~~ Joululahjoista 2011 haaveilevat ~~

macy gray Mä en näe mitään. Sen takia en omastakaan kuvaa ottanut koska jo kamera huono, puhumattakaan että koneella mitään näkyisi kun juuri silmälle näki.
Itse varmasti testistä näit mitä näit ;)
Onnea haamuplussasta jos sellaisen sait :heart:

Tosiaan, maanantaille pitää jättää seuraava testaus ja toivoa tummempaa viivaa. Edelleen oireita havaittavissa, lähinnä kuvotusta. Tosin jonkinlaista nipistelyä/jomotusta havaittavissa. Mutta ei se auta kun odottaa, muutakaan en voi :whistle:
 
SiSa78 > Tervetuloa mukaan! =) Livenä näin selvän haamun ekaa kuvaa ottaessa. Sehän siinä onkin, kun näin sen unisin silmin, mutta se sitten testiajan loppua kohti hävisi. Mikä lie apteekin aprillipila. :kieh:

neljäskö > Kiitos! =) Meilläkin on huono tai paremminkin huonoksi muuttunut tuo kamera ja on entistä vaikeampi saada kuvassa näkymään se mitä itse näkee.Toivotaan, että oli plussaa tarkoittava viiva häipymisestään huolimatta ja näyttäytyy seuraavassa sitten pysyvämmin. Olisi ihana ihme, mutta vielä en uskalla innostua.
 
neljäskö: Toivottavasti sinulla haamulainen vahvistuu =) Plussatuulia!!! Kuvia olisi kyllä kiva tihrustaa :D :popcorn:

Katoin laskurista, että LA osuis mulla tän oviksen perusteella 23.12 eli todellisesta Joululahjasta olisi siis kyse :D Voi kun onnistaisi :rolleyes:
 
SiSa listalla :)

Mango, samoja testejä on täällä. Tänään tuli tosi hailakka toinen viiva eli ei ovista lähiaikoina. Heh, oli muuten jännä nähhä se toinen viiva haamulaisena, ois vaan testi ollu r-testi kierron lopussa :D

mg, mää en taida nähhä tuossa toista viivaa. Mutta niinku sanoin joskus aikasemmin jossaki toisessa ketjussa, en nää vaikka muut näkiski. Eli mun sanomiseen ei oo luottamista. Testionnea uusintaan!

neljäskö:llä on kyllä niin lupaavia oireita, että oon ihan varma haamun vahvistumisesta.
 
neljäskö: Onnea haamuplussasta! :flower: Kyllä viiva voi vahvistua ihan kunnolla muutamassa päivässä.

mg: En näe tuossa kuvassa toista viivaa. Kuva ei kyllä ole kovin tarkka ja tuo keltaisuus hämää myös. Eikun uutta testiä vain parin päivän päästä ja meille taas kuvaa ihmeteltäväksi :D

Omaa napaa... Eilen ehti jo taas kuvitella vaikka mitä, mutta tänään olen ollut varma, etten ole raskaana. Keho taas huijaa vain. Kaipa se sopii tähän aprillipäivän teemaan. :headwall: Tänään on ollut ihan selvää menkkajomotusta ja vitutusta eli täti pyrhältää paikalle muutaman päivän kuluttua.
 
Tervetuloa sisa!:)
Mg minäkään en tuossa toista viivaa näe, mutta kuva on heikko ja silmät mulla myös:)

On: Vielä ei menkkoja näy. Tuli taas aamula tehtyä testi, mutta ei siihen toista viivaa tule.. Huvittavaa et kuvittelen/tunnen erinäisiä oireita ja ajattelen että nyt tärppäs, mutta tuo testin tekeminen kyllä vetää alas pilvilinnoista ja asennoidun ajatteleen et sitten seukki kerralla sitten. Nyt olis about dpo 11. Että näin. Sunnuntaina teen digillä testin ja jos negaa niin sitten olkoon.

Nivuskipu hellittänyt mutta housut painaa epämiellyttävästi ja ei kyyryssä voi olla kun tuntuu ikävältä. Rinnat on kasvanu varmaan yhden kuppikoon ja nännejä hieman aristaa. Ja eilen en saanut jäätelöä alas kun muutaman lusikan kun alkoi ällöttämään. En tiiä enää mistään mitään: /
 
Emmuska: Hyvät oireet sulla on =) Muutama päivä tosiaan kannatta odottaa ennen kuin teet uutta testiä. Itse odottelisin digin kanssa ainakin dpo 14 päiville, ettei mene kallis testi hukkaan. Ei noin aikaisilla päivillä vielä välttämättä mitään näytä vaikka raskaana olisitkin =) Plussaonnea!
 
