~~ Joululahjoista 2011 haaveilevat ~~

mg: olen veljeni luona kylässä... menen huomen iltana vasta kotiin ja olen itse sitä mieltä et menkat alkaa minä hetkenä hyvänsä ja maanantainahan tein nega testin joten... siis joka päivä on vähän tullu ja tänään hieman jo siteeseen joten eiköhän ne ,menkat ala...
 


Torstai 31.3.

Nimimerkki...................Kiertop............Ikä....Toive.....Yritys

Sannah......................59/33..............21.....1..........6
macy gray..................30/30-34.........30......2..........16
Lilianne......................29/28-32..........34.....4...........13
Emmuska10...............29/28................28.....2............1
neljäskö.....................27/28-30...........29.....4..........1
miida.........................25/29.........................2..........3
äiti x4........................22/24...............32.....6...........4
Jenny82.....................20/25-29...........28......1..........3
Barbamama35............19/25-28...........35......3(4).....7
Safira85.....................18/28-60...........26......1.........1
viena.........................18/31................33......1...........3
kissendaal..................17/35................25.....2...........1
nefertar......................14/29-38...........22......1..........13
Ando..........................14/26...............32.......2..........4
ak..............................12/28-30........28.........3(4)......1
Ansku83......................12/32-37.........27.......1...........4
Mango86.....................10/?.................24.....2...........2
Sunflower11.................9/26-31..................3...........4
nepari80......................8/28-29..........31.....2...........3
Sinderella....................7/25-30............38......6...........4
Sanmar82...................5/27-29.........29.....1...........4
mymosa



Ovis ohi ja piinailu alkoi:


Lilianne dpo12
macy gray dpo11(?)
neljäskö dpo10/11
Barbamama35 dpo7
viena dpo3

Haamuilijat:



Plussanneet:


plug-in-baby




Tammikuun vauvaa haaveilemaan lähteneet:


Minnarun

 
Viimeksi muokattu:
Lilianne, meinaatko testailla milloin?

mg:lle negapahoittelut eilisaamun testailusta. Vaan ei vielä heitetä kirvestä kaivoon.

Sunflowerilla vähän samanlainen tilanne ku mulla. Sitä joko pysytään täällä tai siirrytään tammikuisiin. Riippuu oviksesta.

Emmuskalla kuulostaa kyllä tosi lupaavalta!

nepari, toivottavasti täti ei sitte tuukkaan takas enää tän vuoden puolella...

minnarunille testionnea huomiselle aamulle!

Ja muille nyt mainitsemattomille mukavaa torstaita :)

Tänne ei sen kummempaa. Greippimehua juodaan ja ovista ootellaan. Testaukset alotan huomenna (varmasti liian aikasin), kun viime kierto oli vaan 25 päivää. Ei oo kyllä vielä mitkään limailut alkanu. Periaatteessa vois ehkä ootella niitä ja testailla sitte. Mutta taidan alottaa kuitenki huomenna ku niitä testejä on monta.
 
Täällä jännitys tiivistyy.
Eilen illalla myös etoi/oksetti jotenkin kaikki.
Mitään ei kuitenkaan ulos tule ja aamulla olo taas normi paitsi tänään vähän oksettanut.
Eilen myös alavatsassa tuntui jotain tuntemuksia, mutta ne voi kyllä liittyä tädinkin tuloon. Sitä vaan toivoo niin että olisi muuta kuin tädin tulemista ja voihan olla että mielikuvitus tekee temppujaan myös :whistle:
Lauantai aamuun pitäisi jaksaa odottaa. Toisaalta se jännittää niin paljon että olen jo miettinyt että en testaa viikkoon ollenkaan, tulee täti tai ei. Jos ei niin tiedän varmasti missä mennään =)
Pettymys tulee olemaan suuri ellei plussaa tule, toisaalta olen vähän jo asennoitunut että saattaa mennä ens kiertoon yritys.. katsotaan katsotaan :whistle:

Muutamalla muullakin testaus edessä tässä lähipäivinä. Onnea kaikille ja toivotaan että 2 viivaa tulee :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Voiko pieni lämpö kertoa jotain kierron lopussa?
Kuuluuko siis lähinnä mahdolliseen plussaan vai tädin tuloon vai eikö ole normaalia ollenkaan?

