***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

Oih, Onnittelut Miracles, Sisely, Unna ja masuliini pienistä nyyteistä! :flower: :heart:
Nythän niitä tonttusia alkoi tosiaan syntyä kun joulukuu on korkattu! Hyvä hyvä!

Maanantaina käyty ä-polilla, kaikki näyttäs olevan hyvin ja hyvin pitäis tonttusen mahtua tulemaan. Tosin melko hepposelta tuntu se lantion arviointi, hyvä kun huomasin et se lekuri mitään kokeili. Painoarvioks anto 2700g, jotenki musta tuntuu et tää on kyl isompi. Paikat jo pehmeet, 1 cm auki, kanava lyhentyny 2 cm... mutten usko et vielä tapahtuu mitään aikoihin... Ainakin yritän ajatella niin, muuten tulee TOSI PITKÄ kuukausi odotella |O
Sinänsä olisin kyllä kohta jo valmis vaikka lähteenkin nyytinhakureissulle =) vaikka isommilta vaivoilta oonkin säästyny täs loppuvaiheessa. no, vielä niitä ehtii tulla...

:whistle:

Jaksamisia kaikille mammoille! :hug:

elisar ja :xmas: 37+3
 
Onnea masuliini! :flower:

Miss Mindy Minulla ollut käsitys, että aina synnytystapa-arvio tehdään kokeilemalla myös kakkosen kautta. Ainakin näin on tuttava piirissä ollut. Eikä tuolla ole väliä enää, unohtunut on ja hyvä on, että on tutkittu ainakin. Toivottavasti päästään pian nyytin hakuun. Ei jaksaisi enää odottaa!

Mietin, että olisiko limatulppaa tullut, kun oli jotain vaalea könttiä, kun vessareissulla kävin. Ei mitenkään hirveästi, mutta kuitenkaan ei normaalia valkovuotoa tai ainakaan sellaista, mitä on tähän asti tullut. Olipa tai ei, niin eipä se välttämättä mitään kerro.
 
Masuliinille jättionnittelut! Ei sul kauan kyl nokkatuhissu.. hyvä ku lähitte sairaalareissulle synnärin kautta!

tääl valuttelee paperiin pyyhkästessä jotain vaaleanpunaista.. liekkö lapsivettä vai tulppaa, tulee niin vähän eikä supistele isommin + vauva liikkuu, ni mennään näillä aamuun jos ei mitään ihmeitä. Mul on aamulla neuvola, ni pitää siellä sit kysellä tarkemmin.
sukkis ja 39+2
 
Täälähä on poksahdeltu paljon!
Onnea kaikille nyytin saaneille jo!

Täällä supistaa, mutta ei mitenkää kipeesti, tai ehkä 1 kolmesta on kipeempi.. mut ei tästä valmista tule, totesin nimittäin että enhän mä enää tälläviikolla jouda synnyttämään.. kaikkee jännää ois tehtävänä, esim. sunnuntaina on tytön huivitus ja partiolupauksen anto..
 
Kylläpäs niitä vauvoja putkahtelee! onnea vauvautuneille :heart:

Alamahalla jomottelua, tekee kipeetäkin ajoittain.. Jokohan vois kutsua supisteluks ??
Musta tuntuu et täl vauvalla on ihan väärä suunta, ei tajua tulla alakautta vaan kyljestä/ ylämahasta.

Ja telkkarikin kiusaa, ei taida sub pelittää täysillä?

- Mimmi


muuten upp3, on pitkään pitänyt kehua sun masukuvaa, sehän oli vallan hellyyttävä pallero! Miten nyt unohtanut vaan mainita asiasta 8)
(Ei muidenkaan masuissa mitään haittaa ole, kaikki vallan ihania :heart: )
 
Oi, 7 sivua joulukuista tekstiä... Nyt en ehdi lukemaan vaan tulin vain ilmoittamaan...

Menimme sitten ohituskaistalle ja meille syntyi pikkuinen poika rv 35+2 lauantaina 28.11. :heart: . Paino 2690 g ja pituus 46 cm. Poika oli keltaisuuden takia valohoidossa yhden vuorokauden, mutta vointi muuten mainio ennenaikaisuudestaan huolimatta ja tänään pääsimme kotiin. Keltaisuuden takia kontrollit kuitenkin jatkuu.

Täällä oli myös muita vauvautuneita - onnea kaikille tasapuolisesti :flower: .

Tsemppiä teille loppumetrien kärvistelyihin!

Sonja ja poika 4 vrk

 
ONNEA Masuliini! :flower: Eihän tässä kohta pysy tonttujen laskuissa mukana...:heart:

Ei täälläkään tehdä sisätutkimusta kuin 3 kertaa lääkärin tarkastuksissa, jos ei raskaudessa kummempaa. Itsellä itseasiassa huomen aamulla neuvolan puolesta se viimoinen, saa nähdä onko paikat kypsyneet lisää vai mennäänkö entisillä...

