polka: mä en muusta tiedä miten päin mahassa ollaan, muuta kuin silloin kun potkut tuntuu. Tai siis luulen tietäväni, oletan siis et potkut on kovemmat kuin nyrkkeilyt.

Nyt on alkanut tuntua osumat kovempina ylhäällä, et pääasiassa kai ollaan pää alas. En mee vannomaan.
Mrs Nobody: kyllä mä ainakin sunkin kirjoitukset luen.

En vaan jaksa kommentoida aina jos ei ole mitään oikeaa sanottavaa.

Varsinkin näin arkisin on sellanen olo ettei jaksa kirjoittaa.

Ja mulla kans ongelmaa löytää sopivat liivit ihan normaalistikin, saati nyt kun on jo paisuksissa... :headwall: Anttilan postimyynnistä tilasin kahdet imetysliivit, ja aattelin ettei ne hyvät ole kun hintaa oli vaan 12e/kpl. Yllätykseksi ne kuitenkin mahtui päälle ja oli vielä kasvuvaraakin.
Asrai ei saa puhua jätskistä, nyt tekis sitä(kin) mieli... |O

:saint: Nyt tuntuu et on sellanen et jos joku syö/puhuu jostain hyvästä, niin sitä ois saatava heti... :headwall: Onneks sataa vettä niin ei viiti lähteä ees hakemaan jätsikä.

Nooh, iltakahvi ja leipäjuusto korvatkoon jäätelön tällä kertaa.
Minttuliina isyys-/sisaruspakkauksesta kyseli... Mä teen sellaiset, tosin en esikkoa odottaessa tehnyt joten kaikki mitä siellä on, tulee isännälle yllärinä.

Miehelle olen sinne hommannut DVD:n, avaimen perän jossa on taikuri ja siinä lukee "iskä".

Ja sitten on paksu Baby Bluen sarjakuvapokkari. Ja oisko ollu vielä jotain muuta, en muista (tavarat on mun vanhemmilla piilossa

. Tytölle siellä on kirja missä kerrotaan vauvan kotiin tulosta, ja mitä sitä ennen tapahtuu masussa. Sit siellä on muumi puuhapaketti (värityskirjaa sun muuta), vetoketjukoru tytön nimellä, isosisko-paita ja sitten ostan sinne vielä pienet nuken matkarattaat (nuken neiti sai isovanhemmilta lomatuliaisiksi niin sitä ei tarvii enää hommata). Sitten vauvalle siellä on paita jossa lukee "my dad is stronger than your dad" ja vauva/lapsuusvuosien kirja. Vielä ajattelin jos sinne tilais sellaisen "I love dad" tuttipullon.

Sitten aion ostaa ammeen johon laitan kaikki. Yksi amme meillä on, mutta on sitten molemmille oma jos porukalla joskus kylpyyn mennään.

Niin, ja tavarat laitan valmiiksi hyvissä ajoin, ja sitten mies saa sen sieltä hakea kun olen laitoksella.

Ja vielä lisäksi ajattelin kirjoittaa näille yhteisen saatekirjeen sinne mukaan.
jennipenni odottelee kans BB:tä, samoin. :wave: Alkaa iltahommatkin aikaistua ja neiti alkaa olla ajoissa sängyssä et mamma saa katsoa telkkua.
Noralle ja muillekin :hug: . Toivottavasti kaikilla alkais parisuhde toimimaan taas hyvin. Vaikka ainahan normaalissa suhteessa alamäkiäkin on, mutta ei ne silti kivoja ole... :/
ON: Meininki muuten ennallaan, tuntuu vaan et kävelyvauhti hidastuu... :/
Ei kai se vielä saisi hidastua? 
Siis niin paljoa, et itestäkin tuntuu matelulle... :ashamed: Höh...
Sokerirasitus mulla on vasta parin viikon päästä, ja mun tuurilla just samalle aamulle osuu sitten anatomian koe... :headwall: No, sitten mennään vaan uusintaan tekemään se koe... :| Pääasia kai et menee läpi.

Työharjoittelupaikkakin selvisi, menen TYKSiin muutamalle polille, kolmelle eri polille yhteensä 8 viikoksi.

Menen astmapolille, neurologiselle ja ja gastropolille. Kivaa.

Vielä kun jaksais sitten olla loppuun saakka...
Mutta nyt meen kirjoittelemaan valmiiksi koulujuttuja, jos pääsis vaikka ajoissa nukkumaan...
Shamandalie ja Torsti 25+1 :heart: