Joulukuusenne! (kuvia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
Hömpän kuusi on siis niin hieno!! Miinusta annan teille kaikille joilla TEKOKUUSI; HYI!

Meillä on pakko olla tekokuusi ku aidosta rupeen heti oireileen :(
Meinaisn ensin aidot laittaa parvekkeelle,mut poika toivoi kuusta sisälle.

Toisaalta se on kyllä parempi, ettei kaikki käy kaatamassa joka joulu oikeaa kuusta. Kauheaa tuhlausta.

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:

Tässä meidän kuusi. Aika harva, mutta itse metsästä haettu :heart:

Nätti. Mun mielestä kuusi saakin olla pikkusen harva, aito, (ei kuitenkaan niin harva ku tuo meijän luuranko..), ja toki itse pitää se metsästä käydä kaatamassa. :) Nuo kasvatetut on aivan liian tuuheita, näyttää lähinnä pensaalta.

Itse tykkään tuosta myös mutta olisihan se kiva jos olisi löytynyt vähän tuuheampi. Suunniteltiin että tuohon omalle tontille jos muutaman kuusen istuttaisi niis pääsisivät valossa kasvamaan vähän tiheämmiksi. Olisi sitten 10 vuoden päästä itse kasvatettu kuusi :)

täytyy ottaa kuva sit aatona kuusesta :) tai täytyy katel viimevuotisesta kuvaa...

tosi hienoja kuusia... itse tykkään aika perinteisestä, meillä on tänä vuonna viimeistä kertaa oikea kuusi... olen itse allerginen niin päätin et otan äidin muovikuusen kun he ei enään laita kuusta...

2167831.jpg

Eiköhän tossa kuusi näy :xmas:

Tärkeä yksityiskohta :D
2167843.jpg

meillä tälläinen siis viimevuonna....

http://s493.photobucket.com/albums/rr298/pinja79/muita%20kuvia%20ei%20myynnissa/?action=view&current=AleksiPorissa23-261107352-1.jpg

Viihtinköhän minä enää meidän perinnekuusesta laittaakaan kuvaa tänne, kun se on -hyi!- muovia.... Ei väliä, vaikka säästäis ympäristöä ja meidän vähäisiä roposia ja siten tois joulurauhaa. :whistle:

Hömpän kuusi on siis niin hieno!! Miinusta annan teille kaikille joilla TEKOKUUSI; HYI!

Meillä on niin allerginen kuopus ettei meille voi tuoda luonnonkuusta. Emmekä voi vierailla perheissä joissa on luonnonkuusi. Mielummin lapsi saa viettää joulun kotona kuin sairaalassa.

Omasta mielestä tekokuusikin on parempi kuin ei kuusta ollenkaan.

Niin, tosi järkeväähän on se, että sadattuhannet kuusen alut tai käydään katkaisemassa JOKA VUOSI metsästä parin päivän takia.. hyi.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
tässä on viimevuoden kuusi, tänävuonna laitetaan pojan kanssa aikasemmin toi kuusi, het huomenna :D
sitten laitan uutta kuvaa :)

oudon näköinen muksu.. säikähdin :D kuin pieni menninkäinen..

:o säikähdit... :D
noh, onhan sillä vähän menninkäismäinen ilme ja hörökorvat... ihan on äitiinsä tullu :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
tässä on viimevuoden kuusi, tänävuonna laitetaan pojan kanssa aikasemmin toi kuusi, het huomenna :D
sitten laitan uutta kuvaa :)

oudon näköinen muksu.. säikähdin :D kuin pieni menninkäinen..

:o säikähdit... :D
noh, onhan sillä vähän menninkäismäinen ilme ja hörökorvat... ihan on äitiinsä tullu :D :D

söpö lapsihan se on!

Yhteistyössä