JOULUMURUT-05 SYYSKUUN PINOON

Huomenta.

Joonatan heräsi taas tuttuun tapaansa klo 6 :( :( :( :( En jaksais yhtään tämmöstä. Rasmus suostui nukahtaa vasta 22 aikaan ja heräili yöllä. Nykyään ei välttämättä jokakerta maitoa vaadi, mutta mä herään joka ikinen kerta, kun se vähänkin kääntyy :kieh: Siirretään varmaan toi pinnasänky jollain tapaa meidän huoneeseen...

Pirre: Kiva, kun isoon sänkyyn siirtyminen sujunut hienosti.

Tigru: Jaksamisia ihan hirveesti Veetin ilmavaivoihin :hug: Meille vyöhyketerapeutti sanoi, ettei rela-tipat välttämättä ole niin hyviä, kun ovat öljypohajaisia, jos on siis herkkä masu. Joillakin ne toki auttavat, me ei niitä kokeiltu. Dds-junioria ostettiin, se on semmosta jauhetta, jonka pitäis ilmavaivoihin auttaa, sitä meille suositeltiin. Toivottavasti toki teillä nuo tipat auttaisivat! Kiva, että oot saanut tuulettautua, se tekee kyllä niin hyvää :hug:

Danjuska: :hug: Pois tuommoiset ajatukset itsestäs!! Kaunis olet kuin mikä, ihan totta!

Uneton:
:hug:

Jellona: Kiva, kun olit käynyt myöhäisiltaisella (onko sana :D ) meitä moikkaamassa! Jaksamisia syyskuulle :hug:

Hitsi, kun väsyttää.

|O huoh, miks lapset kasvaa?? siis noin nopeeta??? ostettiin annalle 2-3kk sitten rukkaset jotta on valmiina kun kelit viilenee, no kappas, ne ei mahdu sille enää. ja toki havaitsin asian eilen kuuden aikaan illalla ja tänään ois hoitopäivä.. no ei muuta kun pullista leikkelemään rukkasen palat ja saumaamaan saumausteipillä saumat ja fleesestä sisus ja tadaa! lapsella on rukkset..

Illalla oli tasen kivaa :ashamed: mut yö meni jostai syystä ohi..

Danjuskalle jaksamista!
Samoin pepille!

Tänään vie puvun etsintään tieni...

Tigru, tulukee vaan meille! Meillä Julbe on kans vielä vähän nuhainen, ei kylläkään enää vala tms, eli teidän nuhat ei haittaa! Laitatko sun puh.nron, puhelin kävi huollossa ja jostain syystä kadotin sun numeron!

Nyt lähdetään kauppaan!

viikon alkua kaikille :wave:

Huomenna ois sitten töihin paluu.. Eikä kiinostas tällä hetkellä yhtään :ashamed: vaikka kuitenkin osa minusta sinne haluaakin.

Viime yönä heräsin vähän väliä painajaisiin hiestä märkänä :/ Tatukin nukkui levottomasti ja päätti että herätään samaan aikaan kun iskä eli 5.30 |O Onneksi köllötteli vielä viekussa reilun puoli tuntia ennen kun halus alakertaan.
Silti tuntu että ei yksinkertasesti jaksa ja kiinnosta nousta ja alottaa päivää :ashamed:
Mut positiivisesti kun ajattelee niin hyvä kun heräs aikasemmin.. huomennakin Tatulla herätys jo 5.45..

Nyt kuitenkin aavistuksen virkeempi kun oltiin jo kasilta ulkona, käytiin kaupassa ja sitten hurautettiin multaa ja tiivisteitä k-raudasta hakemaan. Touhuiltiin ulkona kukkapenkkien kimpussa ja olipas multainen jätkä sen jälkeen :$ Piti suoraan pesukoneeseen iskeä vaatteet ja poika viedä naaman pesulle :whistle:

Nyt on poitsu nukkumassa ja taidan mennä hiukan raikkoilemaan mökkiä..

Peppi: Harmi kun Jonttu herää noin aikaisin.. Ois varmana kivempi nukkua pidempään. Monelta Rasmus yleensä heräilee?

Koivunkäpy:
Mitä pukua etsit? siis itelle vai lapsille?

huh, nämä hiljaiset ja yksinäiset hetket on pahimpia.. lähen jotain touhuilemaan jos tosiaan sais jotain tehtyäkin..

