+++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++

Hei taas pitkästä aikaa!

Mukava kuulla teistä "vanhoista" Barbamama, iloksi, Jensar ja rontti - toiset iloisemmissa ja toiset surullisemmissa merkeissä. rontille oikein iso voimahali :hug:, olen pahoillani tapahtuneesta :'(

Ellamae voi tuota teidän tuuria... Mutta onpahan nyt aikaa sitten iltaisin tehdä talletuksia, kun lapset ovat menneet nukkumaan. Tsemppiä ja onnea esikon syntymäpäivistä!

Sunflower sinullekin :hug: Ehdin jo toivoa, että nyt olisi sinun vuoro... Voimia ja oikein paljon onnea tähän kiertoon!

Lara_84 perjantaina sitten vaan kosteita juhlia hyvällä omallatunnolla! Jospa sitten uutena vuotena ei pääsisi läträämään :whistle: - jos ne menkat sieltä edes tulevat, koska toivoahan vielä on!

Micaela tervetuloa mukaan uudelleen ja olen todella pahoillani keskenmenosta :'( ÄitiliiniX5 tervetuloa sinullekin!

Omaa napaa: ei ovista vielä, kiertopäivä lähenee kahtakymppiä (en ole nyt laskenut tai seurannut tuota omaa listaakaan), viimeksi tuli kp 23 ja sitä edellisissa joskus kp 30+. Olen ollut kipeänä, joten kaikki mahdolliset apteekin käsikauppalääkkeet on otettu oloa helpottamaan - saas nähdä, onko vaikutusta kierron pituuteen. Kiirettä on myös pitänyt kaiken maailman pikkujouluineen, jouluostosreissuineen, kyläilyineen ja vielä keikkatyövuoroineen, joten vaikka minusta ei kuulu, niin käyn silti lukemassa jutut lähes päivittäin!

*muoks* ja pakko vielä lisätä MolliMeloonille, että meille harmi, jos poistut listoilta, mutta varmaan ainakin tauko tekee henkisesti ihan hyvää... Tulethan silti välillä kertomaan kuulumisia?
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Rakkauspakkaus83 :heart: Ihanaa!!! Oikein paljon tarrasukkia sinne tulemaan!! :heart::kiss:

Minulle voi päivittää kp 2, eilen kun tänne kirjoitin meni 1/2 tuntia ja sieltähän ne menkat alkoi.. No nyt mies tietää valmistautua kunnon pupuiluun parin viikon päästä ;)
 
Oi Lämpöiset Onnittelut Rakkauspakkaus! Toivottavasti kaikki menee hyvin !

Sunflower11
Kiitos tsempeistä :heart: Ne selvästikin tuli perille, sillä tämä reissu meni ihan hyvin :)
Ja KP 1 on se ensimmäinen oikea vuotopäivä. Tuhrutteluja ja tiputteluja ei lasketa....

Ellamae Voi Ei! Voi itkunlitku tuon vesirokon tuleminen. Paranemisia teille!

ON.
Punktiosta selvitty ja nyt sitten odotellaan huomista ja uutisia siitä, että mitä siellä on tapahtunut. Toivottavasti jotain on tapahtunut, sillä viimeksi se oli aika kova isku, kun yhtään alkiota ei saatu.

Tsemppiä ja plussatuulia, sekä ihanaa joulunodotusta!
 
Sunflower11
Iloksi, jes hienoa! :) Nyt sitten peukut on pystyssä ja TIEDÄN että kyllä siellä on alkioita siirrettäväksi! Pakko olla :)
Ja kiitos tuosta vuoto-vastauksesta. Eli periaatteessa mulla on sitten "vasta" kp 3 menossa.

Mulle voi päivittää kp 4, päätin laskea siitä kunnon vuodosta alkaen.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Iloksi: En voi uskoa että tilanne uusiutui, kumpa syyn saisi selville jospa sille olisi jotain tehtävissä? :O(Ootteko koskaan miettiny sellasta vaihtoehtoa että käyttäisitte luovutettuja soluja tai alkioita?) Me ollaan mietitty niin vaikka meillä jo yksi oma lapsi onkin, että jos vika selviää että se on jommassa kummassa tai molemmissa, voisi kokeilla niillä luovutetuilla. Se on kuitenkin melkein kuin ikioma, tosin helppo päätös se ei tule olemaan kuin ei myöskään se että pitäisi haudata kaikki haaveet raskaudesta tai vauvasta. Olen tosi pahoillani, voimia teille molemmille!:hug:
 
Kiitos osanotosta kaikille. Meidät laitettiin uudestaan jonoon, mutten enää tiedä haluanko lähteä yrittämään enää, sillä tämän vuoden kolme hoitoa, joista yhdestäkään ei ole päästy siirtoon kertoo aika karua kieltä.

Nyt on vaan harkittava muita vaihtoehtoja, kuin biologisen lapsen saamista.

