Joulun kunniaksi: saa haukkua (olohuoneen sisustus)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en käsitä miks sä pyydät remppa/sisustusvinkkejä, kun viimeksikin sä teilasit ne kaikki? :eek:

Missä se risuhökötys on?
MIkä hökötys?Ai se kangas? Otin pois kun kyllästyin.
Ei kun se korttihommeli, se lehdetön risu johon aioit kortit ripustaa.
Joulukorttioksa on eteisessä.
 
plm
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Aivan jumalattoman karsee ja todella mummomainen, Ja vieläkö jollakin on kuvaputkitöllö! :eek:
On mullakin kuvaputkitöllö. Mitä väliä kun se mahtuu hyvin hyllykköön?
Pitäisikö hyvä ja toimiva telkka viedä kaatikselle vain koska se on "out"?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Ihan helvetin ruma.
:eek:
No tuotahan ap. hakee.. Muoks. ja mun mielestä tuo olkkari on ihan tuiki tavallinen, kiva olkkari.
Ottaen huomioon, että sinun mielestäsi olkkari on kiva ja tavallinen, niin tuo "ihan helvetin ruma" kuulostaa erikoiselta kommentilta. =)

Minusta tummat huonekalut ovat kivan näköisiä, en kestä enää yhtään maalaamatonta puuta, yök.
 
jee
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna:
Ja koska valitat siitä, että en vastannut aiheeseen niin sanottakoon että sisustus? Mikä sisustus?
peesi. jotenkin kun esittelet näitä sun kuvia,niin luulis,että siellä olis sitten jotain tosi sisukasta,mut siis...mikä sisustus??? en nää,en huomaa.
erittäin pieni,ahdas ja ruma kokonaisuus.ja mikä jouluinen??? en kyllä paljoo joulua noista kuvista löydy.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Aivan jumalattoman karsee ja todella mummomainen, Ja vieläkö jollakin on kuvaputkitöllö! :eek:
On mullakin kuvaputkitöllö. Mitä väliä kun se mahtuu hyvin hyllykköön?
Pitäisikö hyvä ja toimiva telkka viedä kaatikselle vain koska se on "out"?
No kuule jospa se on melkoisen vaarallinen????
 
plm
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Aivan jumalattoman karsee ja todella mummomainen, Ja vieläkö jollakin on kuvaputkitöllö! :eek:
On mullakin kuvaputkitöllö. Mitä väliä kun se mahtuu hyvin hyllykköön?
Pitäisikö hyvä ja toimiva telkka viedä kaatikselle vain koska se on "out"?
No kuule jospa se on melkoisen vaarallinen????
Pakko sanoa että wtf?!?!? Miten niin vaarallinen?
 
Olin sössinyt ja kirjoittanut mun vastauksen ap´n toiseen ketjuun, joten kopioin sen nyt tähän:

Luulenpa, että tämä ketju on full of shit, joten vastaan lukematta muiden vastauksia:

PALJON parempi nyt, kun niissä aiemmissa kuvissa ennen faceliftia! Paljon siistimpi ja selkämpi ja sopivan jouluinen
 
höh
Ihan kiva on. Mä nyt en ymmärrä, kun täällä kysytään et mikä sisustus... Mitä se sisustaminen sit niikö on?? Niin et millaset matot mun pitää lattiaan mäiskiä et voin sanoa sisustavani???
 

Yhteistyössä