Joulun kunniaksi: saa haukkua (olohuoneen sisustus)

No
Ihan kiva tuo seinäkangas, ei tietty talvinen, sointuu kuitenkin hyvin verhoihin ja tuolin peittoon.

Verhot tosi hyvät.

Pöydälle ehdottaisin peiton punaista/punaisia liinoja.
 
vieras
lampusta tykkään, sopii tuohon. pitkinä ihmisinä tuo tuntuis meille hirveen ahtaalta ja vähentäsin joko tuosta hyllystä tai ottaisin pöydän pois. myöskin telkkari ois meille liian pieni :D nättejä nuo tasot mut tosiaan mun makuun niit on vähän liikaa pienessä tilassa.
 
jaajaa
Mun makuun vähän liikaa kaikkea. Ihan kotoisan näköistä kylläkin ja tv-tasosta tykkään. Kukista mä en tykkää tuolleen kamalassa rykelmässä. Vaikka olis kuinka siistiä, niin mulle tulee niistä jotenkin sotkuinen ja sekainen vaikutelma.
 
papukaijan ruokottomat puheet
Seinävaate omituinen ja kummallisessa paikassa; en tykkää. Puistattava lattia. Kylmä ja kolkko yleisvaikutelma. Jos tuo olisi mun olohuone, niin ekaksi peittäisin lattian värikkäillä räsymatoilla ja toiseksi vaihtaisin vaaleammat huonekalut.
 
seiskatuolit antiikkipöydällä
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
En tykkää. Ei oikein edusta mitään tyyliä, on vanhaa ja uutta, koristeellista ja selkeälinjaista. Epämääräinen sekoitus kaikkea mahdollista.
Tästä täysin eri mieltä. Yhdistelemällä uutta ja vanhaa syntyy minusta ihana kerroksellinen koti, jossa on lämpöä ja tunnetta. Jos kaikki huonekalut ovat samanlaisia (olivatpa sitten pelkistettyä tai modernia), tulee kodista tylsä.
 
Tykkään: tummat huonekalut, kirjat, matto (samanlainen kuin meillä ;) ), viherkasvit, ikkunakoriste, valokuvat esillä (joskin ehkä liikaa tasoilla, itse siirtäisin osan vaikkapa seinälle). En tykkää: valkoinen kirjahylly, muovimatto (meilläkin on tällä hetkellä, yök) ja kangas rottinki(?)tuolin päällä. En kyllä pidä yleensäkään rottinkikalusteista. En myöskään tykkää, että videot jne. elektroniikka tv:tä lukuunottamatta on esillä. Kodikkaan näköistä teillä on, vaikkakin melkoisen ahdasta. Meilläkin on ahdasta, 50m2 kaksio tällä hetkellä, mutta asunto on tilavan oloinen, koska olohuone, keittiö ja eteinen ovat periaatteessa yhtä huonetta. Olemme saaneet olohuoneeseen myös lisää tilantuntua karsimalla kalusteita (ei ole ollenkaan sohvaa tai sohvapöytää), pienesineitä ja tekstiilejä.
 
seiskatuolit antiikkipöydällä
Alkuperäinen kirjoittaja seiskatuolit antiikkipöydällä:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
En tykkää. Ei oikein edusta mitään tyyliä, on vanhaa ja uutta, koristeellista ja selkeälinjaista. Epämääräinen sekoitus kaikkea mahdollista.
Tästä täysin eri mieltä. Yhdistelemällä uutta ja vanhaa syntyy minusta ihana kerroksellinen koti, jossa on lämpöä ja tunnetta. Jos kaikki huonekalut ovat samanlaisia (olivatpa sitten pelkistettyä tai modernia), tulee kodista tylsä.
Niin siis piti sanoa sulkeissa "pelkistettyä tai antiikkia" :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja seiskatuolit antiikkipöydällä:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
En tykkää. Ei oikein edusta mitään tyyliä, on vanhaa ja uutta, koristeellista ja selkeälinjaista. Epämääräinen sekoitus kaikkea mahdollista.
Tästä täysin eri mieltä. Yhdistelemällä uutta ja vanhaa syntyy minusta ihana kerroksellinen koti, jossa on lämpöä ja tunnetta. Jos kaikki huonekalut ovat samanlaisia (olivatpa sitten pelkistettyä tai modernia), tulee kodista tylsä.
Samaa mieltä seiskatuolin kanssa: tykkään, että sekoitetaan uutta ja vanhaa, modernia ja klassista. :)
 

Yhteistyössä