Eikös barbamamalla ole vielä päiviä aikaa testata?
Ei saa heittää kirvestä kaivoon tuossa vaiheessa ja vaikka jomottaakin.
Niin mua kanssa eilen ja silti ihan haalea viiva aamulla. Edelleen outoja vatsatuntemuksia mutta silti niin vahva olo että raskaana ollaan kunnolla..
Pitkä viikonloppu vaan edessä kun mietin varmasti uutta testausta jonka suoritan VASTA maanantaina!!
Sitä ennen jännitetään ja toivotaan parasta pientä joululahjaa :xmas:

Kaikille ihanaa viikonloppua, me startataan huomenna miehen kanssa lemmenlomalle etelä- karjalaan. Toivottavasti ma mennessä on tullut plussia, haamuja ja oikein kamalan (ihanan) hurjia raskausoireita mahdollisimman monelle :LOL:
Olette tärkeitä kaikki!
 
Emmuska10: Digi on kyllä herkkä testi, sillä ohjeissakin lukee, että voi tehdä jo neljä päivää ennen oletettujen menkkojen alkamista. Mutta jotenkin sitä tulee silti "säästeltyä" niin kauan kuin tavallisessa testissä alkaa jotain näkymään... Taitaa olla ainakin mun kohdalla sitä, että se "Ei Raskaana" tulos tuntuu niin kovin karulta. Jotenkin se on pahempi kuin sellanen tavallinen nega. Mutta sulla on kyllä tosiaan hyvät oireet! =) Plussatuulia himuisesti nyt sinnepäin seuraavaa testiä varten! :heart:
 
Seuraavan kerran menen heti luonnonvaloon testitikkuni kanssa kuvia räpsimään tai suoritan dippailunkin ikkunan edessä. :D Vessassa on kirkkaat valot, mutta tuo kamera ei oikein enää tajua keinotekoista valoa. Siksi kuvista tulee kellertäviä ja tarkennuskin on vähän niin ja näin. Mielessä kävi kyllä sekin vaihtoehto, että testissä näkynyt ja myöhemmin kadonnut viiva olisikin ollut joku varjo. Kameran näytöllä se kuvassa vielä näkyy aika selvästi, mutta koneelle ladattuna sitten jo huonosti. Tuo ongelma on ollut jo jonkin aikaa ja aiheutanut monet kerrat tärkeiden kuvienkin osalta kiukustumista. Näytöllä kun yleensä näyttää hyvälle ja sitten koneelle ladattuna saattaa olla ihan musta, josta ei erota juuri mitään. Uuden kameran ostoa olen kyllä suunnitellut, mutta en vielä ole raskinut. Hyvät kamerat ovat aika kalliita.

Plussatuulia kaikille! :wave:
 
neljäskö puhureita viivan vahvistumiselle! Ja tervetuloa tänne meidän kulmille lomailemaan, toivottavasti viihdytte! ;)

Emmuska puhurit myös sinne, toivottavasti saat toivotun tuloksen digin ikkunaan! :heart:

PLUSSAPITOISTA HUHTIKUUTA KAIKILLE!!!
 
MG tiedätkö, mä kyllä olen näkevinäni tossa kuvassa häivähdyksen jotain...Nyt peukkuja peukkuja!

neljäskö viivojen vahvistumista peukutetaan myös!

Emmuskaoi oi oi, kyllä on hyvät oireet!!!

Kylläpä rupes tapahtuun tässä pinossa =)

ON: Viikonloppu sujunee työläästi peittoja heilutellen. Ovisoireet todella laimeat, mut ei se mitään, Yrittänyttä ei lateta, vai miten se meni...;)

Sisa kivaa et liityt joukkoon!!
 
neljäskö: Mulla on aika lyhyt kierto. Jos vanhat merkit paikkaansa pitävät, niin täti tulee tiistaina. Onhan siihenkin tietty vielä muutama päivä aikaa. Olen aika positiivisin mielin vaikka toivo raskaudesta alkaa hiipua. Ihan tutut tätioireet ovat ilmestyneet kuvioihin tänään. Täytyy hieman varautua siihen pahimpaan, etten putoa ihan niin korkealta...
 
neljäskö: Mulla on aika lyhyt kierto. Jos vanhat merkit paikkaansa pitävät, niin täti tulee tiistaina. Onhan siihenkin tietty vielä muutama päivä aikaa. Olen aika positiivisin mielin vaikka toivo raskaudesta alkaa hiipua. Ihan tutut tätioireet ovat ilmestyneet kuvioihin tänään. Täytyy hieman varautua siihen pahimpaan, etten putoa ihan niin korkealta...
Tiistaihin on vielä piiiitkä aika ja mitä vaan voin matkan varrella tulla- jopa se odotettu plussa :saint:
Joten tsemppiä yllä pidettävä ja häädettävä vähänkin tätiin viittavat oireet hevonkuuseen :D
 
Moi rakkaat :heart:

On: miun elämä on kaiken kaikkiaan tällä hetkellä niin onnellista etten osaa olla kovin surullinen siitä ettei tärppi taaskaan käynyt... uutta kiertoa kohti, esikoisen la oli aikoinaan tammikuussa joten olisihan se aika mukava tapa aloittaa uusi vuosi, kelpais =)

Kaikille mahdottoman paljon onnea ja toivottavasti en kaverita tammikuulle saisi.... aloittelin tammikuun pinoa....
 