Danjuska: etin pojalle pukuu, eipä löytyny kokokaupungista sitä minkä oisin halunnu, pienten lassien puvussa oli viel vetoketju polveenasti, hitonko hyötyy siitä vedenpitävyydestä sillon on??? Ostin sit travallen puvun, niissä on hiukka kumma mitotus, piti ottaa 98cm että meni pätkälle päälle..

Kaupungilla ollessa soitti lekuri, saadaan alkaa kokeilee viljoja, lokakuussa on ratkasunhetket sit, sairaalassa altistetaan maito, kuulemma erittäin hitaasti ja varovasti..

Moi!

Me lähettiin aamulla Jontun kanssa pyöräilemään, haettiin mummun pyörä (jossa se istuinkin on) ja pyöräiltiin pysähtymättä 1h10min!! Se oli mun tän päivän kuntoilu ja ihan tehokas kuntoilu olikin :D Ylämäkiä oli tosi paljon, hikihän siinä tuli!

Oltiin eilen muuten siellä äitillä Jontun kanssa vielä toisenkin kerran. Joonatan toisteli ihan hirveen monta sanaa! Mummu luetteli sanoja ja poika toisti perässä. Kaikki sanat toisti, sellaisiakin, joita ei ole vielä koskaan sanonut (mm. Kaapo=Paapo, mummun ja niiden koira siis)!!! En kyllä laksenut, mutta tosi paljon oli niitä sanoja :heart: Oli sitten illasta tosi hurjalla tuulella, kiipesi keittiön pöydälle, josta hyppäsi mun syliin tuolille, tätä toisti paritkymmenet kerrat :whistle: :eek: :LOL: Ei meillä normaalisti tommosia leikkejä kyllä harrasteta ;)

Samilla alko tänään taas iltavuorot. Meillä ei ole poikien kanssa taaskaan oikeen tekemistä...

Koivunkäpy: Kiitos jaksuista :hug: Hui, kerrohan sit, miten viljat passaa! Ja sit lokakuussa altistus, toivotaan, että sopisi jo!

Danjuska: :hug: :hug: Rasmus heräilee siinä 7-8 välillä. Nukkuis varmaan pidempäänkin, mut kun uni siinä vaiheessa on jo niin kevyttä niin herää isoveikan ääniin...

Joonatan on heräillyt parvekkeella, Rasmus tossa jo leikkiikin. Meen hakemaan isompaa poitsua :wave:

Oon tekemässä vähän lohta, reilut 1kg :p :D Toivottavasti sain poistettua kaikki ruodot...

Viimeistä päivää viedään!! :eek:

Eilen alko paniikki nousta, ja nyt lähestytään jo pakokauhunomaisia tunteita. Huomena on siis eka työpäivä, tänään on vapari, mutta palkka juoksee jo! :D Paniikki saattaa johtua osin myös siitä, että on vieläkin hiukan heikko olo lauantaista :ashamed: tulin kotiin aamuviideltä.. :whistle: Oli tosi mukavaa, pääs vähän tanssimaankin, mutta kun heräsin kasin aikaan enkä saanut enää unta vaikka kuinka yritin, oli päivän hiukan huono olo. Saattaa toki johtua muutamasta sidustakin.. :ashamed: Nyt olen mun porukoisen luona käymässä, vaikka ei täälläkään ole erityisen rauhallista, kun pojat (etenkin Arttu) käy ihan ylikieroksilla. Kohta syödään, ja sit ajellaankin kotiin päin. Täytyy laittaa kaikki tip top valmiiks aamuks, poikien hoitovaatteet ja omat kamat, niin ei tarvi niitten takia jännittää. Muuten olen ihan hermoheikko, jos jäi vielä jollekin epäselväks.. :LOL:

Peppi: Toivottavasti Jontun aamut myöhästyis vähän, meillä Vili heräilee taas seiskan pintaan, ja se tietää että mun on herättävä selvästi ennen että ehdin käydä suihkussa ennen kun se herää. Välissä oli muutama 7.30 aamukin, ja ne olis ihan täydellisiä, mutta jotenniihan ne aamut tulee sujumaan, kuitenkin. Vili onneks pysyy sen 5min telkun ääressä jos laittaa sen lemppariohjelmaa, jos sillai uskaltais sit käydä pikasuihkun. Tämä tukka on pakko pestä aamusin, kuuten sitä ei saa laitettua.