Jensar
meille ei ole polilta puhuttukaan luovutetuista soluista tai alkioista, joten sitä emme ole oikeastaan miettineetkään. En tiedä sitten, että tekisivätkö luovutetuilla alkioilla hoidon /siirron vielä näiden omien hoitojen lisäksi.
Ehkä täytyy jossain vaiheessa soittaa ja kysyä sieltä polilta tätä asiaa.
Nyt täytyy vaan yrittää selvitä tästä pettymyksestä ja päättää, että vieläkö hoitoja jatketaan.
Kolme epäonnistumista vuoden sisään on jo aika rankka koulu.

Tässä tätä asiaa täytyy nyt sulatella..

Kaikkea hyvää ihmiset...

Sunflower :heart:
 
Iloksi: Voi ehkä olla että noita hoitoja ei tehdäkään kun yksityisillä klinikoilla, mitä nyt netistä selasin äsken, kuin ei myöskään välttämättä niitä kaikkia mahdollisia tutkimuksia missä voisi selvitä syitä hedelmöittymättömyyteen. Mutta itselleni tämä on henkilökohtainen aihe, koska olin jo luovuttamaisillani sisarelleni munasoluja vuosi sitten ja huomasin miten kivuttomasti tuollaiseen hoitoon pääsee, kallista se tosin on ja meilläkin vaatisi vuosien säästämistä: /
 
Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.





KUUMEILEVAT
Nimimerkki...............Kiertopv:t...........Ikä......Toive....Yritys
Ansku83..............kp39/21-68.......28v.....1.lapsi.....yk11
iltatähti-80...........kp37/28............31v....4.lapsi.....yk12
MeaMinnis...........kp37/27-32.......33v.....2.lapsi.....yk2
marica30.............kp30/20-33.......30v.....4,lapsi.....yk6
macy gray..........kp26/30-34.......31v....2. lapsi......yk24
Krumeluu.............kp25/28-40.......26v.....2.lapsi.....yk8
ÄitiliiniX5..............kp24/28-30.......29v......6.lapsi.....yk1
Anastacija............kp21/26-29.......27v.....1.lapsi.....yv 1,5
Ellamae................kp20/33............33v.....6.lapsi.....yk3
MolliMelooni.........kp19/28-35........33v.....2.lapsi.....hyk4(yv4+)
Metku..................kp19/22-27..................3.lapsi.....yk9
Jensar..................kp10/28..............32v.....2.lapsi......yv2
Sunflower11.........kp9/24-35...................3.lapsi......yk13
Micaela.................kp8/??..............26v.....1.lapsi
Ranskis.................kp6/27-30...................2 lapsi.....yk 1
Lara_84................kp6/26-28.........27v.....1.lapsi.....yk4




TAUSTALLA
Green Lady & Viulu & myrskytuuli & Ngale & tattoomam & PieniTytönTylleröinen & AiraM & *Justiina* & Sinderella & nepari80 & öttiskä & pänä & Kauniina Päivänä Tuut & Paulette & Hope-72 & InkeriIisakki & *Fiona* & Maisa77 & Zanca & Seikkailija_Dora & mmmia & Jasuliini82 & PIKKUVIIKINKI & Pumpuli-81 & Tiuhti83 & Tuuska & pikkumy & macy gray & Keltakukka & Astral




PIINAILIJAT
macy gray..........dpo12-13
MolliMelooni.......dpo3





HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET 2011 helmikuu:
Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu:
MiiJane76 10.3., EevaN 25.3., Mariel85 26.3.

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu:
äiti x4 4.4., Viena 8.4., mileon 12.4., Mango86 17.4., Miimau 21.4., Camilla31 24.4., Jul 24.4., Viola30 27.4.

PLUSSANNEET 2011 toukokuu:
Maira 11.5., Lisey 16.5.

PLUSSANNEET 2011 kesäkuu:
Rhonda74 23.6., Emmuska10 25.6., Viola30 27.6., PIKKUVIIKINKI 29.6

PLUSSANNEET 2011 heinäkuu:
Minnarun 2.7., Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia

PLUSSANNEET 2011 elokuu:
Lintsa, vomppis, Hanspili

PLUSSANNEET 2011 syyskuu:
LepikonHeta 4.9., Tuulia81 8.9., kissendaal 10.9., DingeLiDong 21.9., pillipöllö 23.9., Sanmar82 27.9.

PLUSSANNEET 2011 lokakuu:
Tiituliini 10.10, Barbamama35 16.10, Laurelle

PLUSSANNEET 2011 marraskuu:
Kati82 12.11., mirkku76 27.11.

PLUSSANNEET 2011 JOULUKUU:
Rakkauspakkaus83..12.12....28v...2.lapsi.....yk3




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: MolliMelooni

Listalla käytettävät lyhenteet yms pinon etusivulla.


Pontevia plussapuhureita!

