~~ Joululahjoista 2011 haaveilevat ~~

Testasin taas aamulla, kun eilinen testi hämmensi ja tänään ollaan sitten viihteelle menossa. Varjo kai se eilinen viiva oli, sillä tänään testi näytti negaa. Meinaan juoda viiniä aterialla tavalliseen tapaan ja illalla sitten fiiliksen mukaan. Mitään änkyräkännejä kun en muutenkaan harrasta, niin tuskin tarvitsee harmitella vaikka testitulos myöhemmin positiiviseksi muuttuisikin. Plussaaminen on sen verran epätodennäköistä tilanteeni vuoksi, että ihan hyvällä omatunnolla elän nyt tuon negan mukaan.

Taitaa olla flunssa minullekin tulossa, sillä ruoka ei aamulla maistunut eikä oikein kahvikaan ja kurkussa on kummallinen tunne. Ei siis ole kipeä, mutta vähän epämiellyttävän tuntuinen. Toivottavasti saan pöpön nujerrettua kotikonstein, ettei ensi viikosta tule raskas. Jos sairastun ja menkat alkaa alkuviikon aikana, niin kipeän lapsen kanssa kaksin kotona oleminen on kyllä aika tuskaista. Tänään kuitenkin keskityn parisuhteeseen ja rentoutumiseen. :)
 
macy gray: Ihanaa iltaa teille minunkin puolestani :heart: Itsekin lähden tänään hieman juhlistamaan, mutta tosin tyttöporukalla =)

).( Tänään on dpo 1 ja alotan Luget. Käytän niitä siis ehkäisemään mun loppukierron ihmeellisiä välivuotoja sekä tietysti samalla myös tukemaan mahdollista alkavaa raskautta. Niistä tulee kyllä taas kaikki mahdolliset raskausoireet... : / Mutta jospa tulis se tärppikin :D Mä niin haluisin sen joululahjoista parhaimman :heart:
 
Ansku :hug: Toivottavasti ovis oli eilen. Sano sitte ku saan laittaa listalle sulle dpo:t.

mg:lle negapahoittelut. Mukavaa tätä iltaa :heart:

Mukavaa iltaa myös SiSalle. Ja toivotaan, että luget nyt teillä tepsii.

Täällä on tänään ollut tutunoloinen pääkipu. Oon huomannu, että se ennakoi lähestyvää ovista. Testitikkuun ei tullu vieläkään ku viivan häivähdys. Veikkaan maanantaita, tiistaita tai keskiviikkoa maholliselle ovisplussalle. Sitä odotellessa.
 
Heippa kaikille :)
Jokos on joulukuisia tästä pinosta plussannut?

Täällä on ilmaantunut oireita: rinnat arat, väliin tulee huono olo, vessaan pitää herätä yölläkin ja oikealla puolella tuntuu repimiskipua.
Ja eilen en malttanut olla testaamattaa =)
Haalean haalea viiva ilmesty testiin, juuri silmällä erotti mut aika toiveikkaana täällä ollaan :)
Menkkoja ei ole näkynyt, kaksi aikasempaa kiertoa menkat alko kp 24 ja 25. Nyt siis menossa kp 24 ja mitään ei ole vielä ainakaan kuulunut ja toivottavasti ei tulekkaan.

Minut voi myös siirtää haamuilijoihin. Testailen ton viimisen liuskatestin maanantai aamuna ja jos viiva vahvistuu ni varmistelen vielä viikkonäytöllisellä joskus viikolla =)

Jos nyt on tärpännyt ni kolmet oikeanlaiset menkat tuli keskeytyneen jälkeen. Yk on sen takia 4 ku aloitettiin yritys jo kuiten joulukuussa mut sillo ei vielä menkkoja tullu ollsekaan ku keskenmeno oli vasta sillo.
Hyvää viikonloppua ja plussatuulia kaikille:flower:
 


Sunnuntai 3.4.