Mä olen niin käsi näissä asioissa vaikka 3 lasta jo tullutkin. En vaan koskaan ole ovista testaillut, en lämpöjä mittaillut jne..
 
Neljäskö: Mä plussasin vasta ja voin kyllä kertoa että omalla kohdallani pahoinvointi alkoi dpo 8 ja samaan aikaan alkoi jomottelu, nippaukset ja lämmöt nousi about 0,2 astetta lisää eli sinun oireesi kuulostavat erittäin lupaavilta! Mä testasin dpo9 haamujen haamun jo. dpo7 olin tuntevinanani kiinnittymisen, kun kipuilin eri puolelta kuin missä olin tuntenut oviskivut. Negakierrossa tosin oli myös erilaisia tuntemuksia dpo7-9, minkä jälkeen loppuivat, mutta epäilen silloinkin että oli kiinnittymisyritys, vain nippailut olivat tuolloin vähempänä.
 
Neljäskö: Mä plussasin vasta ja voin kyllä kertoa että omalla kohdallani pahoinvointi alkoi dpo 8 ja samaan aikaan alkoi jomottelu, nippaukset ja lämmöt nousi about 0,2 astetta lisää eli sinun oireesi kuulostavat erittäin lupaavilta! Mä testasin dpo9 haamujen haamun jo. dpo7 olin tuntevinanani kiinnittymisen, kun kipuilin eri puolelta kuin missä olin tuntenut oviskivut. Negakierrossa tosin oli myös erilaisia tuntemuksia dpo7-9, minkä jälkeen loppuivat, mutta epäilen silloinkin että oli kiinnittymisyritys, vain nippailut olivat tuolloin vähempänä.
Eli toivoa on. Nyt vaan pitäisi vielä malttaa pari päivää ;)
Onnea plussasta :heart:
 
Voi, voi kp 10 aloitin tikuttelun davidin ovistikuilla ja nyt kp 18 eikä vieläkään ovistuntemuksia/tikutettua ovista..:/ turhauttavaa, kohta joutuu tilata lisää tikkujakin..

Yleensä kierto ollu n.30 päivää mutta viime kuussa veny tosiaan 60 päiväseks, jos se nyt taas venyis tolleen niin onkohan se vakavaa vai voiko olla ihan normaalia et kierto muuttuu yhtäkkiä pysyvästi ilman syytä noin pitkäksi? Lähinnä mietin vaan et tarviiko sit soitella jossain vaihees lääkärille vai sopeutua vaan sit pitkiin kiertoihin..
 
Miten mustaki tuntuu, että surffaillessani oon törmänny mainintaan, että plussassa lämmöt nousis vielä ihan pikkusen enemmän? neljäskö, nyt vaikuttaa kyllä tooosi lupaavalle. Miten sää maltat oottaa lauantaihin? Jotaki vois jo näkyä ;)

Safira, ei aavistustakaan. Tuli mieleen, että jos ei ovuloi niin sillon kierto vois olla pitkä. Emmää kyllä tiiä... Varmasti kannattaa kysyä lääkäriltä. Toivottavasti tulee ovisplussa sulla kuitenki lähiaikoina!

sametuli onnea plussasta =)
 
neljäskö Lämpöasian oon tulkinnut näin: Lämmöt nousee oviksen jälkeen joitain kymmenyksiä jopa asteen ja pysyvät ylhäällä kunnes kuukautiset alkaa. Toisilla lämmöt romahtaa jo tätiä edeltävänä päivänä, toisilla tätipäivänä ja toisilla vasta päivän parin päästä kun täti on jo ilmoittanut olemassaolostaan. Mutta jos olet kierrosta raskautunut, lämmöt pysyvät ylhäällä oletetun tädin saapumisajankohdan yli ja tosiaan voi vielä vähän nousta lisää. Lienee sitten johonkin rv:hen mennessä palautuu normaaliin tai lähes normaaliin. Joten hyvältä kuullostaa, peukkuja sinne!! d:heart:b

