Miksi et ymmärrä menkoista harmittelua ?En mäkään oikein ymmärrä asiasta harmittelua. Toisaalta se kertoo, että muita ongelmia ei ole, joka on oikein hyvä asia
Mulla ei ole ollut menkkoja lokakuun alun jälkeen johtuen lääkityksestä. Outoa tämänkin. Tiedä palaako enää koskaan.
Olen ajatellut, että kipuihin saa lääkettä (varsinkin jos on säännöllistä) ja joka kierrosta ei voi tulla raskaaksi. Mutta joo, en ymmärrä miten nämä pilaavat joulun. Ellei sitten ole todella kipeä, jota vain harvat onneksi ovat.Miksi et ymmärrä menkoista harmittelua ?
Toisella voi olla menkkojen aikaan todella kurja olo, kovia kipuja tai taas joutuu
toteamaan suruksi ettei ole raskaana, miksi oloaan ei saisi harmitella ?
Kipulääkkeitäkään ei viitsi monta päivää popsia, kun muutenkin haluaa välttää kipulääkkeitä,olo voi olla muutenkin todellaOlen ajatellut, että kipuihin saa lääkettä (varsinkin jos on säännöllistä) ja joka kierrosta ei voi tulla raskaaksi. Mutta joo, en ymmärrä miten nämä pilaavat joulun. Ellei sitten ole todella kipeä, jota vain harvat onneksi ovat.
Ootko sä käynyt asian takia lääkärillä/gynekologilla ja pyytänyt apua?Mää oon aina niin kipeä että vaikka yritän syyä lääkkeitä niin yleensä oksennan kivusta ja pyörryn sen jälkeen.
Eli kyllä mää voisin ainakin alkuun valittaa että joulu on pilalla ja olisin sitten tyytyväinen jos selviäisin "pelkillä" kivuilla.
Edit. Nyt kun toistaiseksi syön e-pillereitä niin nautin menkoista harvoin, mutta kunhan lapsen yritys alkaa niin jokainen kuukausi on verilöyly. Onhan se ihanaa että kroppa toimii, mutta toimispa se ilman kohtuuttomia tuskia.
Meillä kyllä saattaa mies saada piparia, vaikka onkin menkat, ellei ole sitten kipuja liikaa.Alkuperäinen kirjoittaja Jöylypykki;25291631:Iäntä ei saa piparia, siis sitä aitoa ja oikeaa. Vituiks meni teidänkin joulu, mutta hauskaa joulua kuitenkin
:hug: On tietysti rankkaa olla ilman rakasta ihmistä, mutta ei tarvia silti väheksyä muiden oloa menkkojen aikaan ja jos lasta on yrittänyt pitemmän aikaan ja menkat tulee jokaon se kauheeta! Ite vietin just ekan joulun ilman rakkainta henkilöä, joka nukkui pois keväällä... mutta että menkat jouluna,huh!
Varmaan sinullekin löytyy kohtalotovereita ja vertaistukea.on se kauheeta! Ite vietin just ekan joulun ilman rakkainta henkilöä, joka nukkui pois keväällä... mutta että menkat jouluna,huh!