~~ Joululahjoista 2011 haaveilevat ~~

Selvennykseksi ei mulla oo mitään vuotoa vielä ollu...ainoastaan vaaleanruskeaa limaa... semmoista mitä miulta on tullu ennen menkkoja... mie luulen et viimeistään huomenna tulee se kunnon vuoto ja joka tapauksessa nyt on oireita masis ja itku iski tänään... ja eilinen ilta oli jo aika kurja, otti niin pirusti päähän mut nyt jo helpottaa pää pystyssä uusia pettymyksiä kohti...meni kyllä oviksen arviointi ihan pieleen olisi pitänyt luottaa omiin tuntemuksiin ja tajuta et ovis tuli tosi myöhään... on ollu niin paljon kaikkea viime aikoina varsinkin tuon tyttäreni kanssa ettei oo ihme jos kierrot alkaa heitellä...

Kopioin tuolta toisesta pinosta tännekin, kun nyt kovasti hämmentää. Tässä siis iltapäivän fiiliksiä:

Nyt tämä nainen on kyllä ihan :O . Hartiat kun on ihan jumissa, niin päätin rentouttaa niitä piikkimatolla. Tiedän ettei sen käyttöä suositella raskaana oleville. Tässä kierrossa on kuitenkin niin pienet mahdollisuudet onnistumiselle ja jos onkin tärpännyt, niin on vielä todella alussa eli mahdoton tietää asiasta. Uskon, ettei tässä tilanteessa ja vaiheessa riskejä ole. Tapahtui kuitenkin jotain kummallista. Heti alussa matolle mentyäni alkoi tuntua alavatsalla ja nivusissa kummalliselle. Nostin mattoa ylemmäs, koska tarkoitus olikin hoitaa yläselkää ja niskaa. Matto ei siis ollut missään vaiheessa lantion alla ja alaselänkin kohdalla vain pienen hetken. Sain asetettua itseni hyvin, mutta tuntemukset jatkuivat enkä voinut jatkaa paria minuuttia pitempään. Tuntemuksia oli vielä pitkään senkin jälkeen, kun maton otin pois ja jatkoin pötköttelyä ilman mattoa. Tuon matolla käynnin jälkeen on tuntunut menkkamaisia juilintoja ja paikallisia kipuja, mutta voimakkuudeltaan ihan siedettävinä. Ikinä ennen ei ole käynyt tuolla tavalla. Testin tekeminen huomenna aamulla alkoi tuntua perustellulta. Tuleeko kenellekään mieleen mistä muusta kuin raskaudesta tuollainen voisi johtua? :confused:

ak
Uskallan ilmoittautua haaveilevaan joukkoonne. Mulla on kolme ja viisi vuotiaat lapset sekä km 01/10 rvk:lla 14+1. Ennen kolmosen yrittämistä mieheni ei ollut innostunut koko asiasta, mutta sain sen pään kääntymään vauvavaihteelle. Valitettavasti meille tuli km ja sen jälkeen mieheni löi kaikki vauvajarrut päälle, eikä meidän perheeseen ollut enään odotettavissa lisää lapsia. Nyt kuitenkin pitällisten keskustelujen ja monien kyynellitrojen jälkeen uskallamme taas yrittää saada pientä ihmettä perheeseemme.

Paljon kummallisia ja hauskojakin käsitteitä ja lyhenteitä vilisee noissa teidän keskusteluissa, mutta eiköhän ne mullekin aukene tässä matkalla:)

ak................10/28-30........28...........3(4).............1

elikkäs jos tällä kierrolla tärppäis niin la olis n 27.12. ja kerkeisin vielä saada ihanimman joululahjan ikinä :)

Viimeksi muokattu:
Minnarun, pitäiskö sun testata kuitenki? Sen suuntaista oiretta siellä nyt on...

mg:lläki lupaavankuuloista :) Peukkuja aamun testailuun!

ak listalla :)

Täällä ihan ku ois alkanu vatsannipistely. Ja miten musta tuntuu, että taas oikealta puolelta? Nyt ois kolmas kierto peräkkäin ku nippaa oikealta. Voikohan olla niin, että jos sitä ei ovuloi niin seuraavalla kierrolla ovis tapahtuis samalta puolelta???? Ovistikut saapu tänään. Aattelin alottaa testailun kp 8. Tuon viime kierron pituuden mukaan.

