+++ Joulukuussa plussaavat, tammikuuta suunnittelevat +++

Huomenta kaikille ja hyvää joulukuuta! Täällä jatketaan...


+++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++

Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.



MAANANTAI 3.12.2012

KUUMEILEVAT

Nimimerkki................Kiertopv:t........Ikä.......Toive.....Yritys

Tiituliini......................2/28-29.........................2.lapsi......yk4
Helena2013.................6/29-31..........28v.........1.lapsi......yk4
Moona83...................15/30-34.........29v..........3.lapsi......yk4/7
Rakkaudesta äiti........??/28..............32v..........5. lapsi.....yk?
Bambini.....................17/30.............31v.........2.lapsi......yk4
Pimatsu95.................. 23/29 ...........28v ...... 2.lapsi......yk1
Miss_piggy.................27/29............31v..........1.lapsi......yk7
tii tu.........................28/??............................5.lapsi......yk1
Rixutin.......................35/??............??............4.lapsi.....yk1
Naapurintyttö..............40/29...........??...........??........yk??/yv11



Hävinneet, HUHUU... :attn:
Suhveli
Kukkurukuu



PIINAILIJAT

Taustalla
MaybeSomeday, Rakkauspakkaus83, Vogue, Ansku83, Lumihippu










PLUSSANNEET 2012

Joulukuu:
Pippurihäntä....1.12.....2.lapsi......yk6

Marraskuu:
Äitikissa.....5.11.....LA 14.7.13.....

Lokakuu:
HeavyMetalMama-77.....31.10....3.lapsi


Syyskuu:
Daheca.........29.9..............1.lapsi....yk 3
Quu.............8.9.....35v.....2.lapsi.... ..yk3/yv2,5

Heinäkuu:
Lara_84.......3.7...............1.lapsi......yk 3

Kesäkuu:
Tiuhti83.......2.6.....28v…...2.lapsi......yk' 11'
Moona83.....11.6....29v.....3.lapsi......yk3
Iloksi..........14.6....29v.....1.lapsi......y v6+
Suikkis........18.6....28v.....2.lapsi......yk1 2
Mam_87..........
Sone* ........30.6...28v.....3.lapsi......yk3
Sopla.........1.5......31v.....1.lapsi.....yv 2
Ranskis.......8.5.....29v......2.lapsi.....yk1
aliisa10......11.5.....28v......2.lapsi.....yk4
ÄitiliiniX5....14.5.....29v......6.lapsi.....yk6
Emma82.....22.5....29v.......2.lapsi.....yk2
Keltakukka...31.5....28v.....1.lapsi......yk10

Huhtikuu:
Lily-87.......22.4......25v....1.lapsi.....yk3

Maaliskuu:
Tähtitaimi...29.3......35v....2.lapsi.....yk7

Helmikuu:
Micaela.......21.2.....26v.....1.lapsi

Tammikuu:
Mantu82......2.1.....29v......1.lapsi.....yk1
New..........17.1......21v......1.lapsi.... yk1
Jensar........26.1.....32v......2.lapsi.....yv 2



Plussanneet 2011
Helmikuu: Pikku-Saara, Neiti-81, koiksa-79, Gabrielle, Matilda-08, Epa_88
Maaliskuu: MiiJane76, EevaN, Mariel85
Huhtikuu: äiti x4, Viena, mileon, Mango86, Miimau, Camilla31, Jul, Viola30
Toukokuu: Maira, Lisey
Kesäkuu: Rhonda74, Emmuska10, Viola30, PIKKUVIIKINKI
Heinäkuu: Minnarun, Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia
Elokuu: Lintsa, vomppis, Hanspili
Syyskuu: LepikonHeta, Tuulia81, kissendaal, pillipöllö, Sanmar82
Lokakuu: Tiituliini, Barbamama35, Laurelle
Marraskuu: Kati82, mirkku76
Joulukuu: Rakkauspakkaus83,Ellamae, Metku, Krumeluu





Uudet ja vanhat, listaa päivittää: Bambini. Muutkin saa päivittää =)

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:

kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina = yv) Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km? = yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
(ku = kohdunulkoinen, tm = tuulimuna)

Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen (Days Past Ovulation). Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (ovistestiplussa = dpo -1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita.


Linkki marraskuun pinoon:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2204331-marraskuussa-plussaavat-joulukuuta-suunnittelevat/sivu4.html



Räjähtävää plussakuukautta kaikille!!
 
