JOULUMURUT-05 SYYSKUUN PINOON

JOULUTÄHTIEN KIMPPU

Ametisti 2.1 tyttö***
Caramelli 1.12 Neea, Oulu, 78,5cm / 11600g
Danjuska 10.12 Tatu Onni Oskari*, Oulainen, 78,4cm / 11850g
Epelis 21.12 Lauri Artturi*, 74cm / 8800g
Gerbera 4.12 Julius Weeti Elmeri**, Kuopio, 77,5cm / 10500g
Hannamari 14.11 Vili Valentin**, Pirkkala, 75,5cm / 9340g
Hannele 5.12 Niilo Elmeri*, Tampere
jellona78 4.1 Miikka Henri Joonatan**, Mikkeli, 79,6cm/12260g(1v4kk)
JemiJassu 5.12 Juulia Lumi Linnea, Turku, 76,6cm / 10720g
jemma 6.12 Lisen Amanda*, Ahvenanmaa, 76cm / 9600g
Jonna79 25.12 Wilhelmiina Valpuri**, Loviisa, 72,5cm / 8605g
Jonttuli, Joni*, Kuusamo
Kaiza80 28.12 Matias Juhani*, Turku
katbe 30.12 Juuso*, Salo, 77,8cm / 10745g
Kattinka 17.12 Otto Georg Valtteri*, Norja, 74cm / 8090g koivunkäpy 11.12 Ville Valtteri**, Kontiolahti, 85,5cm/11700g (1,5v) Kristiina 80 23.12 Sauli Otso*, Tampere, 74,5cm / 8540g
kuusikon äiti 5.12 Elina******, 77cm / 9380g
Lillukka76 26.12 Onni Anssi Eemeli*, Savo, 76cm / 10240g
lumikarpalo 2.12 Joel, 78cm / 11300g
mamma-83 7.12 Eino, Helsinki
Mammatuulia 19.12 Noel Luka Ariel*, Helsinki
MammaRiia2 4.12 Maria Hanna Almira****, Kiuruvesi 74,5cm/8400g
minni83 7.10 Lucas Emil Mikael*, Kuopio
Minttusuklainen 31.12 Weeti Marko Sakari**, 82cm / 12500g
Melina 10.12 poika
Metku 10.12 Atte Matias**, Jyväskylä, 76,8cm / 9695g
MM-70 10.12 Topi Tapani***, Itä-Suomi, 77cm / 10500g
Naakka 3.12 Sanni Tuulia**
Naanu86 31.12 Onni Eemil Johannes*, Oulu
nasuliino 11.12 Jone Topias*
Neve05 10.12 Vera Fanny Margareta***, Porvoo, 73,4cm / 8500g Niiskuneiti82 27.12 Joonas Mikael*, 83cm/13175g (1,5v)
Parpapapa 1.12 Jami Aaro Jalmari*, Siilinjärvi, 73cm /9000g
Peppi85 29.12 Joonatan Antti Mikael*, Espoo, 81,7cm/10790g(1,5v) peppiliina 11.12 Peppiina Venla Emilia
Petra 18.12 Vanessa Marina*, Porvoo, 78,5cm / 11630g
Pirre76 1.12 Erkko, 85cm / 12200g (1,5v)
Regina 5.12 Henrik, Kurikka
Siiri-Miina 14.12 Jimi Juhani Waltteri, 80cm / 13700g
siru2006 19.12 Otto**, 74cm / 9270g
smirgelaine 7.12 Sami Antero**, Espoo
Taivaanvuohi 6.1 Anni Catriina**, Kittilä, 73,5cm / 7885g
Tanskuliini 23.12 Veera-Elisa Matilda****, Helsinki, 81cm/11500g(1,5v)
Tigru78 18.12 Atte Eemeli*, 87cm / 12000g (1,5v)
Tinttamooses7 2.1 Oskari***, 78cm / 10250g
Tiukuliini 3.1 Eetu*, 77,5cm / 10875g
Uneton 5.1 Peppi***, 80,5cm / 10700g (1,5v)
Äitee-78 11.12 Dana Emilia**, Espoo, 12090g / 82,5cm

Tyttöjä 15
Poikia 33
Yhteensä 48

http://groups.msn.com/joulutahdet2005
LainaaIlmoita asiaton viesti
 
HEI KAIKKI :wave:

Aamun oon "vaklaillu" täällä ja kun kukaan ei kirjoita, niin mä sitten tein uuden pinon.

Täällä on kirpeä syysilma, uskomatonta miten nopeasti sää vaihtui.
Aamulla oli lähes nollassa lämpötila ja laitoinkin petivaatteet partsille.

Mulla on ens viikolla eka tentti, pitäis aloittaa lukeminenkin...
Sitten maanantaille pitäis yks tehtävä pakertaa-
Mut paljon mielummin tekisin jotain ihan muuta :whistle:

Tää viikonloppu menee ihan kotosalla, niinku yleensä.
Mies on töissä, joten ei paljoa nähdä.

Pikkulikat nukkuu päikkäreitä, joten hiljaista on.

Onko muilla digiaikaan siirtyminen vaatinut toimenpiteitä?

Meillä oli toisen digiboxin osto edessä ja torstaina se haettiin.
Taas päättyi yksi aikakausi.

Nyt en kai oikein osaa muuta laittaa.

Tansku, polkiko kusti eilen? :D

Hyvää viikonloppua kaikille :hug:

Niiskuneiti, wau miten kiva massu, johan täs alkaa jänskättää =)
 
Hyvää syyskuuta kaikille! :wave:

Enpä tajunnut sitten minäkään uutta pinoa aloittaa, vaikka melkein koko aamun olen minäkin koneella päivystänyt :D Kiitoksia siis Uneton uudesta pinosta! :) Ja kiitoksia masukehuista! =)

Meillä ei digiaikaan siirtyminen nyt aiheuttanut minkäänlaisia toimenpiteitä, kun digiboxi on jo ainakin pari vuotta ollut telkkariin kytkettynä :) Täällä korvessa kun ei muuten varmaan telkkari edes kunnolla näkyisi ;) Toinenkin digiboxi meillä oli, mutta sille kun ei nyt ole käyttöä, niin naapuri sen tuossa aamupäivällä kävi itselleen hakemassa.

Kotosalla ollaan täälläkin vaan tänään, mies on veljensä luona. Äsken satoi taas rakeita, mutta nyt on taas oikein kirkas keli. Toivottavasti nyt sellaisena pysyisikin, niin pääsisi sitten vähän lenkkeilemään, kunhan Joonas herää, on viime aikoina vähän jäänyt :whistle: Vauvarokko Joonaksella nyt tosiaan sitten taitaa olla, kiitoksia vaan vastauksesta Koivunkäpy! :wave: Mahtaako se vielä voida tarttua? Ens viikolla kun olisi vähän suunnitelmissa mennä yhtä vauvaa katsomaan... Illalla mennään mahdollisesti naapureille kylään, kun kerran kutsuttiin.

Eipä tännekään nyt muuta, jos alkaisi vaikka vähän kaappeja järjestelemään :) Mukavaa viikonloppua kaikille! :wave:
 
Pakko oli tulla heti kertoo että sain tunti sit koneen joka toimii!!! Jippii!!!! Eli nyt meidänkii kuulumisia kuuluu useammin!!
Tytöt lähti just äsken iskän mukaan ja tuleevat sit viikon päästä! Pitkä viikko edessä, mutta eiköhän se tästä!! Ja sit pikkusysterikii läks Katinkan mukaan Norjaan, nyyh..... Mut oon kyl niin iloinen siitä että oon tavannu KAtinkan tän palstan kautta ja sit sitä kautta pikkusysteri sai näin mahtavan mahdollisuuden lähtee sinne töihin!!! Kaikki tyytyväisiä, paitsi tietty äiti ja iskä jotka jäi vähän suremaan ku vika tyttökii muutti kotoo niinkun ihan kunnolla pois... Mut iloisia ovat tästä mahdollisuudesta!!! KAtinka iso hali!!!!!!! Ja Emilialle kans :) Kunpa olisin siellä (vaikket minuu sinne otakaan ;) ) ....

