ei tullu.. .ei lasta ei paskaa. :kieh: paiakt aukos johti 3cm ja sit supistelu loppu ku seinään yhenäkin :headwall:
Mutta jospa se
Myräkkä ois päässy toimiin. :saint:
Nyt taas meinaa supistaa, mut ukolle just yöllä jupisin kun kotiin lähdettiin että ens kerralla tulalan vasta kun pää näkyy
sinne ois muka yöks pitäny jäädä, kysyin sitten että eikö pääsis kotiin kun ne suparit nyt ihan oikeesti loppu. tai no, tuli puolentunnin välein mut semmosilla ei oo varmaan kukaan ikinä synnyttäny..
Dare, mähän saan samalla sterilisaation jos sattuu että sektioon joutuu. mutta ne ei sitä välttämättä tee jokapaikassa, koska yleensä tahdotaan tehä joko klipseillä tai essurella se sterilisaatio. mä ilmotin että piuhat poikki ja kolmeen solmuun, kiitos. tuo essure kun ei mulle käy nikkeliallergian takia.
Ihania synnytyskertomuksia :heart:
Apila, meillä oli painoarvio vk 35+3? 2780g ja pipo 31cm
tosin mä en oikein luota noihin arvioihin kun pojan piti olla pieni ja siro, vk37 ultran mukaan 2.8-3kg, likempänä sitä 2.8, synty 37+4 ja paino 3460g.
Olin eilen tyytyväinen etten ole ensisynnyttäjä, oisin varmaan muuten kiljuen juossu karkuun, oli joku mamma synnyttämässä ja synnytys ei menny ihan putkeen.. tuolla osastolla harvoin ihmiset juoksee, mutta kun siellä juoksi 6henkilöä pitkin käytäviä niin heikkohermoista hirvitti.. puhumattakaan se huuto :ashamed: mutta loppu oli onnellinen vaikka epäilivät ettei olisi. :xmas:
Jee sain eilen uuden maton eteiseen, eli kaupassa kävely ja shokkitieto tuttavan kuolemasta ilmeisesti laukaisi supistelun. :|