Käpynen: Toivottavasti sopis jo viljat!! Miten se travallen puku piti olla niin iso?! Mulla on Travallen remuhaalari Artulle ens talveks 98, se on nyt just sopiva, vaikkakin joudun varmaan ostamaan joulunm jälkeen jo uuden.. En tajunnut että pitää ostaa 2 kokoa isompi kuin edellisvuoden. :ashamed:

Danjuska: Voi olla että työhön meno on ihan hyväksi, saat muuta ajateltavaa. Positiivisia ja lämpimiä ajatuksia lähettelen täältä.. :hug:

Tigrulasta pois pois paha ilma!! :D Teki tuulettuminen varmaan ihan hyvää. Eikös se Jippu ole sen laulajamimmin nimi? Lehdestä olen lukenut, en oo kuullut koskaan. Oliko hyvä?

Nyt pitää mennä keittiöön avuks, siellä ei ruoka valmistu kun poikaset menee kuin heikkopäiset ja molemmille melkein tarvitaan oma "seuralainen".. :kieh: Terkut vaan Jelulle! :LOL:

Huomenta!

Missäs kaikki on? :eek:

Meillä meni yö huonosti :( Rasmus oli hereillä, tai pyöri, 2h!!! |O Ja mä olin hereillä koko sen ajan, samoin Sami :kieh: Pikkusen ärsytti :ashamed: Sit nukkui n. 1,5h ja heräs tas pyöriskelemään, Joonatan heräili niihin aikoihin myös. Joskus 6 jälkeen. Olisko ollu 6.30.

Mentiin nyt heti aamusta Joonatanin kanssa vahtimaan kaverin tyttöä, kun kaverilla oli hammaslääkäri.

Hannamari: Tuuhan kertomaan, miten eka työpäivä meni!! :hug:

Tanskulla
tais olla rankka viime viikko :/ Tulehan kertomaan kuulumisianne, kun ehdit :hug:

Kavereiden poika täytti tänään 1v. Justhan mä täälläkin kerroin, kun kävin kattomassa parin päivän ikäistä vauvaa naapurissa...

Tulkeehan muutkin kuulumisia kirjoittelemaan :wave:

Heippa kaikille! :wave:

Tässä päivän piristys :LOL: :
> > Myyntimiestä kerrakseen....
> > Isossa kaupungissa oli julmetun suuri tavaratalo, josta sai aivan
> > kaikkea,
> > siis todellakin aivan kaikkea. Laittoivat sitten lehteen ilmoituksen
> > myyjän
> > paikasta ja paikkaa hakemaan ilmaantui ujohkon oloinen maalaispoika
> > "Oot sitten maalta kotoisin?"
> > "Joo'o."
> > "Ootko ennen tehnyt myyntihommia?"
> > "Juu, kyllä mie siellä maalla..." Vaikka sälli olikin vähän ujon
> > oloinen,
> > niin myyntipäällikkö jotenkin piti hänestä ja otti hänet hommiin.Pitkän
> > hikisen ensimmäisen työpäivän jälkeen päällikkö tulee siinä viiden
> > pintaan
> > katsomaan miten maalaispoika on pärjännyt.
> > "No, montakos kauppaa olet tehnyt?"
> > "Yhden."
> > Päällikkö on vähän pettynyt ja toteaa: "Niin, yleensä meidän myyjät
> > tekee
> > sellaiset 20-30 kauppaa päivässä.
> > Paljonkos arvoinen se ainokainen oli?"
> > "200 000."
> > "Kaksisataa tuhatta!! Mitä ihmettä sä oikein myit??"
> > "Niin no, mie myin tälle kaverille ensin sellaisen pienen ongenkoukun,
> > sitten vähän isomman, seuraavaksi sellaisen Rapalan viehesarjan ja vielä
> > perhontekovehkeet. Sitten se tietysti tartti siimaa ja mie myin sille
> > ensin
> > sellaista tavallista, sitten vähän vahvempaa ja vielä sellaista kunnon
> > barracudankestävää extrasiimaa. Tietysti siihen sitten oli myytävä
> > kunnon
> > vavat ja kelat. Sitten todettiin, että kyllä se venekin tarvitaan, ja
> > niin
> > mie vein kaverin veneosastolle ja myin sille Marino 9000:n
> > erikoisvarustein.
> > Seuraavaksi se totesi, ettei sen vanha kuplavolkkari kyllä jaksa vetää
> > semmoista rohjoa, joten vein sen sitte vielä auto-osastolle ja myin
> > sille
> > Range Roverin ja trailerin. Kaikkineen siitä tuli aika tarkkaan 199 760
> > euroa."
> > "Ei jumalauta, mies tulee ostamaan ongenkoukkua ja sä myyt sille kaiken
> > tuon?"
> > "No ei ihan... itte asiassa se tuli ostamaan muijalleen tamponeja ja mie
> > sitten sanoin sille, että siun viikonloppus on joka tapauksessa pilalla,
> > mikset lähtis vaikka kalaan.."