Viimeksi muokattu:
Oij oij Pippurihäntä, nyt näyttää hyvältä :) peukut pystyyn ja tsemppiä :heart:! Itse heräsin viime yönä ja kramppasi taas vatsa, samalla tavalla kuin oviksen aikaan (tasan viikko oviksesta) olisiko voinut olla kiinnityskipuja? :)
 
Mä en oo tänne pal ehtiny ku muutto ja vaan kännyn kaa ;) mut tänään mulle voi päivittää kp1 jota jo oottelinki!!! Huomasin et ovis veny pidemmäl täs kierros ja en ees odottanut menkkoi ihan viel...et josko sit vois joululahjaa päivystää ;)) muuten Onnee plussasta pippurihäntä <3
 
Onnea Pippurihäntä :)

Täällä tänään Dpo1. Miksiköhän en enää nykyään tunne ovista? Muutamassa viime kierrossa ei oletetun oviksen aikaan ole ollut juuri minkäänlaisia tuntemuksia, kun aikaisemmin ihan selvästi on vihlaillut ja hyvä että on edes istumaan välillä pystynyt. Limojakin oli vain parina päivänä eikä ovistesti näyttänyt plussaa kuin vuorokauden ajan. Aikaisemmin aina vähintään 2 päivää näyttänyt plussaa. Liekkö mä ovuloin enää ollenkaan? Ja varmaan meni tämä kierto ihan hukkaan, kun ei joka päivä oviksen aikaan pystytty peittoja heiluttelemaan. Ihanaa tämä reissutyö :(
 
Heips kaikille!
Tuli mieleen sellanen juttu, että voiko siis raskausoireet alkaa ennekuin raskaustesti näyttää positiiivista? Mä en tiedä olenko tulossa kipeäksi, vai mikä on kun on jo monta monta päivää ollu tosi kova väsy, ihan aamusta asti, ja samalla tosi kylmä, mikä sinänsä voi johtua tuosta -16 asteen pakkasesta, mutta tämä viluntunne alkoi jo viime viikolla, kun oli vielä plussaa ulkona. Näkyisikö nyt jo raskaustestissä plussaa, jos nämä olisivat raskausoireita :) ? päivä 24/29 on nyt menossa. Ehkä tyhmä kysymys..mut haluaisin tietää! Samalla on ollut hieman ummetusta, mitä oli viime raskauden aikana, alku vaiheessa kans. Tuntuu että voisi olla raskausoireita, mutta samalla ei.. on sellainen rauhallinen ja jännä olo kokoajan! Nyt on siis 24/29 menos. Laitoin väärin noihin tietoihin!
Saako pippurihäntää jo onnitella?!!:D:flower:
 
Viimeksi muokattu:
Pimatsu: mä en itse henk. koht. lähtis tulkitsemaan "oireilua" vielä mitenkään mihinkään suuntaan - vaikkakin varmasti mieli tekis. Olen nimittäin muistaakseni eka yk:lla sen tehnyt, olin satavarma että raskaana ollaan. No, täällä sitä keikutaan edelleen, joten voit arvata, ettei ne ns. oireet olleetkaan sitten ainakaan plussan tuomia.

).( Oviksen metsästys alkaa vihdoin tuottaa tulosta; ma- iltasella vihdoin selkeästi erottuva testiviiva, joskin vielä vaaleampi ku kontrolliviiva. Eli toiveet tiistaille ovisplussasta tikkuun ja oletuksellisesti ovis samalle vrk:lle vielä, ellei kroppa tee mitä sattuu ja homma menee kuten aiemminkin. Ovis venyy koko ajan kierto toisensa jälkeen pidemmälle kp:ssä, eka yk:lla tais olla ovis 14-16, nyt näköjään 16-18. Eli päivä per kierto tahtia venyy.. saas nähdä, venyykö kiertokin vai jääkö luteaalivaihe lyhyeksi. Toiveita plussaan kuitenkin edes hitusen; tänään pupuiltu pikana, huomiselle en suuria toiveita laita, ellen jotenki sais vikiteltyä tuota ukkokultaa peittoja heiluttamaan.. se ku on aamuvuorossa, joten on kevyesti väsyny (herää n. klo 05) eikä kovin jaksa "ylimääräisiä". Noh, on ainaki yritetty - edes vähä. Toivotaan että kerta riittää ;) Tai sitten että ovis onkin vasta vähä myöhemmin ja ehtis pupuilla myöhemminkin.. :p
 
Tervehdys kaikille ja plussaonnea!

Ilmoittaudun nyt tännekin jännäileen.
kp 35/28 32 v. 1. yhteinen yk2/yv7 (en osaa värilliseksi laittaa)

Yk 2 siksi, että vanha projekti "ns. herännyt eloon", nyt kaikki luomuapukonstit mukana ja lisää keksiessä kokeillaan :)

Negan olen aamulla saanut, joten menkkoja nyt odoteltaisiin ensin, jotta pääsis tositouhuihin. Myöhäiseen ovulaatioon en heitä toiveita, koska touhuilut on touhuiltu oletetun oviksen aikoihin kp 14-15 ja sen ympärillä. Sen jälkeen hiljaiseloa, keräten uutta voimaa seuraavaan yritykseen. Oviksen olin tuntevinani.

