on pakko ;) Muissa raskauksissa maha alkanut näkyä noin rv15:sta. Niin ja työnimenä tälle on sitten yllätysyllätys "NELONEN" :LOL:

Nyt siis rv4+5

Jepsis ja Terve kaikille!
Kaippa mäkin sitten tänne tuun hölötteleen. Eli ensimmäistä odotellaan, tällä vko:lla selvis tää raskaus ja eipä sitä oikeen vieläkään usko. Viime syksystä asti ollaan vauvaa yritetty ja nyt sitten on tärpännyt :) Ja nyt pitää vaan pitää peukut pystys, et kaikki menee hyvin.
Eilen soitin neuvolaan ja eka neuvolakäynti on jo ens viikolla. Jännittää! =)
Parina aamuna on ollut nyt niin huono olo, että.. Olisko teillä apuja tähän huonoon oloon? :whistle:

*kerää voimia*

no nyt!

krhm...tulin tässä päättäväisin mielin varaamaan paikkaa keskuudessanne.
tiistaina selviää mikä tilanne oikeasti on, mutta olen lähes sata varma että mun kehossani on salamatkustaja.

kaksi kuukautta sitten alkoi alavatsassa kivut, ja aloitin vessassa ravaamisen.kävin lääkärissä ja siellä oli testit sitä mieltä että raskaana en ole.kivut senkun jatkuvat ja jatkuvat eikä lääkäri löytänyt siihen mitään syytä.laittoi kumminkin ultraan lähetteen, ja se on ensi tiistaina...nyt on muutaman viikon tissit kasvaneet, vatsa paisuu ja iltaisin on kylmä, herään keskellä yötä kun olen kovaa vauhtia joko hukkumassa hikeeni, tai nään sanottavasti häirääviä unia alastomista miehistä :)

on päänsärkyä, nälkää, ÄLLÖTYSTÄ, on jano, on nenä tukossa joskus, on löysää vatsaa,selkäkipua ja vatsa paisuksissa.
viikko senjälkeen kun kuukautisten piti aklaa alkoi vaalean punainen vuoto, jossa ei ollut hyytymiä mukana ollenkaan.alkoi ja loppui pitkin päivää viiden päivän ajan.sillä aikaa ei ollut vatsankipuja lainkaan---

löysin nämä sivut etsiessäni netissä tauteja joissa nämä oireet.eikä ollut ainut odotus sivusto joka löytyi.

tässä mietin pitäisikö ostaa testi, mutta ei uskalla...tai uskallan, itsehän olen sata varma... mutta... tiistainahan se selviää...
mutta nyt änkesin seuraanne, ja ilmoittelen sitten tiistaina miten on

jäänkö vai meenkö :)

mmiilia onko vuoto lisääntynyt vai loppunut? toivottavasti se vauva pysyy matkassa.. tiedän tunteen mikä sulla on.. itellä on koko ajan sellanen tunne että kohta se tulee pois.. vuotoa tuli mullakin 3-4 päivää ja sitten se yhtäkkiä loppu.. ja selkäkin oli kipeä tai oikeastaan se on vieläkin vähän. Noh ei auta ku toivoa parasta.. jos se tulee pois, näin on kai sitten tarkotus.. pitää yrittää ajatella näin, vaikka raskasta se on.. mutta lämmin voimahali sinulle :hug:
Mauahtavaa saanko kysyä että kun sulla tuli esikoisen raskaudessa niitä verisiä vuotoja että muistatko oliko sulla samaan aikaan alamaha tai alaselkä kipeä?
nibbler jää ihmeessä.. kuulostaa kyllä just raskausoireilta sulla nuo oireet ja tuuhan sit kertomaan tiistaina kuulumiset. toivotaan parasta.. =)
Tervetuloa uudet! ja onnea plussasta!.. :flower:

Nyt piti taas tulla ripittäytymään.

Mä täällä oon taas testannu ihan paniikissa, koska on tuntunu että oireet olis koko tän viikon kauheesti heitelly.
No testasin hätäpäissäni kaksi tuntia rakossa olleesta pissanlirusta ehkä universumin tummimman testi viivan. Kontrolliviivakin on tsägällä puolet sen vahvuudesta.