Mulla oli tänään viimeinen neuvolalääkärikäynti. Kaikki oli todella hyvin ja vointikin on edelleen oikein mainio :) Kohdunsuu oli pehmennyt, mutta kiinni ja jäljellä 2cm, joten eipä vielä näytä siltä, että ihan heti oltaisiin synnyttämään lähdössä :whistle: Tosin äkkiähän se sitten tapahtuu, kun on tapahtuakseen =) Seuraavan ajan otin kahden viikon päähän, kolme päivää ennen laskettua aikaa, joten jos hyvin käy, niin se aika jää käyttämättä ;)

Peppi: :hug:

Hannamari: Toivottavasti eka päivä sulla töissä ja pojilla hoidossa sujuu hyvin! Tulehan sitten heti kertomaan! :)

Tigru: Toivottavasti Veetin masuvaivat pian helpottaisivat! :hug:

Koivunkäpy: Toivottavasti vilja ja maito nyt jo Villelle sopisivat! Tsemppiä! :wave:

Danjuska: :hug: Toivottavasti työnteko saisi ajatuksesi edes hetkeksi pois tapahtuneesta ja olo pian helpottaisi!

Jellona: Jaksamista miehesi rallitouhujen kanssa! :hug:

Pirre: Hienoa että isoon sänkyyn siirtyminen on pojalta sujunut hyvin! :)

Eipä tänne nyt muuta, tulkaahan tosiaan muutkin täällä käväisemään! ;) Jee, illalla mä pääsen katsomaan TPS:n peliä! :D

-Niiskuneiti ja Helmi 37+4-

ja mä myös peukutan, että viljat ja maito rupeais sopimaan.

niiskis :D

Pohjanmaan reissun räydyttämänä en jaksanut tulla tänne sunnuntaina ja eilen.
Junamtka S-joelle sujui oikein touhukkaasti junan leikkivaunussa. Oltiin yksi yö yhden tädin luona (täti on naimaton, lapseton ja siisti ) ,joka on ukon entinen naapuri sieltä.
Perjantaina ja lauantaina neiti sitten kokeili rajojaan :( . En sitten tiedä, oliko syynä alkava kakkoshätä vai tädin "tiukkuus". Pertjantaina sitten ukkokoin rantautui Pohjanmaalle ja mentiin anoppia tapaamaan.
Sen jälkeen ajoimme tämän tädin mökille viettämään viikonlopua.
Vaikka neiti kiukuttelekin pukeutumisesta ja syömisistä, niin viihtyi neiti tuntikausia ulkona mustikoita poimien.
Kävin poimimassa sieniä. Aivan uskomaton saalis tatteja . Joista tein sienikastikkeen :p
Poju ei vain oikein ole tottunut saunoihin, joten poika repäs kunnon hysteria kohtauksen, kun vietiin hänet saunaan pesua varten. Pesu kutistui huuhtelunn mun sylissä. Toinen huusi kuin päätä ois leikattu.
Sunnuntain kotimatka sukui suorastaan mukavasti. Kummatkin pennut nukahti melekin heti matkaan lähdettyä. Anu nukkui Ikaalisiin asti ja Sami Ylöjärvelle. Pennut pysyi hiljaisina suolatikkujen voimalla Toijalaan asti, jossa pysähdyttiin kahvipaussille. Tämän jälkeen pennut imeskeli onnellisina tikkareita melkein Kehä 3:lle jonka jälkeen Sami sai vielä tutin :whistle:

Nää on siiten meikäläisen konsteja kakarain hiljentämiseen, joista toki pyritään pääsemään eroon kunhan jäpyskä kasvaa isommaksi ja pystyy itse tekemään jotain istuimessaan.

työpäivä takana ja pari ylityö tuntiakin tuli.. Selkä vaan huusi armoa joka kumarruksella..

