Joulukuusenne! (kuvia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hömppö, sun kuusi on just mun makuun! Ihana!
Meille tulee kans hopeisia koristeita, mahdollisesti tummansinisiä lisäksi.
Noista perinteisistä kuusista sen verran, että meille ei ainakaan sopis mikään perinteinen kuusi - jos se tarkoittaa esim. olkisia koristeita, omppuja ja punaisia sydämiä. Ei sopis kotiin eikä olis meidän ihmisten näköinen.
Sen sijaan mun sisaruksille en muunlaista kuusta osaa kuvitellakaan kuin perinteistä.

En meidänkään kotiin vois kuvitella olkikoristeita ym., vaikka ihan tykkäänkin niistä. Mä halusin tänä vuonna tuommosen, lapsille laitettiin oma pieni kuusi heidän huoneeseen ja ne sai koristella sen ihan oman maun mukaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
Alkuperäinen kirjoittaja hhm:
Tämä on tosi kaunis, vaikkei tämäkään perinteinen. Koristeet ovat kuin pakkaslunta kuusen oksilla. Ihana! :xmas:

Kiitos :) Meillä on tähän asti ollu aina kultaa ja punaista kuusessa niin tänä vuonna halusin kokeilla jotain muuta ja päädyttiin pelkästään hopeaan. Tykkään ainaki ite vaikka ehkä vähän enemmän ois saanu koristeita tai valoja olla.

Meillä punaista ja kultaa, niin nyt kuin ennenkin. Toi ei ole kyllä yhtään hassumpi, pääsee itse kuusi oikeuksiinsa.

Eikö kellään ole enää sellaista kuusta, missä on lippunauha, olkikoristeita, muutama pallo ja karkkikeppi. Mä tykkään, että sellainen perinteinen on kaunein. Eikä saa olla liikaa koristeita. "Tyylikkäästi" koristellut yksiväriset kuuset näyttää mun mielestä tavaratalojen kuusilta.

Meillä ei ole vielä kuusta, huomenna olis tarkotus mennä ostamaan ja atonaattona tuoda sisälle ja koristella. Tuli noista kuusikuvista mieleen, että taitavat olla aikuisten koristelemia vai kuinka? Meillä lapset haluaa ja saavat koristella kuusen ja se meinaa sitä, että alaoksilla on paljon koristeita tai sitten ei, kun kuopus ottaa pois mitä esikoinen ripustaa. Ja meillä koristeiden alta näkyy myös kuusta ja runkoa myös, koska taidetaan taas valita meitä miellyttävä vahvaoksainen ns.latvakuusi eikä pörheää ja heikko oksaista pikkukuusta.

Alkuperäinen kirjoittaja mama:
Eikö kellään ole enää sellaista kuusta, missä on lippunauha, olkikoristeita, muutama pallo ja karkkikeppi. Mä tykkään, että sellainen perinteinen on kaunein. Eikä saa olla liikaa koristeita. "Tyylikkäästi" koristellut yksiväriset kuuset näyttää mun mielestä tavaratalojen kuusilta.

Meillä on lippunauha joka on tosi vanha!Sekä tosi tosi vanhoja koristeita, jotka 90-vuotias mummoni on meille antanu viime vuonna.
Ihania vanhanaikaisia koristeita :heart:
Osa on sitten ihan uusiakin

Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
tällainen on meidän, se on pari tuntia tuossa ollut nyt ja nyt jo on 2palloo menny rikki ja noiden koristeiden paikat vaihtuneet :laugh: meidän vuoden ikäinen tonttu asialla :xmas:

v.php
[/URL][/img]

:D Meilläki tuo 1v7kk tyttö on jo kerenny kaatamaan kuusen kertaalleen kun päätti järjestää koristeet uusiksi. Nyt se on sidottu kiinni katossa olevaan koukkuun ettei tarvi moneen otteeseen nostella paikoilleen :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja halipupu:
Meillä ei ole vielä kuusta, huomenna olis tarkotus mennä ostamaan ja atonaattona tuoda sisälle ja koristella. Tuli noista kuusikuvista mieleen, että taitavat olla aikuisten koristelemia vai kuinka? Meillä lapset haluaa ja saavat koristella kuusen ja se meinaa sitä, että alaoksilla on paljon koristeita tai sitten ei, kun kuopus ottaa pois mitä esikoinen ripustaa. Ja meillä koristeiden alta näkyy myös kuusta ja runkoa myös, koska taidetaan taas valita meitä miellyttävä vahvaoksainen ns.latvakuusi eikä pörheää ja heikko oksaista pikkukuusta.

Kyllä, tuo meidän kuusi on ainakin aikuisten koristelema. Mutta muistan itse kuinka ihana oli lapsena koristella kuusi niin siksi hommattiin lasten huoneeseen ihan oma kuusi jonka he saivat koristella ihan miten halusivat. Lapset ainaki oli tähän ratkaisuun todella tyytyväisiä!

Alkuperäinen kirjoittaja halipupu:

meillä tytöt ja koirat koristeli alaoksat.
Siksi siellä on vähemmän koristeita kun yläoksilla.
Esikoinen ripustaa koristeita, jotka kuopus repii irti.

Koirat pureskelevat alaoksia ja toinen nostaa jalkaa |O

Yhteistyössä