Nimimerkki...................Kiertop............Ikä....Toive.....Yritys

Sannah......................62/33..............21.....1..........6
tattoomam.................41/31...............26....3............1
macy gray..................33/30-34.........30......2..........16
Lilianne......................32/28-32..........34.....4...........13
Emmuska10...............32/28................28.....2............1
neljäskö.....................30/28-30...........29.....4..........1
miida.........................28/29.........................2..........3
jjuuli.........................26/27-30...........19.......1.........1
äiti x4........................25/24...............32.....6...........4
Mamu82....................23/28-30...........29....5...........5
Jenny82.....................23/25-29...........28......1..........3
Barbamama35............22/25-28...........35......3(4).....7
Safira85.....................21/28-60...........26......1.........1
viena.........................21/31................33......1...........3
kissendaal..................20/35................25.....2...........1
SiSa78........................?/??................32v.....2..........5
nefertar......................17/29-38...........22......1..........13
Ando..........................17/26...............32.......2..........4
ak..............................15/28-30........28.........3(4)......1
Ansku83......................15/32-37.........27.......1...........4
Mango86.....................13/?.................24.....2...........2
Sunflower11................12/26-31..................3...........4
nepari80......................11/28-29..........31.....2...........3
Sinderella....................10/25-30............38......6...........4
Sanmar82...................10/27-29.........29.....1...........4
mymosa



Ovis ohi ja piinailu alkoi:


Lilianne dpo15
macy gray dpo14(?)
neljäskö dpo13/14
Barbamama35 dpo10
viena dpo6
SiSa78 dpo2

Haamuilijat:


neljäskö
äiti x4

Plussanneet:


plug-in-baby




Tammikuun vauvaa haaveilemaan lähteneet:


Minnarun

 
Viimeksi muokattu:
macy gray pahoittelut negasta :hug: Toivottavasti viihtellä oli hauskaa kuitenkin:)

äiti x4 onnea haamusta! Toivottavasti vahvistuu pikaisesti:heart:

Neljäskö onnea myös sulle! Aivan mahtavaa kun näitä iloisia uutisia alkaa satelemaan:)

Emmuskalle´pahoittelut negasta:hug:

ON: Töissä oli ihan kivaa. Tänään uudestaan ja ens viikolla yks vuoro, sit toivottavasti ei tarvii tuonne mennä töihin enää koskaan :) Eilen ennen töihinlähtöä tein ovistestin ja se anto tasavahvat viivat melko pian testin teon jälkeen. Ehdin kuitenkin jo vipata pisut menemään :headwall: enkä voinut varmistaa digillä. Illalla töitten jälkeen ihan hailu viiva:confused: ja tänään olematon. Olikoan tuo eilisaamuinen sitten ovisplussa? Varmuuden vuoksi tehtiin miehen kanssa toimenpitetä :D
 
Moii:) Minä tuun uutena tännekkin pinoon jännittämään, mulla siis menkat myöhässä aikast paljon, laskujeni mukaan ois pitänyt alkaa viikko sitten tai siitä pari pvää eteenpäin, kierto heittelee usein kaksipäivää eteenpäin. Viimeiset menkat olleet muistaakseni:D 22.2. En ole vauvakuumeilut sen enempää koska tämä meidän 1v poitsukin oli ihmelapsi, miehen simpoista johtuen ei pitänyt luomusti tulla. Mutta kai sitä aina toinenkin ihme voisi tapahtua:)? Tiistaina tein kuitenkin negan, mutta ei välttämättä plussa silloin vielä näkyiskään. Oireita on ollut vaikka minkälaisia, viime vkloppuna olin ihan varma et menkat alkaa kauheet kivut ja sai juosta vessassa kurkkimassa.. eikä mitään kumminkaan, rinnat olleet arat ja huonovointisuutta aamuisin ja sairas ruokahalu. Nyt ei oo ollut pariin pvään enää mitään paitsi alaselän särkyä kuin olis joku noidannuoli... Koskahan sitä uskaltais testata.. jotenkin oottaa vaan niitä menkkoja sieltä. Mulla on toki stressi tekijöitäkin tässä että vois senkin takia olla myöhässä, myös pari kemiallista ollut mut toivottavasti tää ei nyt kuitenkaan sellainen oli. Hauskinta ois tässä se että laskettuaika olis lähes ihan sama kuin tällä meidän 1vuotiaalla:) Noh jännään täällä ja muidenkin puolesta.
 
