***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** lokakuussa

miekin viellä tälle iltaa raapustan,minulla on annettu ultassa että tyttö olis tulossa..mut mut..en tiä..rv 33 meen ultaan olkoon se tyttö tai poika rakastan sitä yli kaiken :heart: ikiliikkuja on :LOL: ihanaa kun möyryää.. hih..
liitos kivut on kovia..alaselkä myös jomottaa alkaa paikat pehmetä..
kyllähän tulevan isä käy kylässä..itse olen kaikki hommannut..vaaville,vielä jotain laittamatta,en tiiä palaammeko yhteen mutta pärjään pikkusen kans :heart: isommat pojat innoissaan odottaa vaavelia ja sivelee äiteen masua =)
jaksuja muillekin odottajille.. :hug: närätys ei mitään kivaa sekin tullut kuvioon..mutta olen kyllä nauttinut raskaudesta ja masusta :heart:
kiloja on n.7kg tullut..jo..
nyt töllön ääreen..

Närästys tosiaan ihan kamalaa :S ja kun voi taas mitään syyä ku heti alottaa... Pitäis hakee apteekista tuo lääkärin reseptillä kirjottama närästyslääke, jos olis vähä apua... Lääkäri kun sano et Samarin on yhtätyhjänkanssa ottaako vai ei, et se hetkeks helpottaa, mut siin se et ku Samarinia ottaa ni elimistö kahtoo et vatsahappoja ei olleskaan ja tuottaa heti lisää eli tuloksena uus närästys ja mahd pahempi kun se Samarin vaan neutralisoi niitä hetkeksi :S Oli ihan uutta tietoo miule :D Pennusta asti muistan mite kaikki aina käyttäny Samarinia närästykseen :D Itelle kiloja tullu jotai vajjaata 9 :) onneks vaan :D esikosta oli näillä viikoilla jo jotai 20..

Vatukka ja Lölli 32+0
:heart:

Aloitin eilen uuden hiivatulehduslääkkeen ja saas nähdä lähteekö nää alavatsapoltot pois. Eilen ei pystynyt seisomaan ollenkaan ja panadolikaan ei auttanut. Tänään aamusta jomottaa, toivottavasti ei tulis illaksi taas. Eka oli canesten kokeilussa ja nyt gyno-daktarin.

Tää sormien turvotus ja levottomat jalat on syvältä, eilen en saanut nukuttua jalkojen takia ja nukahdin 24 jälkeen, aamulla 5 aikaan alkoi kamala sormien särky, puutuminen ja turpoaminen, univelkaa rupeaa olemaan aika lailla kun joka yö toistuu. Vettä ja muita nesteitä tulee juotua kyllä ihan kiitettävästi, eniten vettä jonka pitäis auttaa..

meemee ja stella di natale 30+6

meemee, muista jättää kolmeksipäivää sokeri ja vehnä mahdollisimman vähälle.
Ite oon huomannu että bulgarianjugurtti on huomattavasti tehokkaampaa ku apoteekin napit.

Kiesus mä oon taas pahalla päällä vaikka nukuin yöllä n.7h putkeen ja yhteensä n.10h :eek:

Heissan taas kaikille.
Eilen passitivat osastolta kotiin. Niin tullu ristiriitaista tietoa viikon ajan ettei tosikaan..

Maanantaina tosiaan lähdin ambulanssilla kotoa, kamalan kova kipu tuli mahaan navan oikealle puolen. Ivalossa ultrasivat ja tutkivat. Sit alko supistukset. kätilö kokeili et kohdusuu auki mut kanavaa vielä 1,5 senttiä jäljellä. Antoi piikillä kankkuun supistuksen estolääkettä ja jatkettiin lanssilla matkaa Rovaniemelle. Oksensin 3 kertaa koko matkalla, onhan se jotain aivan kamalaa maata siellä lanssissa kipujen kans. Olin aivan hiestä märkä ja taju meinas lähteä. Hoitaja istu vieressä toppatakki päällä ku sillä palelsi, minä ihan hikisenä makaan vieressä..
Rovaniemellä mut siirrettiin tyhjään synnytyssaliin eristyksiin. Kätilö siellä keksi että mulla mahatauti ja laitto mut sinne etten tartuta muita :headwall: Yöllä ottivat verikokeita ja vaikka mitä. Tiistaina vielä streptokokkinäytteet ja mitä kaikkea ne ottikaan. Ja lääkäri ultras että kanavaa on vielä 4cm jäljellä ja kiinni on, mutta pehmeet paikat. Sanoin mitä Ivalon kätilö oli mieltä, siis että auki on jo. Lääkäri vain sanoi että tottakai ne sormet sinne runnomalla menee kun kerta pehmenneet paikat :eek:

Tiistaina sain sit ekan kortisoni piikin kankkuun kypsyttämään vauvan keuhkoja. Ihan varmuudella antoivat. Sit siirsivät mut osastolle. Tiistai päivä meni oikeastaan ihan hyvin, liikuskelin rauhaksiltaan. Siis vessassa ja suihkussa sain käydä, ja syömässä muiden kanssa. Yöllä kuitenki heräsin supistuksiin jotka tulivat 4 minuutin välein. Tunnin ajan niitä ehti tulla niin sain taas estolääkityksen.

Keskiviikkona oli jo kielto etten saa nousta ku vessaan ja suihkuun enää, muuten pitää maata. Että ruokakin tuodaan sänkyyn. Makasin sit koko keskiviikon. Toisen kortisoni piikin antoivat sillon päivällä.

Seuraavana yönä heräsin taas supistuksiin, ehtivät tulla taas tunnin ajan 3-6 minuutin välein. Taas estolääkettä, kolmen aikaan sain sen. Aamulla 7ltä heräsin ja taas alko supistukset. Tällä kertaa lääkettä ei kuitenkaan pistetty. Kysyin laittavatko käyrään ennen lääkärin käyntiä, hoitaja sanoi että eivät laita kun anturit saattavat ärsyttää kohtua ja aiheuttaa turhia supisteluja. Kohta sit tuli kätilö että mun pitää alkaa käveleskelemään osastolla ja myöhemmin käyn yksin alakerrassa äitipolilla lääkärin tarkastuksella.
No menin sit äitipolille niin kohdunkaulalla ei tapahtunu muutoksia, hiiva tosin oli testeissä löytyny. Lääkäri olis lähettäny mut heti kotiin. Sanoi viel et pitkiä matkoja autossa pitäs välttää ja et 2 viikkoa pitäs viel pitää vauvaa mahassa. Kysyin et millä se ajatteli mut kotiin laittaa ku matkaa 450km. Autolla kuulema. No koitin kovasti laittaa vastaan, että kun supistelee jos vähänkään liikun. Sovittiin sit et käyn yhden tuttuni luona iltalomalla ja tulen yöksi takaisin osastolle, nähdään miten kohtu siihen reagoi. Olihan se tuskainen 4 tuntia jalkeilla, supisteli ihan koko ajan. Takaisin ku menin osastolle niin kätilö kysyi että miksen tullu takaisin heti ku alko supistukset. Sanoin että minun käskettiin kokeilla, ja minähän kokeilin.. Kätilö oli sitä mieltä ettei minua voi kotiin laittaa ja käski mennä sänkyyn makaamaan. Lääke hiivaan mun olis pitäny saada sillon illalla, mut eivät kuulema olleet ehtineet sitä hakemaan..
Seuraavan yön nukuinki sit tosi hyvin, siitä oliki aikaa ku viimeks nukkunu. Aamulla sit tuli kätilö sanomaan et kotiin se on lähdettävä.. Eipä kai siinä muu auttanu. Tietty hyvä ettei supistukset olleet aiheuttanu mitään, mut minusta hullua silti lähettää mut kotiin näiden supistusten kans, ku matkaaki niin hirveän paljon. Toivotaan nyt et kaikki menee hyvin. Sain 4 tablettia ventolinea mukaan, että jos supistaa niin sit niitä pitää ottaa..

Huoneessani oli eilen edellisenä yönä sectiolla synnyttäny äiti. Oli juuri saanu vauvan taas viereen, niin yhtäkkiä tuli kätilö hengityssuojaimet kasvoilla äitiä ja lasta hakemaan eristyksiin. Oli kuulema edellisenä päivänä teholla samassa huoneessa ollu sikaflunssapotilas ja nyt pelkäsivät että siihenki äitiin ja vauvaan voinu tarttua.. Että hain sitte mahdollisesti itselleni sikaflunssan sieltä vielä :headwall:

Nyt yritän muka ottaa rauhallisesti kotona, levätä pitäis. Mut miten täällä sekasotkussa voi levätä? Olis pyykättävää hulluna ku viikon ollu pois.