Safira tsemppiä tsemppiä!! d:heart:b Toivotaan et ovis+ tulee nopsasti! =)

Ja testaajille muillekkin +++tuulta ja oviksen metsästäjille myös! Meille muille 'välipäiväläisille' tsemppiä ja kärsivällisyyttä! =)
 
Missä mun ovis on?????? Ja just kun mä mietin et en tikuta sitä kun tunnen sen kuitenkiin, (enkä ole tikuttanutkaan) niin mitä ihmettä:confused:. Kait se sitte meni tai tulee viel myöhemmin...Miehen laitoin kuitenkii varoiksi töihin ;)
 
Ystävän kanssa kaupungilla käyty ja syöty ihanaa kanaa :p
Outoa että jälkkäri oli aivan likaa ja rupesi heti oksettamaan, perso kun olen aina ollut jälkkärille (ja herkuille) ja lähes pohjaton kaivo jos kauniisti voi ilmaista :whistle:
Kotiin tullessa mahaa juili ja edelleen. Eli viikonlopun aikana voi tulla ihan kumpi vaan. Ainakaan vessassa ei merkkejä verestä..
Hitto, pitäisi testata joo, mutta en vaan uskalla. Pakko se on lauantaihin ainakin odottaa..

Tädin runtelemille tsemiä ja onnea uuteen kiertoon!!!
 
Ando, siellä kadonneen oviksen metsästys menossa. Tutulta kuulostaa. Toivotaan ettei se tässä kierrossa ihan hukassa oo. Peukkuja siis sinne!

neljäskö, mitkä rautahermot siellä :D Ei meidän muidenkaan sitte auta ku ootella sinne lauantaihin :D Peukkuja sinnekin!

Peukkuja muillekin, ketkä on testailemassa lähiaikoina. Tahtoo kovasti laittaa porukkaa haamuihin tai plussiin!!
 


Perjantai 1.4.

Nimimerkki...................Kiertop............Ikä....Toive.....Yritys

Sannah......................60/33..............21.....1..........6
macy gray..................31/30-34.........30......2..........16
Lilianne......................30/28-32..........34.....4...........13
Emmuska10...............30/28................28.....2............1
neljäskö.....................28/28-30...........29.....4..........1
miida.........................26/29.........................2..........3
äiti x4........................23/24...............32.....6...........4
Jenny82.....................21/25-29...........28......1..........3
Barbamama35............20/25-28...........35......3(4).....7
Safira85.....................19/28-60...........26......1.........1
viena.........................19/31................33......1...........3
kissendaal..................18/35................25.....2...........1
SiSa78........................?/??................32v.....2..........5
nefertar......................15/29-38...........22......1..........13
Ando..........................15/26...............32.......2..........4
ak..............................13/28-30........28.........3(4)......1
Ansku83......................13/32-37.........27.......1...........4
Mango86.....................11/?.................24.....2...........2
Sunflower11................10/26-31..................3...........4
nepari80......................9/28-29..........31.....2...........3
Sinderella....................8/25-30............38......6...........4
Sanmar82...................8/27-29.........29.....1...........4
mymosa



Ovis ohi ja piinailu alkoi:


Lilianne dpo13
macy gray dpo12(?)
neljäskö dpo11/12
Barbamama35 dpo8
viena dpo4
SiSa78 dpo0

Haamuilijat:


neljäskö

Plussanneet:


plug-in-baby




Tammikuun vauvaa haaveilemaan lähteneet:


Minnarun

 
Viimeksi muokattu:
Tää alottaa tänään tikuttelun. Olin ekaks äsken jo vessassa purkki valmiina, mutta luin sitte ohjeista että paras aika testailla on klo 10-20. Joten myöhemmin sitte. Pitää vaan olla juomatta liikoja kaks tuntia ennen tikkuilua.
 