Lauantai 2.4.

Nimimerkki...................Kiertop............Ikä....Toive.....Yritys

Sannah......................61/33..............21.....1..........6
macy gray..................32/30-34.........30......2..........16
Lilianne......................31/28-32..........34.....4...........13
Emmuska10...............31/28................28.....2............1
neljäskö.....................29/28-30...........29.....4..........1
miida.........................27/29.........................2..........3
äiti x4........................24/24...............32.....6...........4
Jenny82.....................22/25-29...........28......1..........3
Barbamama35............21/25-28...........35......3(4).....7
Safira85.....................20/28-60...........26......1.........1
viena.........................20/31................33......1...........3
kissendaal..................19/35................25.....2...........1
SiSa78........................?/??................32v.....2..........5
nefertar......................16/29-38...........22......1..........13
Ando..........................16/26...............32.......2..........4
ak..............................14/28-30........28.........3(4)......1
Ansku83......................14/32-37.........27.......1...........4
Mango86.....................12/?.................24.....2...........2
Sunflower11................11/26-31..................3...........4
nepari80......................10/28-29..........31.....2...........3
Sinderella....................9/25-30............38......6...........4
Sanmar82...................9/27-29.........29.....1...........4
mymosa



Ovis ohi ja piinailu alkoi:


Lilianne dpo14
macy gray dpo13(?)
neljäskö dpo12/13
Barbamama35 dpo9
viena dpo5
SiSa78 dpo1

Haamuilijat:


neljäskö

Plussanneet:


plug-in-baby




Tammikuun vauvaa haaveilemaan lähteneet:


Minnarun

 
Pikainen päivitys aivan aiheen ohi... Mä menen tänään töihin. Edellinen vuoro oli vuosi sitten tammikuussa. Vähän jänskää, ku en tunne tuotteita ja ne sirukortinlukijatkin on meille tullu:p Mut ihan mukavaa vaihtelua :D

Minnarun mukava kuulla, että olet positiivisin mielin:heart:
 
Emmuska, Macy Gray ja neljäskö teillä on kyllä jännät päivät :) plussapuhuri olkoon puolellanne. Voisi hiljalleen alkaa tippumaan näitä positiivisia uutisia, aika hiljaista ollut. Todennäköisyydet alkavat hiljalleen olemaan puolellamme :heart:
 
Se olis viel kolmisen viikkoa jäljellä et näkee joutuuko sitä siirtymään tammikuisiin! Toivottavasti ei! Eilen iltapäivällä oli kyllä oikealla puolella muniksen-kyljen seutuvilla aikamoista vihlovaa ja kiristävää kipuilua. EN OO TIKUTTANU! :D Halusin nyt kokeilla tunnistanko oviksen ilman tikutusta! Jos ei kp17 mennessä oo muita tai varmoja ovis oireita ilmaantunut niin sitten se oli eilen! Tai sitten pahimmassa tapauksessa ei tuu ollenkaan! : / Mut sen ajatuksen koitan nyt sysätä vielä toistaseks poispois kauas pois! :D Ja nyt oon jopa onnistunu olemaan miettimättä sitä stressaanko mie tätä asiaa vai en! Sit stressaan sitä ku mietin et stressaanko liikaa ja mitä sitte tapahtuu ja ja...kyl o heleppoo! :D Nii joo, ja pupuilu tapahtui to-pe välillä...eilen oisin halunnu varmistella, mut isäntäpä päätti sitten olla erittäin väsynyt eikä enää illalla jaksanu muuta ku kuorsata! Se lienee sitten heijastui tähän päivään ja sain aikaseks pienen faidiksen ku ukko lähti TAAS ropamaan autoja! On tää naisen elämäki kyl mahtavaa! Hirveellä innolla oottaa iltaa...NOT, ei niin mitää fiiliksiä mihinkää ja varsinkaan peittojen heilutukseen! Jos se ovis ei ollu eilen ja se to-pe välisen yön siemennykset ei riittäny ni siinäpä tää kierto sitten oliki! Sori taas vaan omaanapaaaa! :ashamed: Ei ookkaa aikoihin ollu näi rankkaa v******ta! :kieh: Iha ärsyttää pelkästää jo seki, eikä meinaa saada ittiää millää rauhottumaa! :stick:
 

Yhteistyössä