Että tämmöstä tänne.. Olen kyl ihan poikki nyt ku viikon nukkunu sairaalassa huonosti, yölläki oltiin vasta puol2 kotona. Pitää yrittää vähän lepäillä jahka mies tuolta nousee..

Myräkkä jalat ristissä ja keiju 32+2

Myräkkä potkii nyt sen ukon ylös ja menee ite makaamaan. SINÄ makaat nyt, sen verran olet pystyssä että syöt, käyt vessassa ja suihkussa.
Ja ukko opettele sen pyykinpesun jalon taidon. nii se on meilläki joutunu opettelemaan.. :whistle:
Sun pitäs kestää koossa viel ainakin 2vk kumminkin.

Myräkkä: koivukäpy pyhuu asiaa!! Pitäähän herranen aika sinulla olla voimia sittenkin kun lapsi lähtee syntymään (ennemmin tai myöhemmin).. nyt sanot ukolle et saa olla paskasessa kämpässä jos niin haluaa, mut nyt on ajateltava sinun ja lapsen parasta.. sinä ja lapsi lepäätte ja muut touhuaa!! Sinulla on aikanaan vielä tuo sama 450km matka takaisin synnärille..
mä reagoin samion kipuun kuin sä, eli alan oksentaan.. onko sul ketään sellasta tuttua kenen luo voisit matkustaa lähemmäksi odottamaan? tietty koti on paras paikka, mut tuo matka vain on sellanen et varmasti ei ainakaan yhtään olo tilaa helpota! Oma matka 100km synnärille tuntuu lyhyeltä!

No mies kyllä takuulla tekis kaiken ihan mielellään, mut mä en vaan jotenki osaa et joku muu tekee ne hommat jotka mä oon tehny. Mä olen vähän turhan tarkka pikku asioissa..
Toinen että mun hermo ei ehkä kestä odottaa et mies tarttuu toimeen, ku mun mielestä se pitää tehi just heti eikä sit ku jaksaa..

Joo, onhan tuota matkaa.. Eilenki siellä osastolla oli 2 vasta synnyttänyttä, et oli käynnistetty synnytys ku oli ollu matkaa n. 150km.. Just just.. :whistle:

myräkkä on sinulla olluna kaikkee,jaksuja ja pidän peukkuja :hug: ettei vielä tuu vaaveli..
tuosta hiivahommelista,ite jäyttänyt jo 2 hiivalääkitystä..toivotaan ettei enään... :/
en oo oikeen saanut mitään aikaseksi..vaavelin isä kävi kylässä aamulla,lähti reissuun..tulloo roihin taas viim. to..mukavahan tuo on et ollaan väleissä..mut siihen se jääkin :/
pienen lenkin tein,ihana auringon paiste ja kaupassa käväsin..et tiiä mitä keksis iltasella..

mamma ja masukki

Heippa! Pääseekö vielä mukaan?

Täällä olisi esikoinen tulossa ja LA on 25.12.
Ensiviikko on meillä syyslomaa ja loman jälkeen olen yhden päivän töissä ja sitten jään äippälomalle. =) Voi miten tuota päivää on odotettu!!

Myräkälle Tsemppiä!! :hug: Eikös olekin vaikeaa tuo laiskottelu. Välillä sitä on vaan levättävä.

Itse olen ollut nyt 3 päivää flunssassa.. mitään en jaksanut tehdä.. kuumetta ei ole mutta kurkku on kipeä ja silmät ja nenä vuotaa.. Äiti uhkasi tulla meille siivoamaan kun mieskin on reissussa.. otin sitten tiskiharjan käteen ja nyt on enää imurointi tekemättä.... =)
Tätä pikkuflunssaa lukuunottamatta ei ole ollut mitään vaivoja koko raskauden aikana. Masu on aikamoisen pieni ja olenkin ollut vähän huolissani että kasvaako vauva, mutta sf menee keskikäyrän yläpuolella kuitenkin.. olisi kiva päästä vielä johonkin ultraan kyllä... 10 vkoa on pitkä aika.. 10 vkoa jouluun!
:D

- J 30+1

Myräkkä, tiedän tunteen että kun on itse tottunut tekemään. mutta kyllä se parissa viikossa tottuu et muut tekee. nyt lepäät, ihan sama vaikka pyykit ei ehkä ole viikattu samallatavalla kun sä teet, mut ei ne pyykit siihen kuole.. (meillä ukko viikkaa vaatteet ihan oudosti...)