Lillukka tulkaa ihmeellä meille käymään!!!! Kun teil on mahis tulla niin laitetaan sit tarkemin vaik tekstarii!!! Ois kiva!!!

Nyt kaikille isot halit ja palailen VARMASTI!!!!!!!! Nyt lähen syömään ja kauppaan!!!!
 
Iltoja!

Lillukka lauantaina meidän porukoille. Nyytäri lounaasta oli puhe Jellonan kanssa.

JONNA tule tapaamiseen myös!!! tuutko hakemaan tyttöjä?
Ihanaa että sun sisko pääs Katinkalle töihin.

mie kävin tänään kirpparilla. löysin itelle sadeviitan ja villapaidan. V sai housut ja sisähaalarin, A sai paidan ja pari kirjaa.

hassua miten nyt on rennompaa täällä anoppilassa kun oma mies on poissa :D saahaan naiset keskenään mennä ja tehä kaikkee.

sitä piti kysyy jo aiemmin että kannattaako ottaa kierukkaa ja millaista? onko siitä millaisia sivuvaikutuksia/haittoja? kenällä kokemuksia?
mulle ei käy nuo minipillerit, meen ihan :kieh: . se on kauheeta kun ei hermot kestä.

mut lähen nyt seurustelee muitten kanssa...

palaillaan

sari
 
Lauantai-iltoja =)

Olipas kiireinen,mutta ihana päivä tänään.
Mun äiti,mummi ja pappa olivat meillä melkein koko päivän,käytiin tossa talonnurkalla puolukassa ja kerättiin noin 20 litraa puolukoita ;)

Äsken tuli kaverin tyttö meille yökylään,ihan mukavaa niin saavat tytötkin uutta puhtia leikkeihinsä.
Ja muutenkin viihtyvät paremmin keskenäänkin kun on kolmas joukossa ;)

Hannamarille hauskaa iltaa,pidä oikein hauskaa :D
Uneton:Kiitos uudesta pinosta =)
Meillä ei mitään erikoista tarttenut tehdä tuon digiaikaan siirtymisen takia,meillä on telkkarissa itsessään se digiboksi =)
Gerbera:Onnea asuntoesittelyyn,toivotaan että saatte tarjouksia =)

Pitäis vielä lämmittää sauna tänään ja sit vois loppuillan katsella telkkua ja syödä nannaa :p
Palaillaan siskot ja hauskaa lauantai-iltaa :wave:
 
Heippa vaan!

Joonatan heräs aamulla taas klo 6, toivon todella, että tää rytmi ei jää nyt pidemmäksi aikaa päälle :(

Vietiin Sami just saunailtaan, käytiin päiväkodin pihalla leikkimässä, kunnes tuli tummat pilvet ja alkoi sataa rakeita :eek: Sitten satoi, paistoi ja oli koko taivaan mittainen sateenkaari.

Samilla oli tänään ne kaverin hautajaiset :/

Tinttamooses: Tää pvä ollaan oltu poikien kanssa melkein kokonaan keskenämme, huomenna varmaan podemme miehen krapulaa tai vähintäänkin väsymystä :kieh: Joonatan on ollut ihan raivona, kun toi tutti on ollut rikki, heittelee sitä pitkin poikin ja raivoaa, mikään puhe ja selitys ei auta, kun ei niitä kuuntele. Yö meni suht hyvin rikkinäisen tutin kanssa, aamulla heräsi AIKAISIN ja sitten lähdettiinkin uutta tuttia ostamaan! Tällä hetkellä ei ole meidän aika luopua tutista, olis liian rankkaa ihan mullekin... En jaksa huonojen öiden jälkeen herätä aamulla aikaisin, kun voisi vielä tutin avulla nukkua. Ja on se vielä Joonatanille kuitenkin niin tärkeä. Ehkä sitten, kun yöt menee Rasmuksenkin kanssa paremmin niin itsekin jaksaa paremmin :ashamed: Vaikka niin uhosin kesän alussa, että kesän lopussa tutista vieroitetaan, no, ei voi mitään =)

Danjuska: Teillä ollut rankka päivä tänään :hug: Toivottavasti nyt alkaa pikkuhiljaa helpottamaan :hug:

Kaiza: Rasmus syö tuttia.

Epeli: Tosi kaunis oli tuo juttu, jonka kirjoitit :'( :heart: Jaksamisia flunssan kanssa!

Niiskuneiti: Ihana masu :heart:

Koivunkäpy: Mikä on vointi?

Tigru: Mokkapaloja :p :p Kiva, että anopin kanssa on mukavaa :D

Hannamari: Hauskaa iltaa sulle!! Tuuhan sitten kertomaan, miten työt alkoivat ja pojilla hoito :wave:

Uneton: Meillä ei digiaikaan siirtyminen oo aiheuttanut mitään toimenpiteitä, kuulutaan kaapelitalouteen niin ei tarvi tonne makkariin ostaa vielä digiboksia, sit vasta viim. helmikuussa. Onnea ensi viikon tenttiin! Ja kiitos pinosta.

Jonna: Ihanaa, kun olet vihdoin saanut koneen :hug: Kirjoittelehan tosiaan useammin nyt!

Mut poistuttava, kesti kirjoittaminen niiiiiin kauan.
 
Iltoja ihanat siskot!

kiitti unettomalle uudesta pinosta. :hug: meillä ei tuo digi aikaan siirtyminen teettänyt muuta kui ton digiboxin hankimme toiseen telkkariin muutama vko sitten. mun puolesta meillähän ei tarvittais tv:tä ollenkaan, joten en ole hirveästi paneutunut koko asiaan. :)

Minä olin tänään aamuvuorossa ja huomennakin pätkäaamu tiedossa. sit vielä teidän iloksenne olen yövuorossa. :D tänään oli taas hirviö kylässä, kun ärsyynnyin mieheen. oikeesti jos sanoo usein että voin lähteä melkein milloin vain omille menoilleni, lenkille tms. niin tänään olisin alkuillasta halunnut mennä niin meni kyllä vaikeaksi ja onnistuin huutaa ihan jokaiselle tässä talossa, enkä lopulta mennyt. no onneksi kaveri tuli tyttönsä kanssa meille illaksi kun meidän miehet lähtivät järkkäreiksi, niin meni ilta sit ihan rennosti. =)
keksin muuten hyvän ja toimivan kikan kuinka saada aleksi mukaan siivoo huoneita, kun oli oikeesti leluja ihan joka huoneessa. laitoin puhelimen sekuntikellon päälle ja otettiin aikaa kuinka kauan menee aina yhteen huoneeseen ja tulipa nopeesti siistiä. :D kamala äiti :whistle: ,mut aleksi tykkää tollasista muutenkin että pitää aikaa ottaa, kun juoksee talon ympäri tms. niin miksipä ei. :)

danjuska, voimia tuleviin päiviin. hienoa että miehesi on pystynyt olemaan tukenasi. :hug: :hug:

gerbera, onnea asunnonnäyttöön. =)

juu siis minä Mikkis tulossa ensi lauantaina 8.9 s-linnaan. haetko jonna lapset ennen sitä tai tuoko mies? harmi jos eivät ole s-linnassa. lillukka toivottavasti pääset olis mukava nähdä.
=)

tinttamooses, minä seuraan bb:tä silloin kun pystyn/jaksan. kyselinkin tuosta jo aiemmin. :)

onpas ihanan rauhallinen ilta, kun saan pitkästä aikaa olla ihan issekseni ja lapsetkin jo nukkuvat. =) mut multa puuttuu kaikki herkut chipit, valkkari, lonkku...tai jotain..pitänee lähteä kaappeja koluamaan. :LOL: kauniita unia kaikille. hannamarille eritoten vielä kerran oikein ihanaa iltaa!! :hug: olet sen ansainnut. :)
 
Heipat täältäkin!