Laitettiin lohta kun tulin kotiin :p

Hannamari: Mites meni??

Smirgelaine: Juu meillä käytetään kans ruokaa Tatun hiljentämiseen autossa.. Saa mehua, hedelmää, keksejä ym.. :whistle: En vaan ymmärrä miten ihmeessä on niin huono matkustaja..

Peppi: Harmi kun yö meni ihan metikköön :hug:
Meillä Tatu nukkui piitkästä aikaa koko yön heräämättä. ite tosin taas heräilin painajaisiin :/

Niiskuneiti: Hienoa että kaikki on hyvin!!

Tatu yllätti tänään.. mies otti vaipan siltä pois ja sanoin että käyppä vessassa pissillä niin otti ja juos vessaan!!! laittoi oven kiinni perässään ja kohta tuli hyvin tyytyväisenä ulos.. pissi oli jopa potassa :LOL: :heart:
Myöhemmin teki saman homman mutta tarvitsi apua housujen laskemisessa.. mikähän viiraus vaihe poitsulla on menossa :attn: Yleensä kun kysyy että tartteeko käydä pissillä niin tulee hyvin topakka EI :whistle:

Mieli alkaa olla hiukan parempi. Välillä tulee kyyneleet silmiin mutta tuntuu kuitenkin että kyllä tämä tästä lähtee rullamaan. Ikävä on kova mutta sekin varmaan ajan kans hiukan lieventyy..

Nyt lähdetään ulkoilemaan kun on sateessa taukoa.

Jemma, tulehhan kuulumisia kertomaan! Samoin Kattinka!

nyt menoks..

Iltoja!

Me mentiin poikien kanssa äitin, eli mummun luo. Joonatan viihtyy siellä aina niin hyvin, ihan eri tavalla, kuin kotona ;)

Ollaan "vissiin" aika paljon mummun luona, ku joka kerta kun kotoa lähdetään niin Jonttu sanoo: "mummm":, eli mummu :D

Kohta se Pano taas alkaa ;)

Niiskuneiti: :D Kiva, että kaikki on hyvin!

Smirgelaine: Kiva, että matka meni hyvin. Vai oli teillä tiukka täti siellä... :whistle:

Danjuska: Hienosti Tatu käynyt vessassa! Kiva, että mieli on jo vähän parempi :hug:

Mut nyt pojat nukkumaan! Siis menen laittamaan :D

Heips

Tigru ja Jellona: lauantaina siis noin 11 aikaan. Te hoidatte ruokapuolen ja mä kahvileivän. Jonna ei valitettavasti pääse. Meidän pitää Jonna sitten sumplia näkeminen kun ei oo tää välimatka pitkä! Tigru ja Jellona ihana nähdä teitä pitkästä aikaa!

Hannamari kuulumisia ootellaan niin työpäivästä kuin poikienkin päivistä!

Danjuska aika parantaa haavoja, anna tosiaan itsellesi aikaa surra. Jaksut :hug: . Hyvä Tatu ja vessareissu!

Käpy mäkin toivon et viljat ja maito alkaa käydä!

Peppi toivottavasti teidän yöt paranisi pian, aiemmin tuolla sanoit että heräät Rasmuksen kääntymiseenkin, ootko kokeillut korvatulppia? Vaimentaavat vähän, mutta tarpeen tullen herää varmasti kuitenkin.

Niisku :LOL: hauska juttu. Hyvä että voit hyvin ja hui, ei ole enää pitkä aika laskettuun aikaan. Vauvelihan voi tulla milloin tahansa :).

Meillä oli tänään muskari, nyt illalla kävin kävelyllä ja kaupassa ostamassa HERKKUJA :p eli karkit ja sipsit oottaa.
Huomenna alkaakin täällä perhekerho eli sinne siis! Öitä :wave: !

Huomenet :)

Täällä ei mitään uutta :D
Arki menee omalla painollaan,tänään taas kerhoon ja vihdoin on Oskarin neuvolakin.
Menen ostamaan laturinjohtoa puhelimeeni,on mennyt rikki eikä pelaa yhtään(toivotaan että on sit johto rikki eikä mun kapula :/ ).

Millaiset puhelimet muilla on,siis mikäli on kännykkä?
Mulla on tuo nokialainen 6280,ja on ollut jo monta kertaa huollossa :(
Enpä siitä erityisesti ole tykännyt kun menee jatkuvasti rikki :(
Mutta saapi kelvata,en jaksa uuttakaan ostaa,nyt onkin taas toiminut vähän aikaa(koputtaa puuta samalla ;) ).

