Voi
Myräkkä Opas sulla ollut rankat viimeviikot. Toivottavasti vauveli pysyttelis nyt vaan masussa vielä hetken aikaa. Koita lepäillä rauhassa (helppoa on puhua, tiedän, kun itse en kestä yhtään tätä makoilua)
Vierailija kyseli vauvan ulkoiluvaatteista. Samaa olen minäkin pohtinut pääni puhki, kun musta tuo äp puku on ihan kiva, mutta vauva taitaa hukkua siihen ainakin aluksi. Pärjäisikö vauva siis jollakin kevyemmällä toppapuvulla aluksi. Onhan hän aina kääritty makuupusseihin, peittoihin vaunuihin ym, kauppojen pienet toppapuvut on musta olleet niin rumia, etten haluaisi sellaisesta maksaa, joka on ruma, ja jää heti pieneksi. Meillä siis la 6.12
Huomaan kyllä, että on tässä viimeisen 2 kuukauden aikana alkanut hormoonit hyrräämään ihan hirveästi. Itkettää, hermostuttaa, tulee pahamieli yms ihan hirveän helposti. Nyt kun olen sairaslomalla olen aivan masentunut, kun ei ole seuraa, mihinkään ei pääse, mitään ei voi tehdä, ja en keksi tekemistä kotona, ja tunnen oloni ulkopuoliseksi kömpelöksi norsuksi. Nyt minäkin aloin ommella. Siivoaminen ei oo mulle mikään pakkomielle, ja mun puolesta sais vaikka odottaakin siihen asti, että voi taas itse siivota, mutta meillä on häät tulossa 2 viikon päästä (oli tämäkin ajoitus) ja mulla ei ole vielä hääpukua, sormus sentään on, puku pitäis itse ommella, siivota pitäis, mutta ei jaksa, leipoa pitäis, kun meillä on pienet häät siis meillä kotona. Nyt Mies on vielä polttareissaan viikonlopun toisessa kaupungissa, niin mä olen tylsistyneenä täällä kotona yksin. Sain tänään vielä kuulla, että yhdellä tutulla on todella pitkälle ehtinyt aivokasvain, joten ei tässä näytä elämä helpottuvan ilmeisesti milloinkaan. Äsken laitoin yhden viilentävän jlkahoidon, kun ajattelin, että rentoutan itseäni (mun kaverit oli kaikki pois maisemista, ja itsellä ei muutenkaan ole oikein polttarifiilis) niin se geeli kylmensi niin, etten voinut olla pakallaan, oli pakko mennä kuumaan suihkuun pesemään se pois. nyt pelkään, että onko se aiheuttanut jotain haittaa auvalle.
Juttua riittäisi taas, kun yksinäisenä kotona pyörin, täytyy kai mennä lukemaan jotain kirjaa. Huomenna taas viikkoja tulee täyteen 33. ihmeellisen nopeasti aika kuluu, ihan kohta meillä on vauva, jos kaikki menee hyvin
mukavaa viikonloppua kaikille.
Niin joo, ja oletteko muut ajatelleet antaa tuleville isille mitään isäinpäivänä? Itse ajattelin, että olis kiva antaa jotain, mutta sen pitäis olla halpaa pientä ja henkilökohtaista, en siis keksi mitä se voisi olla. Samoin olisi mukavaa antaa joku pieni huomenlahja miehelle. Joululahjoja en edes ajattele, annan jollekin jos jotain keksin, muuten taitaa mun osalta jäädä tänävuonna ihan korttejen jakamiseen.
Harrastatteko muut muuten vielä seksiä? Meillä on kyllä ollut niin hilanen odotusaika, että ihan odotan, että tämä loppuu. Mies ei ole oikein halunnut olla yhdynnässä, ettei mitään tapahdu, ja mullakaan ei kyllä paikat ole kauhesti kestänyt sitä. Toisiame ollaan kyllä tyydytetty, mutta nyt sekin on sitten loppu, kun ei sais noita suppareita tulla. huh, no onneksi on hellyyttä muuten, rakkautta ja läheisyyttä.