Danjuska, edelleen voimia :hug: rankka päivä ollut.

Tigru ja Jellona olemme Onnin kanssa tulossa :). Aamupalalla just miehellekin tänään sanoin, et tällainen visiitti on sit todennäköisesti vkl:na tulossa. Jonna toivottavasti säkin pääset? Mihin aikaan? Mä kyselen sit Tigru lähempänä osoitteen/ajo-ohjeen. Ja oletteko jo miettineet/sopineet mitä syömme lounaaksi eli mitä kukin tuo?

Peppi toivottavasti J ei tosiaan ala herätä klo6, se on rankkaa kun takana on vielä rikkonaiset yöt. Raskas päivä teilläkin sun miehellä.

Gerbera toivottavasti ostaja löytyy nopsaan!

Tinttamooses mä en seuraa bb:tä. Olitte saanut kivasti puolukoita!

Uneton kiitti uudesta pinosta ja tsemppiä tenttiin!

Hannamari on jo mennyt mut kivaa iltaa silti sulle toivon, kerrohan sit miten meni?

Jellona voi noita miehiä!

Me ollaan oltu kotosalla tää päivä, kävelyllä kävin ja vähän kukkapenkkejä laittelin. Huomenna "perhepäivä" myös. Parin viikon päästä me karataan Onnin kaa mummoloimaan viikoksi :) ja näkemään sen seudun kavereita.

Mut nyt morot ja hyvää yötä !

ps. MUOKS MUOKS Huomasinkin Tigru äsken vasta sun y-viestin, vastasin!




 

Huomenta!

Tigru, työ ette vissiin pysähdy Kuopiossa reissullanne, kun susta ei ole kuulunut mitään?

Kiitos peukuttelusta, toivotaan, että sopiva ostaja löytyisi! On tää vaan jännää aikaa :D Toisaalta tosi haikeaa ja vaikeaa luopua tästä asunnosta, mut hirvittävä kutina löytää uusi ihana koti.

Sunnuntaita!
 
Huomenta.

Iskä ja Rasmus nukkuu (Rasmus jo ekoilla päiväunilla). Joonatanin kanssa käytiin äsken kylvyssä. J heräs 06.40, eli edes vähän myöhemmin, kuin ed. aamuina. Pidempäänkin olisin voinut nukkua :/

Jellona: Miehet :kieh: :headwall:

Lillukka: Laitoin sulle sähköpostia :)

Gerbera: Tuuhan sitten kertomaan, miten esittely meni!

Hirveen harmaa ilma ulkona :x Taitaa sataakin. Eikä kaupatkaan ole auki. Täällä kotonako sitä pitää sit koko aamu ja aamupäivä olla? :eek: Ku ei huvita laittaa sadekamppeita päälle ja mennä ulos, ei ollenkaan. Täällä olis kyl siivottavaankin ihan kiitettävästi :/

Mitenhän Tansku jakselee? Olit eilenkin sit töissä?

Mitäs muut tekevät tänään?
 

Peppi, tuun sitten kertomaan. Itse ei tietenkään olla täällä paikan päällä, kun välittäjän kautta tätä kaupataan, mut kait se välittäjä meille ilmoittelee, onko täällä käynyt ketään ja onko olleet vähääkään kiinnostuneita. Ollaan kuitenkin aika realisteja, Kuopiossa on tällä hetkellä 157 kerrostalokolmioo myytävänä ja se on Kuopion kokoisessa kaupungissa TODELLA paljon. Eli tarjontaa on ja siksi myyntiajat on nyt hiukka pidemmät.
Mutta toivotaan parasta!