Kopsaan toisesta pinosta:

Sattumaa tai ei niin tänään on oksettanut pariin otteeseen, on noussut oksu ylösasti mutta ei vessan pönttöä ole tarvinnut halia..
Testi ostettu tänään kaappiin ja mies illalla kyseli että josko huomenna voisi testailla jo :p
Päätettiin odottaa la aamuun ja tehdä testi yhdessä ennen kuin lähdetään viemään lapsia hoitoon :heart:

Hitto, jännittää niin että varmaan jo sen takiakin oksettaa :LOL:

ja tänään tosiaan kp 25/28-30 (ovulaation bongasin mutu tuntumalla kp 14 tai 15 joten pitäisi tuo kierto olla tuossa oikein ja enään pari päivää piinailua :xmas:

Viimeksi muokattu:
tosiaan seuraavan kerran olen kotona perjantai aamune testaamassa joten jos nyt sattuu menemään sinne asti ilman vuotoa ni johan on aika testata...

tervetuoa uusille..mie näköjään roikun täällä viimeiseen toivon rippeeseen saakka

Keskiviikko 30.3.

Nimimerkki...................Kiertop............Ikä....Toive.....Yritys

Sannah......................58/33..............21.....1..........6
Minnarun....................33/29-31........30......3...........8
macy gray..................29/30-34.........30......2..........16
Lilianne......................28/28-32..........34.....4...........13
Emmuska10...............28/28................28.....2............1
neljäskö.....................26/28-30...........29.....4..........1
miida.........................24/29.........................2..........3
äiti x4........................21/24...............32.....6...........4
Jenny82.....................19/25-29...........28......1..........3
Barbamama35............18/25-28...........35......3(4).....7
Safira85.....................17/28-60...........26......1.........1
viena.........................17/31................33......1...........3
kissendaal..................16/35................25.....2...........1
nefertar......................13/29-38...........22......1..........13
Ando..........................13/26...............32.......2..........4
ak..............................11/28-30........28.........3(4)......1
Ansku83......................11/32-37.........27.......1...........4
Mango86.....................9/?.................24.....2...........2
Sunflower11................8/26-31...................3...........4
nepari80......................7/28-29..........31.....2...........3
Sinderella....................6/25-30............38......6...........4
Sanmar82...................4/27-29.........29.....1...........4
mymosa

Ovis ohi ja piinailu alkoi:

Lilianne dpo11
macy gray dpo10(?)
neljäskö dpo9/10
Barbamama35 dpo6
Viena dpo2

Haamuilijat:

Plussanneet:

plug-in-baby

Tammikuun vauvaa haaveilemaan lähteneet:

Viimeksi muokattu:
Lilianne Höpsis, mua ainakin kiinnostaa sun tilanne ku mennään samoilla päivillä :) ja eihän muakaan kommentoida täällä, mut ei se haittaa.
Menin tekemään aamulla prisman halpistestin ja eihän siihen toista viivaa tullu, mutta en luovuta vielä! Ja eipä se herkkä testi ollutkaan. Jos nyt malttais pari päivää odotella. Nivuskipu hellittäny pikkasen ja rinnat turvonneet. will see..vahva tunne että olisin raskaana.

Minäpä sitten häippäsen, kun tuntuu, että olen ihan ilmaa vaan kaikille. Ihan sama siis, roikunko listoilla vai en. Onnea vaan kaikille tasapuolisesti plussailuihin.
Höh, hormoonitko ne jyllää???? ;)
Ei munkaan juttuja aina joku kommentoi enkä anna sen häiritä, pääasia että saan jonnekin oloja kertoa kun hiljaa tullaan olemaan mahdollisesta raskaudesta np-ultraan asti.

Mutta mukavaa viikonloppua miehesi kanssa, me kanssa täällä odotellaan jo kovasti. Mun flunssa vaan tuntuu vaivaavan edelleen eikä taida ihan suunnitelmat onnistua.. Ellei niin sitten leffaan ja syömään vaan ja kotiin ajoissa nukkumaan :whistle:

Halit :wave: Sullakin jännittävät päivät pian käsillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Emmuska10;23475962Menin tekemään aamulla prisman halpistestin ja eihän siihen toista viivaa tullu:
Juuri tuon takia en uskalla ennen lauantaita testailla jos ei viivaa tulekaan. Turhaan hermostun siitä jos vaikka mahdollisuus olisi viiva saada myöhemmin..
Tää vaihe on ehkä pahin :kieh: odottamista vaan..

mutta plussaonnea muutaman päivän päästä, missä vaiheessa kiertoa olet nyt?

Eikä muakaan kommentoida aina. Ja enkä itsekään kyllä kirjotusvaiheessa muista jokaista mainita erikseen. Luen kyllä kaikkien kirjotukset. Pahoittelut, jos olen tuottanut mielipahaa.

Emmuskalle negapahoittelut. Tuokoon uusintatestaus eri tuloksen!

Täällä mielenkiinnolla kuunnellaan (vai pitäis vissiin sanoa luetaan) loppukiertolaisten oireita. Nyt tuntuu monella olevan huonohkoa oloa, vihlasuja tai huimausta. Kuulostaa lupaavalle nuo kaikki :) Toivottavasti alkaa testeihin tulla toisia viivoja....

