Huomenet! Joka kerta jännittää tulla lukemaan että kuka on nyt lähtenyt synnyttämään
No en minä ainakaan. Tänään olis kympiltä se äpkl käynti, saa nähdä mitä ne sanoo, jänskättää kyllä :xmas:
Viime yö oli kauhea, nukahdin ihan erittäin helposti klo 23 ja nukuin hyvin johonkin kahteen asti. Sit piti kammeta ittensä vessaan ja sen jälkeen sit ei nukuttanut yhtään ja joka helkkarin paikkaa koski ja särki. Sen siitä saa kun lähtee urheilemaan...eilen nääs kävelin meiltä tuonne keskustaan, oliskohan joku kolmisen kilometriä ihan matkaa
No puoli tuntia sain siihen vaappuen kulumaan kuitenkin. Yölläpä en sitten saanutkaan kylkeä vaihdettua kun liitos on niin saakuran kipeä että tähtiä näkyy ja kaiken hyvän lisäksi se vielä paukkuu niin että pelkäsin jo naapureidenkin heräävän
No juu, sit torkuin siihen asti kun mies lähti töihin ja sit piti taas nousta vessaan ja nyt on olo kuin jyrän alle jääneellä |O
Jep jep, vauvan vaatteet saatiin eilen laitettua odottamaan käyttäjäänsä... juu ei tartte vauvan alasti olla
Ei niitä kaikkia mitenkään ehdi käyttää mutta eipähän tuo hirveesti harmita kun taitaa joukossa olla ihan kokonaista 2 vaatetta jotka olen kaupasta uutena ostanut. 70% kamppeista on iiiiiihania retroihanuuksia kaikissa sateenkaaren väreissä
Siellä on mm. punainen joustofroteinen kokohaalari jossa on tikun ja takun kuvia kauttaaltaan
Ai-van syötävän ihana. Ja sit on joustovelourinen punainen haalari mihin on ommeltu rintaan vihreä norsu, norsuhaalari on ollut minulla päällä pienenä :heart:
Jaha, nyt on kyllä mentävä kohta jo suihkuun jne. jotta ehdin sinne äippäpolille ajoissa.
Rapsu ja Mötkis 37+1 (esikoinen oli jo syntynyt 2 päivää sitten)