Julietalle tervetuloa!

Tungen tänne teidän ketjuun kyselemään kun esikoista odotan joulukuulla syntyväksi, ja päänvaivaa aiheuttaa ulkovaatetus...
Oletteko hommanneet toppahaalaria, toppapussia, lämpöpussia, fleecehaalaria vai mitä vauvalle ulkoilua varten? Itse ainakin olen ihan pihalla tuolla ostosviidakossa kun ei oikein tiedä mikä olisi sopivan lämmin vaihtoehto pienelle...

Julietta, tervetuloa!! :wave:

Myräkällä on kyllä sattunut ja tapahtunut :/ :hug: Toivotaan ettei se sikainfluenssa nyt kuitenkaan kaiken kukkuraksi suhun iskis :eek: Ja ennen kaikkea sun on nyt levättävä ja antaa miehen hoitaa koti. Niin itekki teen usein nyt kun on maha herkempi supistelee, ja nielen kurkusta alas kaikki kommentit miten tykkäisin että hän asiat hoitaa :D esim ei imuroi yleensä sängyn alustoja ja ripustaa vaipat väärinpäin (mun mielestä ) kuivumaan yms pientä ;) en kuitenkaa halua alkaa tommosista nalkuttaa, vaan oon tyytyväinen että hoitaa kotia siinä missä minäkin normaalisti (ja oikeastaan hän hoitaakin varmaan enempi kotiaskareita kuin mä :ashamed: :whistle: )...

Esikko lähti yökylään mummilaan, outoa kun on hiljaista eikä kokoajan tarvi komentaa tai juosta perässä. :D tai syöttää tai vaipattaa tai nukuttaa yöunille jne... :D

Upp3 ja masukki 30+4

Me ollaan ostettu turvakaukaloon/ulkoiluun ainaki ensi alkuun pelkästään tuo lämpöpussi.. sit on esikon jotain pieniä toppa- ja kevyttoppapukuja joita voi käyttää jos tarvii sit vähän isompana. :)

Haamukirjailijalle vastailen: meillä on hankittuna pieni toppapuku ja teen ite sit viel joskus loppuun tuomosen "unipussin" missä on hihat ja reijät valjaille. loppuun toivottavasti ehdin ommella ennen synnytystä.

Tääläl on esikko huolissaan että jääkö hän täysin huomoitta sitten kun Tinka syntyy. on kovasti juteltu että ei jää.
pitäs vielä kaksiä lapsilel joululahjat, ei nimittäin polla säteile, ei sit yhtään..

Voi Myräkkä Opas sulla ollut rankat viimeviikot. Toivottavasti vauveli pysyttelis nyt vaan masussa vielä hetken aikaa. Koita lepäillä rauhassa (helppoa on puhua, tiedän, kun itse en kestä yhtään tätä makoilua)

Vierailija kyseli vauvan ulkoiluvaatteista. Samaa olen minäkin pohtinut pääni puhki, kun musta tuo äp puku on ihan kiva, mutta vauva taitaa hukkua siihen ainakin aluksi. Pärjäisikö vauva siis jollakin kevyemmällä toppapuvulla aluksi. Onhan hän aina kääritty makuupusseihin, peittoihin vaunuihin ym, kauppojen pienet toppapuvut on musta olleet niin rumia, etten haluaisi sellaisesta maksaa, joka on ruma, ja jää heti pieneksi. Meillä siis la 6.12

Huomaan kyllä, että on tässä viimeisen 2 kuukauden aikana alkanut hormoonit hyrräämään ihan hirveästi. Itkettää, hermostuttaa, tulee pahamieli yms ihan hirveän helposti. Nyt kun olen sairaslomalla olen aivan masentunut, kun ei ole seuraa, mihinkään ei pääse, mitään ei voi tehdä, ja en keksi tekemistä kotona, ja tunnen oloni ulkopuoliseksi kömpelöksi norsuksi. Nyt minäkin aloin ommella. Siivoaminen ei oo mulle mikään pakkomielle, ja mun puolesta sais vaikka odottaakin siihen asti, että voi taas itse siivota, mutta meillä on häät tulossa 2 viikon päästä (oli tämäkin ajoitus) ja mulla ei ole vielä hääpukua, sormus sentään on, puku pitäis itse ommella, siivota pitäis, mutta ei jaksa, leipoa pitäis, kun meillä on pienet häät siis meillä kotona. Nyt Mies on vielä polttareissaan viikonlopun toisessa kaupungissa, niin mä olen tylsistyneenä täällä kotona yksin. Sain tänään vielä kuulla, että yhdellä tutulla on todella pitkälle ehtinyt aivokasvain, joten ei tässä näytä elämä helpottuvan ilmeisesti milloinkaan. Äsken laitoin yhden viilentävän jlkahoidon, kun ajattelin, että rentoutan itseäni (mun kaverit oli kaikki pois maisemista, ja itsellä ei muutenkaan ole oikein polttarifiilis) niin se geeli kylmensi niin, etten voinut olla pakallaan, oli pakko mennä kuumaan suihkuun pesemään se pois. nyt pelkään, että onko se aiheuttanut jotain haittaa auvalle.