Nyt on Werneri tisukkaa vailla :heart:
 
sunnuntaita kaikille

kovin on harmaa sää. käytiin kuitenkin kiviä lasti hakemassa kukkapenkkien reuvoille ja touhuttiin vähän ulkona.

Tatu nukkui viime yön levottomasti.. Mies otti sen sitten viereen ja sängyn toiselle laidalle kainaloonsa että saisin minä kunnolla nukuttua.. tatu sitten unissaan romautti tippua sängystä :( :ashamed: Ei kuitenkaan ollut moksiskaan vaan jatkoi uniaan sangen tyytyväisenä. Mies tais säikähtää eniten. Ite olin vielä sen verran pökkyrässä että san vaan kysyttyä tippuko se ja kävikö kuinkaan :ashamed:

Nyt alkaa vasta karu totuus iskeä päin kavoja ja olo tyhjä ja jotenkin orpo :'( Eilen en oiekin jaksanut asiaa miettiä mutta aamulla kun heräsin, tuntui ihan kamalalta.

Onneks tässä on tätä touhua ja juttu kaveria kun pikkusiskokin on tässä niin on vähän muutakin ajateltavaa.
Kipeä kyllä olen mutta särkylääkkeitten avulla kestää.

Gerberan
perheelle täälläkin pidetään peukkuja että kiinnostuneita ostajia olisi!

Unettomalle kiitokset uudesta pinosta. Enpäs eilen huomannutkaan..

Peppi: Toivottavasti keksitte jotain mukavaa tekemistä

Poika tuntuu nukahtaneen joten lähden jotain puhastelemaan..
 
Me lähdettiin Jontun kanssa ajelemaan ja käytiin sit äitilläkin. Sit soitti Sami ja oli vailla pitsaa, haettiin iskä ja Rasmus kyytiin ja eikun pitseriaan, tälläsenä hetkenä, kun Sami tossa tota pitsaa vetää niin tuntuu omat kasvissoseet sun muut ei niin herkullisilta :x :D

Kohta menee Joonatan nukkumaan ja sit toivottavasti suht pian Rasmuskin...

Gerbera: Onnea asuntoesittelyihin, toivottavasti saisitte pian myytyä.

Danjuska: Voi että :'( Mitään lohduttavaa en oikein osaa sanoa, mutta koita jaksella :hug: :hug:

Nyt :wave:
 
Meillä vaihdettiin poika pois pinnasängystä, isoon sänkyyn. Siihen loppuivat nukuttamis ongelmat, aivan mahtavaa, nyt jää illasta hiukan omaakin aikaa.
Digi aikaan ollaan kans siirrytty ilman mitään ongelmia.

Me ollaan etsitty omakotitaloa, mutta hinnat ovat aivan kamalat tääl Tampereen suunnalla. Olisi niin ihana löytää joku kiva pieni talo.
No odotellaan ja katsellaan rauhassa ei eillä mitään hätää sen suhteen ole.


Hauskaa sunnuintai päivän jatkoa kaikille
 
GERBERA ollaan tulossa kuopioon! En vain tienny minä päivänä. Tiistaina ajellaan kuopioon miehen sukulaisiin. Ke aamupäivällä voitas nähdä jos se käy teille?? Jatketaan sit ke päivällä sln:an.

LILLUKKA ei ole ollu puhe ruoasta. Mitä toivomuksia? mie voin hankkia lämpimän ruoan tarvikkeet. tai siis mun äiti ne haluaa kuitenkin hankkia, on innoissaan kun tulee enemmän lapsia heille! voipi olla hulinaa kun ollaan rivarin alakerrassa :D
Jos mun pikkuveli nukkuu niin lapset pääsee herättää sitä :LOL:

täällä rollossa on satanu rakeita parina päivänä :eek: ja aamulla oli vielä maassa eilisiä rakeita, hrr onpa ollu kylmä.