Ai vitsit että mua otti eilen kokopäivän kalloon,niinkuin jo aiemmin puhuin niin olen aivan koukussa tuohon BB:n,no eilen sit lueskelin että miten sen tänne saa näkymään,niin pirskatti ei saakaan kun 12/7 :)
No ei siinä mitään mutta tuo lähetysaika antenniverkkoon on ihan naurettava
Klo 19-07 :kieh:
Voi vitti ja luttu,kuka niiden nukkumista jaksaa kattella :eek:

No se siitä,tuskin ketään kiinnosti :ashamed: ;)
Nyt pitää taas mennä,tuli vähän omaa napaa heti aamusta,palaillaan siskot :wave:

Unettoman poppoolle paranemisia :hug:

Huomenta!

Unohtui eilisesta selostuseta matkan dramatiikka kohtaus.

Meiltä puhkesi pyörän kumi. Oltiin pysähdytty yhdellä huoltsikalla silloin perjantaina anoppilareissun jälkeen. Mies tankkas auton ja mä kävin läheisessä kaupassa. Siitä sitten jatkettiin sen tädin mökille.
Kun alettiin purkaa tavaroita autosta, alkaa ukko sadatella: P*kele kumi vuotaa... :( :kieh: :eek: . No sitten soiteltiin sinne ja tänne ja selvisi että yhdellä lähihuoltsikalla saa renkaita.
Lauantai aamuna ukko vaihtaa vararenkaan alle ja suhauttaa matkaan tulee tunnin päästä. Onneksi rengasta ei tarvinnut vaihtaa, van selvittiin paikkauksella :D :whistle: .
Ja mikä sen rengaan puhkas? Hevosenkengän naula.

Unettoman joukoille paranemista!

Kävylle yytä !

Hemmetti! Kirjotin äsken pitkät sepustukset ja kaikki hävis :kieh:

Käytiin aamulla Joonatanin kanssa pyöräilemässä ja puistossa. Sit oli Rasmuksen neuvola, paino 7555g ja pituutta 66cm, pituus menee nyt alakäyrillä, vielä ei kontrolloida vaan katotaan sit kk päästä uudestaan. Rokotteenkin sai.

Sit käytiin Isossa Omenassa, siellä on lohkotut hinnat, ostelin vaikka mitä :D Vaikkei olis ollu varaa :ashamed: Mut oli pakko saada mm. uudet housut, kun vanhat roikkuu päällä ;)

Lillukka: Korvatulppia neuvolassakin suositeltiin, täytyy ehkä kokeilla... Tosin, noi viime yöt, kun ei olla heti reagoitu noihin kääntylyihin niin ollaan sit oltu hereillä se 2h :headwall: Kun ei osaa rauhoittua, Rasmus siis :/ Ja sit loppujen lopuks alkaa itkemään.

Koivunkäpy: Huspois jo se tauti :eek: Kiva et ootte nukkunu hyvin.

Unettoman poppoolle paranemisia!

Tinttamooses: Mulla on tommonen aika perus nokian simpukkapuhelin, sen Joonatan on parit kerrat jo kuolannut, viimeisimmällä kerralla jouduttiin viemään huoltoon, eikä sitä pystytty korjaamaan, nyt odottaa korvaushakemuksen tekeminen vakuutusyhtiölle, ajattelin ostaa semmosen Nokian 5500 sport-puhelimen :D Jos vakuutusyhtiö ton nyt korvaa, pitäis kyllä.

Smirgelaine: Onneks selvisitte pelkällä renkaan paikkauksella.

Siru, mitä kuuluu?

Tigru, miten teillä voidaan?

Jemma huhuuuu :attn:

Mitäköhän Ametistille ja tytöille? Löytykö sitä pyörää koskaan? :/

Tanskulle laitan tekstaria... Ikävä on :)

Lumikarpalo, mitäs Joelille ja Hillalle? Entä itellesi?

Metkua aina vaan huhuilen...

Mitenhän Minnin perheen arki?

Taivaanvuohi, mitä kuuluu teille?

Ja muutkin, kuulumisianne odotellaan :D :attn:

Nyt nukkuu molemmat, tai ainakin Rasmus. Joonatankin on kyllä partsilla. Taidan itekin mennä lepäilemään :wave:

Heipparallaa :wave:

Odottelen tässä Tigrulan väkeä kyläilemään! Molemmat pikkupoikaset on päikkäreillä, mut eiköhän nuo kohta ala heräilemään.

Werneri heräsi viime yönä vaan kerran syömään ja sekin tapahtui vasta puoli 5 !!!!! Ja kokonaan herättiin klo 8 ja silloinkin vaan siksi, kun pissit lurahti ohi vaipan.

Mun miehuus yllätti minut positiivisesti! Oli vaan maanantain ja tiistain reissussa ja loppuviikon on Kuopiossa. Tänään pitää toimistopäivän, eli tekee töitä kotosalla, huomenna rekrytoi Kuopiossa ja perjantain pitää vapaana!! Syykin tähän Kuopio-viikkoon löytyi... ensi viikolla on sitten 6 päivää poissa kotoa... Noh, kyllähän me sevlitään, äiti lupasi tulla auttelemaan. Mulla on nääs jälkitarkastus ja hampilääkäri peräkkäisinä päivinä, joten pääsen sitten ne asiat hoitelemaan, kun poikasille on hoitaja.

Jaahas, täytynee käydä kurkkaamassa poikasia :heart:

moiks

atmoton väsy |O
viime yö meni taas mulla heräillessä ja hei hirveesti naurattanut kun piti aamulla aikasen nousta..
huomenna onkin vp eili voin ottaa torkut päivällä pojan kans jos siltä tuntuu.

Ja luultavasti mulla jatkuu työt loppu vuoden =) ei ihan 100 varmaa ole mutta niin kauppias vihjaili.

Koivunkäpy: Hienoa kun teillä nukuttiin =) pikaista paranemista!

Uneton:
Sinne myös pikaista toipumista!!

Tinttamooses: Mulla on tuommonen simpukka puhelin.. sitä numeroo en muista mikä se on malliltaan.. no joka tapauksessa muuten ihan jees peli mutta yläkansi on vinossa kun on päässyt Tatu siihen käsiksi :whistle: Ja nyt ei pelitä ihan täysillä mutta jospa uuden hankkisin kun alkaa tämä työssä käyminen näkyä tilillä (ainakin toivon mukaan...) mut kyllä tuolla vielä hyvän aikaa pärjää..

Smirgelaine:
Onneks ei tarttenu uutta rengasta ostaa..
Meillä puhkes rengas kun oltin kaverin ja lapsien kans käymässä eläinpuistossa.. kiva kun ikinä ollut kumpikaan rengasta vaihtanut.. muksut pellon laitaan leikkimään ja sitten huitomaan että joku auttais.. ja tulikin iokein ystävällinen herras mies pukuun pukeutuneen aja vaihtoi renkaan :D
Ja aina tämmöstä häikkää tulee kun mies ei ole mukana.

mut nyt Tatu huutaa alaovella että ÄISKÄÄ, SÖÖMÄÄN :D Joten nakkikeitto on valmista ja syömään vie tieni.

Iltoja!

meillä Mikkis nukkuu, Aleksi touhuilee tuossa lattialla omia leikkejään ja mies on kokouksessa, niin on minullakin hetki aikaa täällä piipahtaa. :) töissä mennyt aika ja sitten kotona mukuloiden kanssa. yövuoron jälkeen sain jopa siivottuakin. tänään oli aamuvuoro ja huomenna pätkäaamu ja yö sit oliskin viikonloppu vapaa. ihanaa. :D piti olla hiukan toisella tavalla noi loppuviikon työvuorot, mut vaihdoin kun työkaveri saikullani niin lupasin tehä hänen yönsä. pääsenpähän aiemmin vapaalle.

lauantaina ajellaankin mikkiksen kanssa s-linnaan tigrua ja lillukkaa moikkaa. kivaa vaihtelua. pääsee mikkis vauhdittamaan taas muita joulutähtiä. :LOL:

niiskuneiti, kiva ku odotus sujunut edelleen mallikkaasti. :) jännitys alkaa nousemaan.

hannamari, täälläkin odotellaan kuulumisia arjen oravapyörästä, kuinka olette selvinnyt? miten pojat on jaksanut?