Raskausoireet loppukiertoa kohden lisääntyneet, mutta omia tuntemuksia en lähtis tulkitsemaan. Kaikki olisi mahdollista selittää jollakin toisella asialla. Ja nää ns."oireet" tulee ja menee.
 
Aijaa.com - 11393003
Huomenta! Onko toiveajattelua, vai näettekö tekin jossain testissä haamun? yksi on se puhdas nega, josta kirjoitin, mutta mites noi kaksi muuta?
Ps. mua ällöttää ku noihin jäi tuo keltainen pissin väri, mutta eikai sitä voi välttää ku ne kerran kastetaan kuseen:D
 
Viimeksi muokattu:
Pimatsu95
Kyllä minäkin olen näkevinäni noissa haamun! Itse en vielä uskalla testata,vaikka mulla on jo kp30. Mahassa on niin menkkamaisia tuntemuksia vähän väliä. Maha on turvoksissakin, niin että joogapantsit on parhaat housut maan päällä! Jotain kirkasta limaa tuli.. En usko että meillä olisi tärpännyt, kun mulla ei oo pahoinvointia...sitä on kyllä aina aikaisemmin ollut. Siksi ostin kauppareissulla siteitä kaappiin. Otan kyllä foolihappovalmistetta jo varulta...Mukavaa itsenäisyyspäivää huomiselle kaikille! Kivaa kun miehelläkin on vapaata.
 
Pimatsu: Ihan kun haamua lykkäisi!!! Olen näkevinäni myös pystyviivaa... Huomenna uus testi?

Mulla ei ollu oireita ennen plussaa. Ainoostaan ihmettelin, kun paleleminen ja tissikipu ei loppunut menkkojen alkamispäivää vasten. Huono olo tuli tänään (Nyt siis menkat vasta 4 päivää myöhässä) ensimmäisen kerran aamulla koiran lenkityksen jälkeen, sekin vain semmoista epämiellyttävää kuvotusta, ei oksetusta. En edellisessäkään raskaudessa kärsinyt pahoinvoinnista, ellotti vaan viikot 6-10 ja sit helpotti. Katotaan miten nyt menee, jos sinne asti päästään.

Ja saa kyllä onnitella :) Kiitos kaikille ihan mahdottomasti! Kyllä väsymys, tissiaristus ja orastava kuvotus sekä paleleminen kaikki muistuttavat jatkuvasti siitä, että paksuna ollaan! Eka ultra jo ennen joulua, se kyllä jännittää...
 
  • Tykkää
Reactions: Pimatsu95
Pippurihäntä, kyllä sulla menee kaikki hyvin loppuun asti, uskotaan siihen:heart:
Taidan jättää huomisen päivän testaamisen väliin ja tehdä vasta perjantaina seuraavan kerran, koska silloin on tuo 28 päivää täynnä :)
Tulen sitten perjantaina kertomaan tuloksen!
Hyvää huomista Itsenäisyyspäivää kaikille odottajille ja jännääjille ja pippurihännälle vielä kerran ISOT onnittelut:flower:=)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pippurihäntä
miss_piggy
PÄIVITYSTÄ:

kp 1/29 ja yk 8 :(

En voi boldata/värittää tekstiä kun tää ei toimi edelleenkään meidän koneella kunnolla tää kaksplussan foorumi.
Olo on taas pettynyt, turtunut, turhautunut, masentunut ja väsynyt.... Puolen vuoden terolutit on syöty, enää ei oo mitään lääkitystä edes menkkojen tuloa varmistamaan... Taidan varailla aikaa jatkotutkimuksiin koska ei mun munasolut näköjään hedelmöity vaikka kierrot paukkuu.
 
Voi harmi miss_piggy :hug:

Itse ajattelin kertoa, että eilen kauhukseni alkoi ruskea tuhruvuoto ja menkkakivut, 2-3 päivää liian aikaisin. Menetin jo toivon, tämän kierron suhteen, koska menkkakivut olivat samanlaiset kuin aina ennenkin..
mutta tänään se tuhru loppui ja oli tietenkin pakko tehdä raskaustesti varmistaakseni, mitä nyt tapahtuu.. ja tällaista tuli:
Aijaa.com - 11401379
ja tässä kuivuneena
Aijaa.com - 11401497
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!
Näyttää siis siltä etä raskaana ollaan :)
Luin että, kun kiinnittyminen tapahtuu, voi pieniä verisuonia kohdun seinämällä katketa, matkan varrella ja siksi voi tulla hieman tuhrua/verta, mikä on ihan normaalia.
Nyt sitten vaan jännäämään ja toivomaan että kaikki menisi hyvin loppuun asti!:heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä