Miksi sä sisustat palstaa varten?!Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Niin ja saa perustella mielipiteensä, parannusehdotuksia otetaan myös edelleen vastaan kevään remppaa silmällä pitäen.
Miksi sä sisustat palstaa varten?!Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Niin ja saa perustella mielipiteensä, parannusehdotuksia otetaan myös edelleen vastaan kevään remppaa silmällä pitäen.
No tuotahan ap. hakee.. Muoks. ja mun mielestä tuo olkkari on ihan tuiki tavallinen, kiva olkkari.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ihan helvetin ruma.
Mies on ostanut ne ennen kuin tavattiin, en tiedä mistä ne on. Veikkaan Iskua, koska tiedän, että sohva on sieltä.Alkuperäinen kirjoittaja kyselen:Mistä oot ostanut ton tv-tason ja sohvapöydän?
Mistäs sä moista päättelet? Musta vaan olis reilua perustella mielipiteensä rakentavassa hengessä. Sun kommentti ainakaan ei ollut kovin rakentava.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Miksi sä sisustat palstaa varten?!Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Niin ja saa perustella mielipiteensä, parannusehdotuksia otetaan myös edelleen vastaan kevään remppaa silmällä pitäen.
Mä tykkään siitä myös .Alkuperäinen kirjoittaja sir:Ainut kiva asia tuossa huoneessa on toi matto.
Tulee vaan sellainen käsitys näistä sun "siirränkö mattoa 10cm vasemmalle"-aloituksista.Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Mistäs sä moista päättelet? Musta vaan olis reilua perustella mielipiteensä rakentavassa hengessä. Sun kommentti ainakaan ei ollut kovin rakentava.
Voit uskoa, että mä inhoan sitä myös ihan sydämeni pohjasta. Mut tällaista se on, kaupungin vuora-asunnossa. (Keväällä rempan yhteydessä tosin varmaankin laitetaan laminaatti tuohon päälle.)Alkuperäinen kirjoittaja ....:Kodikas ja persoonallinen. Ainoa mistä en pitänyt, on tuo lattiamateriaali :|
Joo, nyt on jo.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Tykkään, kotoisa tyyli. Mutta toi kukka-kangas (?) seinällä on pöljä.
Missä kuusi, vai onko tulossa?
MIkä hökötys?Ai se kangas? Otin pois kun kyllästyin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en käsitä miks sä pyydät remppa/sisustusvinkkejä, kun viimeksikin sä teilasit ne kaikki?
Missä se risuhökötys on?
:flower: =)Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Joo, nyt on jo.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Missä kuusi, vai onko tulossa?
Ei kun se korttihommeli, se lehdetön risu johon aioit kortit ripustaa.Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:MIkä hökötys?Ai se kangas? Otin pois kun kyllästyin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en käsitä miks sä pyydät remppa/sisustusvinkkejä, kun viimeksikin sä teilasit ne kaikki?
Missä se risuhökötys on?