danjuska, mukava että alkaa hiukan helpottaa. onneksi on tatu joka pitää ihanille jutuillaan sinut arjessa mukana ja sitten työ. saa muutakin ajateltavaa. jaksuja. :hug:

unettoman poppoolle paranemisia kovasti. :hug:

gerbera, kiva että miehesi nyt on kotona, harmi kuitenkin että ensi vko on hiukan yksinäisempi. onneksi äitisi tulee auttelee. jaksuja :hug: kiva kun teillä nukutaan hyvin.

kävyn, taudille heiheit ja nopeaan. :wave:

tinttamooses, mitäs mieltä olet einarista?saisko jo lähtee bb:stä?? täällä kans seurataan melko tiiviisti bb:tä. mut mitään 24/7 en kuitenkaan tarvii, kun en kuitenkaan ikinä ehtisi sitä kahtoo. mut nyt on kiva kun yövuorossa on ollut tekemistä sitä katsoessa. kotona ei jaksa välillä valvoa niin myöhään. :)

Eip tässä tämän kummempia taida olla..kauniita unia kaikille. palailen viimeistään työyönä sitten.. :wave:

iltoja vielä

huh, kohta nukkumaan.

kivaa kun nyt on tullut käytyä taas useana iltana kunnon reippaalla lenkillä. virkistää kumasti kun saa vaan itsensä liikenteeseen. alku matkasta Ttau aina kävelee ja taluttaa Roopea. sitten kun väsyy, tulee rattaisiin ja mennään reipasta vauhtia.

käytiin myös kaupassa ja löysin Tatulle passaavia riisipiirakoita =) söi poika mielissään.

poika ei meinannut nukahtaa millään.. oli tekosyynä peitto.. juoksutti ties kuinka monta kertaa ja taas kuulu uudestaan että peittooo... nyt kuitenkin nukkuu. jos itse lähtis vielä haukkamaan jotain ja toivon mukaan nukuttas yö.. tai vastaavasti aamulla hiukan pidempään.

öitä!

Moi

Ihan pikaiseen ennen suihkua ja BB:tä kun Peppi jaksat mua aina huhuilla :hug:

Ihan ekaksi Danjuskalle lähettelen lämpimiä ajatuksia ja tukea näin virtuaalisesti, onneksi teillä on kuitenkin Tatu, joka saa ajatuksia vähän muualle.

Meillä ollaan toivuttu maailman kamalimmasta mahataudista (terkut vaan Unettomalle. Nyt ollaan viikko oltu terveen kirjoissa ja kyllä on ihanaa kun arki on normaalia. Tauti tuli poikien hoitopaikasta, jossa oli koko perhe sairastellut, tosin en sitä tiennyt ennen kuin meille tauti iski. Eetu oksensi melkein viikon ja hirveä ripuli, vaipat oli pakko reppanalla olla kun ei vessaan ehtinyt. Atte selvisi vähän vähemmällä, oksensi vain yhden päivän ja sitten ripulia muutama päivä. Itsekin oksensin ilman että olis edes krapula ollut, en edes muista milloin näin olisi käynyt... Oltiin miehen kanssa molemmat saikulla yksi päivä ja voimat on vieläkin vähän hukassa. Mullakin painoa hävisi viikonlopun aikana 2,5 kg, tosin yritän niitä hyvällä menestyksellä saada takaisin :D

Meillä onneksi tuo hoidossa oleminen on pojilla jo huomattavasti helpompaa kuin silloin aluksi. Attekin lähtee ihan mielellään hoitopaikkaan ja ei jää edes enää itkemään. Hoitajakin sanoi, että ihan eri poika on kuin silloin alussa. Ihanalta näyttää elämä tällä hetkellä.

Toisekseen meidän haaveilemat tontit tulevat kaupungilta jakoon lokakuussa ja ne jaetaan ilman mitään tarjouskilpailuja, eli meilläkin voisi olla mahdollisuus niihin. Kovasti jännittää odotella miten käy vaikka ei vielä ole edes hakuaika alkanutkaan.

Tällä kertaa ei kommentteja ehdi, paitsi Hannamarille tsemppiä töihin. Sorry kun omaa napaa vaan, toiste enemmän! :wave:

metkusta kiva kuulla pitkästä aikaa!

Mulla on ihan töttöröö olo, meni yö toipuissa säikähdyksestä, koiran kusetus illalla ois päätyny katastrofiin jos en ois luottanu koiraan ja painellu sisään kesken lenkin, ois tallusteltu nalen kassa nokikkain keskellä pihaa..
Tää on näitä maalla asumisen iloja :LOL:

Yhteistyössä