Veetillä on ollu ilmavaivoja, viime yönä huuti pari tuntia :/ ainut hyvä asento oli pystyssä, heti kun laittoi makaamaan alkoi huuto jota kesti 5-10min :( onneksi ei muita asukkaita häirinny ja Attekin nukkui samassa huoneessa.
Pitää tänään hakea relatippoja jospa ne auttais :/

Onneksi ihana anoppi ja appiukko leikki Aten kanssa niin sain nukkuu Veetin kanssa yöllisiä univelkoja pois.

Mut nyt isi tuli viikonloppu reissulta pitää lähtee kylkeen kyhnöttämään :LOL:
 
iltoja

huh, miten on rankka päivä takana..
Henkisesti paljon rankempi mitä eilinen :'( Tatu kuitenkin pitää arjessa kiinni kaikista kyyneleistä huokimatta. Odotan että töihin pääsen niin alkaa arki palautua. Ja tiedän varmaks että kun oon saanut surun surtua kunnolla niin sitten helpottaa.

Peppi: Kiitos, kyllä tämä tästä.. ajan myötä helpottaa.. en tiedä onko tässä vaiheessa "oikein" mut on jo mietitty että seuraavaa ruetaan toivomaan heti kun minä ja minun kroppa tästä toipuu.

Tigru:Toivottavasti Veetin ilmavaivat helpottaisi. jaksamista yövalvomisten kans :hug:

Pirre: Mukavaa kun teillä nukuttamis ongelmat hävinneet =)

Äsken mies houkutteli lenkillä ja hyvää kyllä teki. sen jälkeen herkuteltiin muffinsseilla ja kaakaolla.
Muuten ei edes ruoka ole pahemmin maistunut. Tuntuu että oon lihava ja ruma ja ja ja... :ashamed: Tajuan kyllä että turhaa ihteeni mollaan ja sitä koittaa mieskin hokea mutta silti tuntuu että en löydä itestäni kun vikaa tällä hetkellä.

no, mut onpahan tätä omaa tullut taas ihan tarpeeks.. lähden Tatun kans touhuilemaan..

Huomis aamulle jaksuja ja tsemppiä kaikille töihin/kouluun suunnistaville!
 

Heipsan!

Juu, asuntoa oli käynyt katsomassa yksi pariskunta. Välittäjä kertoi, että oli ollut hiljainen päivä muissakin kohteissa, liekkö säällä ollut vaikutusta; vettä satoi aikas paljon, koko päivän. Olivat kyllä tykänneet asunnosta, mut välittäjä sanoi, etteivät kovin potentiaalisia ostajia olleet kuitenkaan. Noh, asunto on ollut vasta muutaman päivän myynnissä (torstaina tuli vasta nettiin kuvat ja tekstit), joten nouhätä.

Tigru, meille passailee ke-aamu hyvin! Tuletteko tänne meille vai miten?

Danjuskalle edelleen kovasti jaksuja :hug:

Nyt iltahommiin!
 
Danjuska voimia sinulle, anna itsellesi aikaa.
Aikaa surra ja tuntea kaikki mitä ikinä tunnetkaan :hug:

Olen menettänyt lapsen, siitä on jo aikaa.
Tuska ja suru ei lopu koskaan, mutta niiden kanssa oppii elämään.

Tigrun Veetille lähettelen pieruenergiaa, että vaivat hellittäisi :wave:

Pirre, onnittelut uudesta nukkumapaikasta =)

Nyt on ihan pakko mennä tekemään se tehtävä, ysiltä meinaan alkaa ohjelma jota ei voi missata.

Öitä kaikille :wave:
 
Iltoja!
Tultiin äsken kaupungilta, käytiin miehen kanssa syömässä ja kuuntelee pekka jalavan jorinoita. olipa taas miehellä jutut :LOL:
illan kruunasi jippu-yhtye. Oli mulle ihan uus yhtye. sitä onkotona niin pimennossa kaikesta :ashamed: onneksi matkailu avartaa :D

POjat olivat olleet kiltisti, veeti jutteli kovasti mummille ja oli hyvin pullosta juonu mun maitoa. Attekaan ei paljoa ollu vastaan laittanu kun mummo vei nukkumaan.