Nyt mä lupaan uskoa.

Olen mä raskaana.

Ehkä mä oon vaan onnekas kun en laattaa kaaressa.
Ainakaan vielä...

Nyt hyvillä mielin ensi torstain ultraan kattomaan mimmonen pilkku siellä asustaa.

Friikkikerho kokoontuu:

Tui ja napa rv6+5

Ja mmiilialle tsemmppiä, toivottavasti ei vuoto jatku ja oli vaan väärähälytys!

Alkuiltaa :wave: ! Mulle on kehittynyt riippuvuus tätä palstaa kohtaan. Aina kun tuun kotiin, niin hädin tuskin maltan takkia riisua kun avaan koneen ja tuun lueskelemaan teidän juttuja :kieh: .

Tänään huomasin uuden oireen (hurraa :flower: ) : autossa tulee heti paha olo \|O . Ei vieläkään sitä kauan odotettua Pyhää Yrjöä, mutta paha olo kuitenkin =) . Yleensä olen innokas automatkustaja, eikä edes lukeminen / syöminen / juominen aiheuta matkapahoinvointia - mutta Seija aiheuttaa.

Uusille tervetuloa ja Tuitsulle onnittelut mielenrauhan saavuttamisesta ;) !<br><br>

Nuin korjasin pi pa ren tiedot. Sanokaa vaan jos jotain on mennyt väärin, mä voin epähuomios laittaa vaikka mitä kummallisuutta kohdallenne :D

Niin vuotojutusta siel kysyttiin niin kahdella ekalla kerralla oli alavatsa kipee, ei mitenkään älyttömän lujaa mutta niin että muistuu mieleen vieläkin. Vuotoa oli siis kakkosen aikaan. Esikon aikana vuotoa oli silloin kun menkat olis pitäny tulla ihan hintsusti rusehtavaa mut sitä en mitenkää osannu ees pelästyä. Nyt kun ei oo mitään ylimääräistä väriä näkyny niin tuntuu melkein et se on epänormaalia kun aiemminki on ollut.

Koukussa täälläkin tähän palstaan ja ketjuun. Mut niinku siellä jo joku "hakkasikin päätään seinään" jos ei tänne sais tulla löpisemään ja murehtimaan..
Nyt meen maistelemaan jätskiä. Ostin testiksi ingmanin banaani-toffeeta.. :p Hupaisaa et aina lähden syömään tai jotain siihen suuntaan ku täältä katoan. :kieh: :wave:

Toivottavasti pysyisin mukana tässä joulukuu-pinossa! Menkat nyt 9pv myöhässä, positiivinen (joskin hyvin haalea) testi ekan kerran 11.04., ja toinen samanlainen tänä aamuna. Tarkoittaahan se haalea viiva sitä että olen raskaana...? Toivotaan parasta! Laskurin mukaan laskettu aika 13.12. - nyt siis tiedän mitä toivon joululahjaksi :heart:

Täytin toissapäivänä 32v., ja tämä olisi eka beibi. Yritystä on reilu puoli vuotta takana, ja olo on ihan epätodellinen. Ei ole pahoinvointia ja taidan olla ainoa täällä jonka tissit ei ole yhtään kipeät. En ole edes juurikaan tavallista väsyneempi. Tunteet vaihetelee todella laidasta laitaan, ja itken helposti ja raivoan rakkaalle aviomiehelle (joka jo ilmoitti muuttavansa autotalliin asumaan :ashamed: ). Ruoka maistuu oudolta, tekee kauheasti mieli kaikkea raikasta, kasviksia ja hedelmiä ja maustamatonta jogurttia. Masu on pömpöllä ja niinkuin joku täällä sanoi sitä ei pysty vetämään sisään.

Soitan alkuviikosta neuvolaan ja toivottavasti pääsen ultraan mahdollisimman pian! Nyt kun en ole varma onko siellä ketään... Jos tietäisi varmasti niin osaisi olla varmasti iloisempi - nyt olen lähinnä huolestunut ja mietin pahinta. Noh, sekin kuulema kuuluu alkuraskauden oireisiin =)

Yhteistyössä