Tulihan ulkoiltua 2h, nyt on huutava nälkä!!! Mitäköhän menis kaapeista kaivamaan... :p

 
delfis: Kyllähän tuo uutinen vähän helpotti vaikkakin Mötkön koko sun muut tiedetään varmasti vasta kun vaaka näyttää numerot :D

Miss Mindy: En ole minäkään Mikkelistä, tuli vaan tänään käytyä Mikkelissä äippäpolilla :xmas:
 
Onnea sonja74! :heart:

Joku meni ja vei mun unet :kieh: . Ja nyt näköjään tissitkin on ruvenneet erittämään paljon enemmän kuin ennen. Ihan ihmeissäni olen.. Mutta kuulunee asiaan kuitenkin. Kohtahan tuo on jo 3.12 ja sitten olisi poksumista tiedossa...
 

Tää taitaa lähtee nyt :wave: :p :eek: :$ :ashamed: :heart: :D huiiii... vettä alko iha yhtä-äkkiä holahtelee kun makasin sohvalla kattomassa csi:tä, sit tuliki tulppa ja pikkuhiljaa alkaa supistella... paniikkki..

kattiina synnärillä nähdään, hope so pian :) tule tule jo :D mie jatkan nyt tätä paniikissa pyörimistä ja yritän suihkuun päästä...

mm
 
tääl herättii tunti sitte suppariin.. niitä onki tullu nyt jotain 8kpl tunnin sisään selkäpolttoineen kaikkineen :eek: ei oo tosi, ei vielä... lauantaina vasta, jooko :D tässä rattosa päivä eessä, jään pojan kans kaksin kun mies on koulussa.
 
Huiiii!!!Miss Mindy taitaa olla jo tosipuuhissa :D

Mikäs upp3 tilanne?

Täällä supistellu koko yön ja tunti sitten oli pakko nousta kun ei enää uni tullu... Mut ei mitään normaalista poikkeavaa.

Delfis ja Vili
40+2
 
Delfis, semmonen olo että tänään syntyy...ei kyllä tarvis, mies lähti naapurikaupunkiin koulunsa kans ja itellä ei mitään hajua millon pitäis synnärille lähteä ampparilla jos niikseen tulee,viimeks oltiin valmiiks sairaalan lähellä ja kun mentiin tarkastukselle niin olin jo 6cm auki... koitin puhua ukolle että ois tänään sinne ostoksille lähetty kun oon nyt sen verran kipeenä että varmaan syntyy tänään, mutta ei kelvannu.. eipä sitte. nyt kärvistelen jalat ristissä päivän ja toivon että syntyis vasta huomenna tai lauantaina että pääsisin sinne kauppoihin että sais hankittua kaikki loput vauvajutut ja kaikille joululahjat. :kieh: vissii hormonit sekottaa päätä ku tämmönen olo, ja oon vaan märsänny koko aamun. |O

taijan kaivella uudet vaippakankaat esiin kunhan poitsu nukahtaa unille ja alkaa ompelee vaippoja. en suostu synnyttää tänään :kieh: saanhan ite päättää....?? :whistle: :|

Onnea niille jotka ovat päässeet tai pääsemässä tositoimiin, ja supistuksia niitä haluaville! Voin lainata omani päiväksi, en niitä ite tänään tarvi.
 
Paljon onnea nyyttinsä saaneille, teitä olikin monta ja lisää näyttää olevan tulossa.

Omassa olossa ei uutta, napa kasvaa ja paukkuu. Tänään pitäisi käydä ottamassa kolmelle nuorimalle sikapiikki, esikoinen saa huomenna koulussa sen. Huomenna mennään ostamaan kaikki joululhjat kerralla, siinä vierähtääkin mukavasti koko päivä, jos se saisi sitten tämän ötökän ulos yksiöstään...

Kaikille oikein hyvää torstaita, toivottavasti saadaan paljon lisää uusia tonttuja tänne.

motherof5 37+1
 
upp3 mä voisin lainata ne supparit! :wave: Täällä supistelee taas ja äsken irtos lisää sitä limatulppaa. Voiskohan eilinen kämpän puunaus katosta lattiaan ollu avuksi :D
Vielä ei kuitenkaan tunnu siltä, että lähtö ois.
 
Delfis, ota vaan, minä en tykkää näistä kipuiluista tällä hetkellä ollenkaan :D :kieh: Meillä ois vissiin ukon kans pitäny eilen iltana jättää petipuuhat sikseen,näköjään taas autto..... :kieh: :kieh:
 
Kiitos jouluksi vauva kommentista.
Neuvolassa epäili,että ei tässä enään montaa päivää mene ja jos supistukset alkaa,kannattaa lähteä heti,kun on niin tosi alhaalla tulossa.
Mullahan sitä kanavaa ei ole jäljellä,että paikat on vaan suoraan auki.
Koiran kanssa kun olin illalla lenkillä,niin alko sitten supistelemaan,niin että joutu ihan pysähtymään.
Mutta ei niitä sitten täällä kotona jatkunu,yöllä tapahtu pari kertaa jotain,mutta olin niin väsyny että en tiiä oliko supistuksia vai mitä.
Onneks mun vanhemmat tulee tänään tänne,tulee ainakin nyt pariks päivää seuraamaan tilannetta,että ei ole ihan orpo olo.
Meillä kun kaikki sukulaiset asuu n.200km päässä ja mieskin on töissä missä sattuu.
Nyt heräs tyttö,täytyy mennä.
 

Yhteistyössä