 
Viimeksi muokattu:
Jensar minulla olisi myös lahjoittaja, tai itseasiassa useampikin, mutta tosiaan ongelmaksi saattaa tulla tuo, etteivät julkisella tee lahjoitushoitoja.
Kaikenlaisia vaihtoehtoja on olemassa, kun vaan pääsisi niistä perille. Adoptio tuntuu niin järkyttävän pitkältä taipaleelta (ainakin saman verran kuin mitä nyt on tätä tietä kuljettu) ja mutkia on siinäkin matkassa. Sijaisvanhemmuus toisaalta olisi ehkä nopeampi vaihtoehto.
Vuosikausien säästäminen on meilläkin edessä, jos haluamme lähteä yksityiselle hoitoihin. Lainanotto ei houkuttele, mutta toisaalta, ei me tästä nuorrutakaan...

En tiedä mitä tehdä.. On vaan niin hiton turta olo.
Kiitos Jensar tästä keskustelusta.

Ja iso kiitos kaikille myötäelämisestä... Minä pikkuhiljaa tästä poistun takavasemmalle...Kiitos kaikesta kanssasiskot :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Omia kuulumisia vähäsen: molemmat viime viikolla havaitut follit olivat jatkaneet kasvua ja nyt oli molemmin puolin siis vajaa parisenttiset rakkulat. Pistän vielä huomenna loppukypsytykseksi puregon-annoksen ja sitten aloitan lh-testaukset. Joko to tai pe pistän irrotuspiikin.

Kaksi follia tarkoittaa siis mahdollisuutta kaksosraskauteen, mikä ei oikeastaan haittaa, ja ilmeisesti parantaa mahdollisuuksia myös yksosraskauteen, etenkin kun on molemmilta puolilta tulossa toimitus. =)
 
Sunflower11
Kiva kuulla MolliMelooni, tsemppiä :)
Hei, mä vasta tajusin et olin aamulla muokannu sitä mun iltasta viestiä eli tänään kp 4 menossa, huomenna vasta kp 5 :)

Sorry kun oon näin vaikee :LOL:
 
Iloksi: Koittakaa tehdä päätös sitten ajan kanssa, kunhan pahimmasta on päässyt yli. Tuosta lainanotosta; me oltiin jo päätetty että sellaisen voisi ottaa jos hoito varmasti kiertää jonkun jo olemassaolevan ongelman. Voihan se vika olla siittiöissäkin, eli joku pieni yhteensopimattomuus jolloin se hoito tulisi tietenkin halvemmaksikin, itseasiassa puolet halvemmaksi. En vaan tajuu millä voimilla sitä jaksaa tutkituttaa ja selvitellä asioita kun ei lääkäritkään oikein osaa auttaa jos ei ongelma enää kuulu heidän "vastuulleen". Ainahan sitä voi tietysti soittaa yksityiselle ja kysyä sieltä miten edetään kun tilanne on se mikä se on, ne varmasti osaavat siellä antaa suuntaa antavaa ajantasalla olevaa infoa=)
 
iloksi: Voi ei!!! :'( Ihan hirmuisesti voimia teille molemmille! Iso lämmin halaus :hug: Minäkin varmaan ainakin kysyisin yksityiseltä puolelta onko jotain testiä millä voisi vielä selvitellä ongelman laatua. Kunnallisella ei tosiaan kaikkia tarjota ollenkaan. Nuo testit ei välttämättä kovin kalliita ole ja sitä kautta voisi löytyä joku ratkaisu. Voi kun voisi jotenkin auttaa. Tuntuu niin hirmuisen väärältä, että joudut käymään näitä läpi vuosi toisensa jälkeen. Ihan varmasti saatte sen pienokaisen jonain päivänä jollain tavalla. Jos ei omilla soluilla, ehkä luovutetuilla. Jos ei sekään onnistu, ehkä tosiaan sijaisvanhemmuuden tai adoption kautta. Teillä on ainakin rakkautta mitä jakaa, kun olette sitä vuosien varrella ladanneet tähän toiveiseen. Se lapsi, joka teidät saa vanhemmikseen, on todellakin onnekas.
 
Minä halusin tulla toivottamaan mukavaa joulun odotusta kaikille kuumeilijoille :heart:

Toivotaan kovasti meille kaikille mukavia joululahjoja salamatkustajien muodossa =) Itse täällä edelleen taustailen vielä näillä näkymin nelisen kuukautta ja sitten pitäisi päästä kunnolla yritys puuhiin :p Kyllähän se toivo elää silti kokoajan, mutta päivät ei nyt vaan osu oikeen kohdilleen, niin empä usko meille vauva uutisia tulevan vielä hetkeen : / Ystäviltä olen kuullut vauva uutisia viikon sisään kaksin kappalein ja toiselle perheelle vielä tupla potti :heart: Olen kyllä NIIN iloinen heidän puolestaan, varsinkin tämä tuplapotin saanut perhe ilahduttaa erityisesti. Heidän esikoistaan yritettiin vuosissa ja keskenmenojakin oli...nyt heillä sitten tulee olemaan kolme alle kaksi vuotiasta ensi kesänä!
 

Yhteistyössä