Joulumenkat, voi hemmetti!

  • Viestiketjun aloittaja täti punainen
  • Ensimmäinen viesti
:wave: Täällä taitaa olla kohtalotoveri, miulla varmaan alkaa menkat perjantaina tai
lauantaina. :'(
 
"vieras"
[QUOTE="hmmmmm";25261516]Mä en kyllä ymmärrä miten nykyään enää voi menkat kenenkään aikuisen ihmisen joulua pilata. Tai mitään muutakaan päivää sen puoleen.[/QUOTE]
Peesi. Ihan kuin eläisimme aikana, jolloin täytyy tunkea sammalta housuun.
 
[QUOTE="hmmmmm";25261516]Mä en kyllä ymmärrä miten nykyään enää voi menkat kenenkään aikuisen ihmisen joulua pilata. Tai mitään muutakaan päivää sen puoleen.[/QUOTE]

Voihan sitä vaikka olla kovia kipujakin ja turvotusta menkkojen aikaan tai ehkä
sitä on toivonut lasta.
Miulla pari ensimmäistä päivää sekä vatsa että selkäkipuja, mutta kiva että toiset voi olla menkkojen aikaan
ilman kipuja ja naureskella niille joille sattuu menkat tulemaan jouluna.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Dongxi
"..."
Ehkä jos on ihan karmeat kivut niin sitten voi pilata. Itelläni kuukautiset ei haittaa mitään, mutta aika ennen niiden alkua on ei niin kiva... eli mielummin kuukautiset kuin PMS.
 
Mullakin luultavasti alkaa just pe tai la :(
Ja vielä pitäis lähtiä sukulaisiin ja olla siellä useampi yökin... Kiva, kun pakko laittaa keskellä yötä kello soimaan ja lähtiä koikkaloimaan veskiin...

Ja juu, mullakin tuntuu aina olevan jouluna menkat... en tykkää, en tykkää yhtään :kieh:

(no joo, eipä ole maailmanloppu, mutta mukavampi olis ilman menkkoja...)
 
"Vieras"
Toiset on niin kipeitä, että ei pysty sitä ruokaakaan syömään ekoina päivinä. Kyllä mulla ainakin pilais joulun! Synnytykset sen verran sotki kiertoa, että pääsin niistä joulumenkoista. :D Mä oon tosi kipee aina pari-kolme päivää menkkojen alusta, enkä pystyis syömään. Joskus hiukan helpommat!
 
Mullakin luultavasti alkaa just pe tai la :(
Ja vielä pitäis lähtiä sukulaisiin ja olla siellä useampi yökin... Kiva, kun pakko laittaa keskellä yötä kello soimaan ja lähtiä koikkaloimaan veskiin...

Ja juu, mullakin tuntuu aina olevan jouluna menkat... en tykkää, en tykkää yhtään :kieh:




(no joo, eipä ole maailmanloppu, mutta mukavampi olis ilman menkkoja...)

Yöllä laittaa kello soimaan ja lähteä vessaan, miksi?
 
[QUOTE="hmmmmmm";25261569]No ei tuosta aapeen viestistä ihan tällaista kuvaa saanut...[/QUOTE]

No mulla niitä kipuja pari ensimmäistä päivää sekä vatsassa että selässä, että kiva
viettää joulua menkkojen kanssa.
 
"Vieras"
Waahtera: Mä sain yhden vinkin, kun kans tuota vuotoa ihan kiitettävästi ekoina päivinä. Ei kiva vaihtoehto, mutta kylässä toimii, eikä tartte pelätä, että vuotaa läpi. Laittaa käsipyyhkeen (tumman) alushousuihin ja siihen päälle kaksi isoa sidettä. Tämmöisen avulla mä saan kylässä nukuttua. Kamalan tuntuinen se on, mutta oon mieluummin valinnut sen nukkumisen... ;D
 
[QUOTE="...";25261556]Ehkä jos on ihan karmeat kivut niin sitten voi pilata. Itelläni kuukautiset ei haittaa mitään, mutta aika ennen niiden alkua on ei niin kiva... eli mielummin kuukautiset kuin PMS.[/QUOTE]

Peesi. Onneksi oma PMS ajoittui viimeviikkoon ja ehkä jopa olen joulun hyvällä tuulella.
 

Yhteistyössä