Juttua riittäisi taas, kun yksinäisenä kotona pyörin, täytyy kai mennä lukemaan jotain kirjaa. Huomenna taas viikkoja tulee täyteen 33. ihmeellisen nopeasti aika kuluu, ihan kohta meillä on vauva, jos kaikki menee hyvin :)mukavaa viikonloppua kaikille.

Niin joo, ja oletteko muut ajatelleet antaa tuleville isille mitään isäinpäivänä? Itse ajattelin, että olis kiva antaa jotain, mutta sen pitäis olla halpaa pientä ja henkilökohtaista, en siis keksi mitä se voisi olla. Samoin olisi mukavaa antaa joku pieni huomenlahja miehelle. Joululahjoja en edes ajattele, annan jollekin jos jotain keksin, muuten taitaa mun osalta jäädä tänävuonna ihan korttejen jakamiseen.

Harrastatteko muut muuten vielä seksiä? Meillä on kyllä ollut niin hilanen odotusaika, että ihan odotan, että tämä loppuu. Mies ei ole oikein halunnut olla yhdynnässä, ettei mitään tapahdu, ja mullakaan ei kyllä paikat ole kauhesti kestänyt sitä. Toisiame ollaan kyllä tyydytetty, mutta nyt sekin on sitten loppu, kun ei sais noita suppareita tulla. huh, no onneksi on hellyyttä muuten, rakkautta ja läheisyyttä.

haltia, seksi... hmm.. jotai hyvää syötävää? mä en saa edes ajatella moista, heti alkaa supistelemaan. ja ukon tyytyttäminen on hiukka vaikeeta kun ei taivu :kieh:
Tässä raskaudessa taidettiin saada harrastella yli 6vk pidempään ku viimekerralla, viimeksi totaali kielto tuli vk20. Jotta siittä tietää että mamma on saanu (ehkä jos kykenee enää sitten oikeesti mitään tekemään) kun seuraavana päivänä voi mennä synnyttämään :LOL:
nii kävi viimeksi, esikkokin tuli samalla kikalla..

Tylsää...

Iltaa!

Niin se viikko vaan kului miehen kanssa kaksin ilman lapsia.. :whistle: OUTOA oli kyllä, ja hirrrvee ikävä jo puolessa välissä viikkoa. Nyt tuntuu sit siltä, että kiva kun ukko lähtee töihin maanantaina. :kieh: Oltiin siis molemmat kotona koko viikko, nyt alkaa tuntumaan että joka pikkuasiakin ärsyttää. (tai sit ne on vaan mun hormonit..)
Mutta ihana kun tytöt tulivat kotiin!! :heart: :heart: Kuopus täyttääkin 3v ensi viikolla, menee synttärihumussa sit loppuviikko.

Olen ollut jotenkin ihan jiirissä tän päivän. :/ Joka paikkaa kolottaa. Sänkykin tuntuu huonolta, tai sit mä vaan painan niin paljon, että uppoon tänne. :LOL:

Vauva talvivaatteista Ollaan ostettu toppapuku, 50cm ja 62cm H&M:n nallepuku ja yks 62cm fleecehaalari vielä. :ashamed: Kaukaloon haluisin vielä jonkun lämpöpussin, en vaan tuosta lämpöpussiviidakosta osaa päättää mikä ois hyvä/ei liian kuuma..
http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=1050&toimittajaid=78
Tuota mietin..

Seksistä On harrasteltu. :saint:

Pakko alkaa nukkumaan, huomisaamuna ei saa nukkua pitkään..

