On kyllä tuoki käyny mielessä....Oh shit. Et ole harkinnut jotain vaippaa noihin ekoihin öihin, jos vuoto niin rajua?
Viimeksi muokattu:
On kyllä tuoki käyny mielessä....Oh shit. Et ole harkinnut jotain vaippaa noihin ekoihin öihin, jos vuoto niin rajua?
Osaan kyllä siirtää menkat, mutta kun muutenkaan käytä pillereitä tai muutakaan ehkäisyä, niin en pelkästään menkkojensiiron takia mene lääkäriin hommaamaanettekö te osaa vai voi siirtää niitä jos ovat niin säännölliset että tiedätte osuvan viikonloppuun...?
Lienee siksi,että jos vuotaa yhtä reippaasti kuin minä niin yölläkin on alkupäivinä viisanta vaihtaa sidettä.Vaikka ois kuukuppikin käytössä saman aikaan...Yöllä laittaa kello soimaan ja lähteä vessaan, miksi?
Oliskohan hyvä markkinarako, jos alkais jouluksi markkinoida tampooneja, joissa on kilikello? Iloinen kilke soi kävellessä, ja kaikki ihmettelee, missä ihmeessä se kulkunen on... Totuuden tiedät vain itseJOULUmenkat???
Joo, kaikki ei syö hormoneja. Varsinkaan raskautta yrittävät.Helppoa kun pitää ne menkat pari kertaa vuodessa, voi itse päättää milloin.
Kulukuset helkkää emännän jalkovälissäOliskohan hyvä markkinarako, jos alkais jouluksi markkinoida tampooneja, joissa on kilikello? Iloinen kilke soi kävellessä, ja kaikki ihmettelee, missä ihmeessä se kulkunen on... Totuuden tiedät vain itse
Etkö ole kuullut runsaista menkoista? Mulla menee parina eka menkkayönä 6 sidettä. Heräilen melkein kerran tunnissa vaihtamaan. Kiitos kuparikierukan. Ainoa hormoniton vaihtoehto mulle.Oh shit. Et ole harkinnut jotain vaippaa noihin ekoihin öihin, jos vuoto niin rajua?
Et sanois näin jos sun menkat olis sellaset kuin mun! melkein kolme vuotta oli taukoa ja nyt kun ne tuli niin elämän kevät. Mää en voi mitään tehä kun mää oikeasti koko ajan valun! Mieskin kauhistu suihkussa kun kauhiaksi lammikoksi vain valui lattialle. Niinä päivinä ei valkoisia housuja voi laittaa ja minkään sortin tamponi ei kunnolla pidä. Ja en ole mikään iso ihminen, joten aikaa menee toipuakin niistä.