Täällä yksi ilmoittautuu mukaan myös :wave: Esikoista yrittämään -pinostakin löydyn..
Eli ikää löytyy vasta 19vuotta, taidan olla tämän joukon nuorin. Lopetin pillerit ihan maaliskuun alussa ja nyt sitten ei mitään hajua missä vaiheessa kierto olisi, onko se sekaisin pillerien lopettamisesta ja onko ovista edes ollut. Toiveet ovat kuitenkin korkealla ja ensi viikolla olis tarkotus testata.. Tänään kp26/27-30, mutta tosiaan voipi olla, että kierto on nyt paljon pidempi hormonihässäkästä johtuen. Ja yk 1 siis meneillään.
Ja oireitahan on aina vaikka kuinka ja paljon, myös silloinkin kun söin pillereitä:ashamed: On se hassua, että ihmismieli on sellainen, että se saa kaikki pienetkin jutut tuntumaan selviltä oireilta raskaudesta, kun sitä niin kovin toivoo... Mutta nyt alkavalla viikolla sitten ihmetellään enemmän, että mikä on tilanne.
Jouluvauva olisi enemmän kuin ihana, silti tuntuu, että jouluunkin on tuhottomasti aikaa, kun vanhatkaan lumet ei tunnu millään sulavan poies :headwall: no, eiköhän se kesä sieltä pian tule. Plussatuulia kaikille!!
 
Heippa :wave:
Ilmottaudun nyt tähänkin pinoon haaveilemaan. Oon tuolla haavevauva -pinossakin kirjoitellut...
Ikää on siis 29v. vitonen toiveissa ja kp:t ois tällä hetkellä 23/28-30.... ja yk 5 menossa.
Menkkaoireita on ollut tässä jo nyt nelisen päivää enemmän ja vähemmän mutta vuotoa ei ole vielä ainakaan ilmaantunut =)
Jospa se olis hyvä merkki ;)
 
Lomareissusta eilen kotiuduttu.

Nyt odotellaan kuinka käyn. Fiilis on kyllä semmonen, että ei raskaana.

Mullahan oli selkeät ovisoireet kp 12, miehen kanssa touhuiltiin kp 13-14. Ovistesti ei näyttänyt mitään tollon kp 12 tienoilla. Viiva rupes oli kohtalaisen tumma kp 14 illalla ja kp15 aamulla, joskin ei yhtä tumma.

Mutta nyt on kyllä semmonen fiilis, että tästä kierrosta ei tärpännyt, mutta tiedä häntä, toivotaan parasta.

Koska noita erittäin herkkiä raskaustestejä voi/kannattaa tehdä? (tilattu mammaksi.fi). Mulla nyt kp 23 (normi kierto 25-29, keskiarvo 27, viime aikoina lähennelly useammin tota 28-29).
 
Heippa :)
Täälä ois yks kuumeilija lisää jos vain mukaan mahtuu?
Oon 24v ja toinen lapsi ois nyt toiveissa. Ehkäsy(kumi,en oo syöny ikinä pillereitä) on jätetty pois marraskuussa ja oikeestaan vasta tämä viimisin kierto ollu semmosta "kunnon yrittämistä" :D tällä hetkelä on kp 26/25-28 että jännät on paikat ;) Positiivisellä mielellä ollaan ku tämä kierto on ollu aivan erilainen mitä yleensä -> oviksen jälkeen vatta on ollu "menkka-kipeä" (lievempää kipua tosin) lähes päivittäin, tämmöstä ei ole ikinä ennen ollu! muuten ei mitään ihmeitä,mielialat vaihtelee kyllä ja vatsasa tuntus olevan pallo :LOL:
Jos sitä huomenna uskaltais kipasta apteekkiin ja testailla :) wish me luck!!
 
Iltaa iltaa! Miten nää viikonloput menee aina niin nopeesti :kieh:! Kuinka pitkään teillä muilla jatkuu ovulaation oireiden kaltaiset oireet itse ovulaation jälkeen? Mä huomasin viime kierrossa, et jotenkin ovisoireet veny ja veny ja olin jo toiveikas...mut toisin kävi

Nii ja sitten piti vielä kysyä, että onko joku muu ollu tai onko parasta aikaa greippimehu/punaviini tms. kuurilla?

Onnea haamusta äitix4!!!

Ja tervetuloa kaikki uudet!
 
Sinderella mä en vielä oikeen osaa tunnistaa ovista. Ovistyyppistä limailua on kyllä ollut ja tänään melko kuivat paikat. Vaikea vaan sanoa kun olen muutenkin aika "limanen" tyyppi:D Täytyy varmaan vielä pari päivää testailla ja päätellä sitten...

Ando mulla on greippimehu mukana tässä kierrossa. Taidan kuitenkin jättää punaviinin väliin ja yrittää liikkua ja syödä oikein:)

Tervetuloa kaikille uusille minunkin puolesta:wave:
 

Yhteistyössä