Miracles ja Tyyne 33+6 :heart:

Mulla on ostettuna 68cm toppahaalari. Ostin noin ison ihan vaan siksi että esikoisella oli 62/68 haalari ja se oli lopputalvesta jo nafti ja hän syntyi marraskuulla. Ajattelin että jos on yhtä iso tai nopee kasvunen jäpikkä nyt tulossa niin eipähän heti käy pieneksi. Turvakaukalossa käytetään Emman toppapussia jonka kans oon hommannut. Ja varmaanpa ne kovimman pakkasetkin sattuu siihen syntymän jälkeisille viikoille, joten voi olla ettei ekaan kuukauteen edes vaunuilemaan paljon pääse. Vaunuissakin voi käyttää tuota toppapussia jos tuohon haalariin meinaa hukkua ja eihän se vaunuissa haittaa vaikka vähän reilumpi onkin. Kun esikoinenkin oli talvivauva niin sillon päätin että toiselle hommaan sen toppapussin kaukaloon. Oli niin ärsyttävää yrittää saada lapsi mahtumaan sen puvun kanssa siihen ja vielä hyvään asentoon, joten tuo toppapussi taisikin olla ensimmäinen ostos minkä vauvalle tein. Oon kyllä nyt miettinyt pitäskö hommata varuksi joku 56cm haalari, mutta esikoinen oli syntyessään 50cm ja 1kk ikäisenä 56cm niin kerkeeköhän sitä sit käyttää ollenkaan jos ei sattuu tosiaan nuo pakkaset vielä ettei ulos juuri pääse. Meillä ei muutenkaan noita 56cm vaatteita paria viikkoa kauemmin käytetty kun poika kasvoi niin älytöntä vauhtia.

seksistä Harrasteltu on normaaliin tahtiin, ehkä jopa enemmänkin :p Tai no alkuun oli aika hiljasta kun oli pahoinvointia ja väsymystä niin paljon, mutta tuossa puolenvälin kieppeillä on virinnyt taas ja mies on kyllä ihan innoissaan. Sitä ei paljon raskaus estele tai hidasta. Hiemanhan se alkaa olemaan työlästä tuon mahan takia, mut kyllä se vielä onnistuu. Viimeks taidettiin lopettaa n.kk ennen synnytystä kun ei vaan tehny mieli ja olo oli tukala, mut ei silleen mitenkään tietoisesti sitä kyllä tehty. Katotaan nyt miten menee..

sanle ja veturi 30+3

noista toppavaatteista, mä meinaan käyttää alkuun esikoisen vanhaa 74cm kevyttoppista ja sit äitiyspakkauksen (esikoisen vanha sekin) pukua. must on käytännöllistä kun saa puettuu sinne alle tarvittaes tarpeeks päälle. vaikka isoja onkin.

meillä on seksin määrä vähentyny huomattavast, aiemmin oli 2-3krt viikos ja nyt on 1½-2viikon välein. mieli tekis, mut nukahdan ennen esikoista (JOKA ILTA) sohvalle... että hiljasta on....

Mulla on 56cm ja 62cm sellaiset Lindexin pörrökarvapuvut, aika paksuilta tuntuvat eli menee varmasti nollakeleillä ihan hyvin. Sitten on kaksi 62cm toppahaalaria, toinen on kyllä selvästi toista isompi vaikka samaa kokoa ovatkin olevinaan. Niillä mennään tää talvi. Tarvis vaan jotain tumppuja ja töppösiä kai ostaa, kun ei oo kuin yhdet sellaiset. Miten mä en yhtään muista mitä esikolla oli käsissä ja jaloissa vauvana :headwall:

Seksiä harrastellaan täällä juu, mut tosi vaihdellen, joskus monta kertaa päivässä, ja sitten saattaa olla täysin hiljaista pari jopa kolmekin viikkoa, en ota stressiä ja mieskin sanonut, että ei hänen takia tarvitse alkaa sekstailee, ihan miten mun olotila antaa periksi ja mikä tuntuu hyvältä. Taitaa kyllä eilisen perusteella olla ainoa hyvä asento enää minä päällä. Mut mikäs siinä, i like it :heart: :ashamed:

Hitto kun ei saa enää aamuisin nukuttua, ihan pirteenä herää viim. kasilta. Vaikka käy kuin aikaisin tai myöhään illalla nukkumaan.

ansku 32+2

Yhteistyössä