Nyt on ihanan rentouttava olo kun sai muutaman tunnin olla tuulettumassa ja mie join yhen lonkeron !!!! että maistui hyvälle vuoden jälkeen :p
välillä huono omatunto yritti hiipiä,mutta annoin sille kyytiä ja fiilistelin.

Kiitoksia pieruenergiasta ja muista voiman toivotuksista! Annoin äsken veetille rela tippoja, jospa ne auttais tänä yönä.

GERBERA onko liikaa vaivaa jos tullaan teile? uskallatko ottaa meidät kun pojat on vielä hiukan räkäisiä?
Mie käyn vielä huomen aamulla/aamupäivällä koneella mut sit en pääse koneelle vasta kun ke iltana. laittele vaikka tekstaria

nyt iltapesuille ja nukkumaan.
öitä

Tigru
 
Yöterveiset!! :wave:

Täällä taas pirteenä töissä..

Kiva kun ei ole kuin yksi yö. ja tääkin menee varmaan nopeaan, kun tulee telkusta ohjelmia..koko ajan menee uusinta eurodance kisoista, täytynee niitä mennä sitten hetken päästä katsoo, kun tän saa kirjoitettua. lehtiäkin onneksi on mukana ja sitten on noi pakolliset työjutut.
huomiseksi on kait luvannut kunnon sadepäivää taas vaihteeksi, unimaituu tälle mammalle ainakin hetkisen..sitten onkin jo otettava imuri ja luuttu kauniiseen käteen. no ne on niitä huomisen hommia. :D

Danjuskalle, kovasti voimia ja :hug: .ajan kanssa vaan elettävä suru pois. Ihana mies kun on sinua lenkille houkutellut ja muutenkin tukena kovasti ollut.

Juu ja meidän miehellä on ihan hirvee ressi niistä tulevista ralleista.ne on joka kerta aiheuttanut yhtä suuren kaaoksen miehen elämässä, mitä se on mukana ollut varsinkin noissa hommissa missä nyt on.mies on muuten melko rentoa tyyppiä, mut tää on välillä aika ressaavaa meille kaikille. niin että täällä ootetaan vaan kun syyskuu on mennyt ja kauas pois. :| :attn:

tigrulle, laittelin y-viestiä.

kuusikon äiti, vois taas tulla kirjoittelee yön humussa. :wave: :) ja tietty muutkin..

Gerbera, toivotaan että saisitte asunnon kuitenkin pian kaupaksi. :)

pirre, kiva kun teillä nukkuminen isossa sängyssä sujuu hienosti. :)

mitäköhän jonttulin perheelle kuuluu??

Meillä sattuu hiukan ikävästi noi hoitopäivät ne menee usein joka toinen pvä hoidossa ja toiset kotona. sattuu mun iltavuorot sillä tavalla hassusti ja ne yleensä mummi tulee sitten hoitelee poikia. riittää näin 10 hoitopäivää kuukaudelle. :) onneksi noi pojat on reippaita nykyään lähtemään ja olemaan. Aleksinkin kanssa on yrittänyt lisätä hiukan kärsivällisyyttä että jaksais komentaa sitä ja ohjastaa muulla tavoin kuin huutamalla. eikä vaatisi siltäkään ihan kohtuuttomia.

Tänään olivat ihania yhdessä, kun Aleksi neuvoi tappipalapelin kanssa Mikkistä joka onnistui ihmeen hyvin siinä. Mikkis teki varmaan kolme kertaa ainankin saman tappipalapelin onnistuneesti, joten kyllä siltä pojalta näköjään keskittymiskykyäkin löytyy. :D

Taitaa olla tullunna omaa napaa ihan riittämiin..palailen huomenissa viimeistään. Kauniita unia kaikille :hug:

nyt tanssin pyörteisiin..
 

Yhteistyössä