Viimeksi muokattu:
neljäs: Kierron viiminen päivä alkais olla tänää vaikkakin en sata varma kpsta ole kun ei ole menkkoja ollut kun yhdet kun imetys piti ne visusti pois ja ennen edellistä raskautta pillereillä mentii ja kun jätin pois niin tulin seuraavasta kierrosta raskaaksi. Että niin..ei se auta kun odottaa ja toivoa parasta myös muille:)

Emmuska10 > Onko sulla mitään mielikuvaa oviskesta? Onko tuntemuksia tädin lähestymisestä? Toivottavasti ferrari kurvailee kaukana eikä löydä perille.

Sinderella > Minä ainakin tuotan tänään pettymyksen, sillä väriä ei riittänyt kahteen viivaan. Täytyy yrittää tilata isompi väripurkki seuraavalle testipäivälle ja napata samalla supervahvaa tätikarkoitetta. :D

Nipistelyistä: Voitaisiin vähän tehdä vaihtokauppoja, sillä mulla tuntuu tuo vasen puoli omivan kaikki vuorot. :D

Lilianne > Pahoittelen mielesi pahoittumista! Joskus tulee oltua passiivinen kommentoinnissa, varsinkin jos ei ole varsinaista kysymystä tai muuta mihin vastata. Ketään ei tarkoituksella jätetä huomiotta. Itselläni on viime päivinä mennyt joitain juttuja ohi ja olen sitten ehkä vasta myöhemmin huomannut ja kommentoinut, jos on tuntunut olevan jotain sanottavaa. Toivottavasti jäät vielä seuraamme ja pääset lähipäivinä kaunistamaan tuota plussanneiden listaa. :) Olisikohan ehkä hormonikiukkua nyt ilmassa? Onko oireita plussaan tai tätiin viitaten? Vauvapölyä ja tarrasukkia! :wave:

Minnarun > Onpa kutkuttava tilanne. Olisiko se pieni tihku voinut olla kiinnittymisestä? Aikaisemman listan mukaan sulla on tänään dpo17 eli luulisi ainakin jotain näkyvän testissä mikäli hedelmöittyminen ja kiinnittyminen on tapahtunut joutuisasti. Miksi et voi testata ennen perjantaita vai haluatko muusta syystä odottaa sinne asti? (Ihailtavaa kärsivällisyyttä :D)

neljäskö > Sullahan on rajuja oireita! Toivottavasti on hyvä merkki. Plussatuulta ja vauvaliimaa! Malttamattomana odotan, että testailisit mahdollisimman pian. :D

ak > Tervetuloa! :wave: Olkoon visiittisi lyhyt eli pino hoitakoon tehtävänsä. :D Tietenkin toivon, että kaikki muutkin tänne pinoutuneet pääsisi plussanneisiin ja sitten ihan uusi porukka haaveilisi niistä tammikuun nyyteistä. :)

Omaan napaan ei tietääkseni kuulu uutta. Palelee, nippailee, välillä etoo (ei okseta kuitenkaan) ja testi on minun silmiini nega. Koitin minä kuvia ottaa vaikka se yksiviivaisten kuvaaminen hullua onkin. :D Voin laittaa tiirattavaksi myöhemmin, jos joku haluaa tihrustaa.

Sunflower11
Nonii, mie laskin et jos ovis tulee samaan aikaan kuin viime kierrossa, laskettuaika olis 31.12, jos aiemmin niin pysytään toki joulukuisissa.. mut jos myöhemmin niin sit tammikuisiin täytys siirtyä :D Mut katotaan, toivon et viikonpäästä olis, eli n. kp 16..

Mg Mulla oli ovis nippailuja ja limoja kp12, mutta luultavasti se oli kuitenkin kp19 kun oli todella kipeä maha ja limoja senkin edestä. Tähän päivään asti sitten olikin sitä samantyylistä mahakipua ja valkov. runsasta. Nyt nippailee alavatsaa hieman pissatulehduksen tyyliin. Sekä hiivatulehdus tais iskee päälle joka saattaa osaltaan aiheuttaa eri tuntemuksia.. Joita mulla oli useita edellisessä raskaudessa...hmm. Mutta siis menkkakipuja ei ole. Ainakaan vielä.

minnarun sulla on kyllä jännät paikat =)

emmuska10 kuulostaa kanssa lupaavalle

Sitten tietekin pahoittelut tädin kohdanneille...

Täällä täti pakkasi viimein kimpsunsa ja kampsunsa, normaalia pidempäähän tuo jaksoi nurkissa pyöriäkin... Jospa sitä ei sitten ihan heti meillä näkyisikään :whistle: eli alkukierron positiivisissa aatoksissa mennään!

Yhteistyössä