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
Miehellä tänään aprillipäivänä synttärit ja voitte arvata mikä sen toive oli lahjan suhteen: no testi tietenkin.
Miten mä voisin siitä kieltäytyä. En mitenkään. Joten testi tehty aamulla ja odotin kai liikoja
Olin 90% varma että vahva viiva alkaa piirtymään, mutta ei.. Haamujen haamu siihen tuli ja mieskin oli pyydettävä katsomaan että huijaako mun silmä. Mies näki kanssa hyvin haalen, juuri erotettavissa olevan viivan. Pitäisikö mun olla 28/28-30 siitä mielissäni vai ei???
Voiko 2-3 päivässä viiva tosiaan vahvistua siitä tosi paljon jos on vahvistuakseen?

Nyt harmittaa. Olisi pitänyt odottaa ainakin huomiseen ellei pidempään. Tätä tilannetta en halunnut että en ole varma ja niin haalea viivakin.. sanokaa että mulla on toivoa saada ma vahvempi viiva :xmas:

Toinen kysymys kuuluu: näkyykö testissa ennen tekoa ne viivan paikat? En ainakaan ole aikaisemmin huomannut ja samaa testiä käyttänyt yleensä aina. Ja km jälkeen tein testin varmistaakseni ettei plussaa tule eikä siinä näkynyt kyllä mitään toista viivaa.

Anteeksi, tää on kova paikka. Mun pitäisi kai olla onnellinen haamu plussasta :) oireet vaan niin vahvat että odotin liikoja.

Nyt pää on kyllä sekaisin, onnesta ja huolesta yhtä aikaa!!!! :whistle::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Hei vaan kaikille:wave:

Mä oon kirjotellut vähän vähemmän, kun tuntuu ettei oikein ole ehtiny:ashamed: Käyn kuitenkin lukemassa joka päivä kaikkien kuulumiset. Minua ainakin kiinnostaa itse kunkin asiat, vaikka en niin paljon kommentoikkaan. Tuli kurja mieli, kun Liliannesta tuntui ettei ketään kiinnosta. Mua kiinnostaa, älä lähde pois! Vaan kerro miten teidän miniloma sujui ja millon testaat:)

Sinderella sullakin taisi olla noita mammaksin testejä, huomasin itsekkin, että niissä oli tuo 10-20 suositus. Näissä ei nyt vissiin tarvinnu jäähdytellä sitä pissaa:confused: kun PregCheck testeissä taas pitää, mutta näytteenottoajalla ei väliä. Sekasinhan tässä menee, mut onneks on digi varmistukseen:D

Emmuska10 mikäs tilanne sulla?

Tällä alkaa varmaan ovis lähestyä. Testi anto eilen jo melko vahvan viivan. Te jotka varmistatte digillä, milloin alotatte varmistamisen?:)
 
Viimeksi muokattu:
Neljäskö > Itse plussasin haamulla esikoisen menkkojen ollessa jo hieman myöhässä, joten kyllä tuollaisilla kiertopäivillä vaikuttaa ihan hyvälle. :hug: Plussa se on haamukin ja varmasti maanantaina jo paljon vahvempi. Purkillinen punaista väriä viivaa vahvistamaan ja toinen purnukka vauvaliimaa! Varovaiset onnittelut! :flower:

Minä testasin myös. :ashamed: Näkyykö teidän silmillä yksi vai kaksi viivaa, jos tuota hassua vaakasuuntaista ei lasketa? Kuva on otettu testiajalla.
 
Heippa :wave:

Minäkin voisin tulla mukaan tähän ketjuun, kun nyt eilen ovistesti näytti hymyilevän mulle =) Mulla on kierto ihan sekaisin kun oli km muutama viikko sitten ja ei ole vielä tullut normaaleja menkkoja km:n jälkeen. Ja toivottavasti ei tulekaan :rolleyes: Eli kiertopäivät on vaan yhtä kysymysmerkkiä, mutta dpo 0 on tänään eli LA menis sen mukaan joulukuulle =)
 

Yhteistyössä