Huomenia!
Täällä jälleen herätty ennen kuutta... |O No ei kannata totutella myöhäisiin nukkimisrutiineihin, niin ei tule sitten muutosta joulunkieppeilläkään
Meillä siis tosiaan on tila-auto, 7 hengella, mutta.... kun taaimmaiset kaksi penkkiä kääntää käyttöön, ei jää oikeesti mitään tavaran kuljetus tilaa, eikä mahdu es rattaat... Me asutaan maalla ja täältä jos johonkin haluat mennä on aina otettava auto käyttöön... Ei busseja ja lähin kauppakin 5km päässä...
Illalla oli taas niin kurjan huono olo, et melkein meni jo ihan hermot... Mulla siis lähinnä tuo pahoinvointi on iltapainotteista, ja vatsa usein siis ihan ripulilla, kun siitä joku puheli. :x
Minäkin sitten menin varaamaan sen varhaisultran, ja mulle sanottiin et 7-8 viikolla olis paras tehdä... Minä olisin halunnut ennen meidän lapin reissua päästä, mutta noista viikoista kun ei ole ihan varmuutta, niin meen sitten vasta loman jälkeen. Täällä tuo maksaa tosiaan 120e paikkeilla, mutta kyllä haluisin silti tietää missä mennään ennen kuin neuvolaan ajan varaan.
Onnea hyvistä ultrakuulumisista :flower:
Ja :hug: niitä kaipaaville...
Harmillisia/ikäviä asoita on kurja lukea, ja toki itsekin pelkää paljon näin alussa, mutta pitää yrittää ajatella positiiviä asioita keskittyä tämänhetken olemiseen :heart:
Tuossa kun aikas nopeesti ja ihan kaikkea en ehtinyt lukea, niin oletteko jo kertoneet raskaudestanne? Pomoille? ystäville, vanhemmille???
Me ollan menossa kesällä naimisiin ja tehdään itse mun puku, ja mietin koko ajan et pitäiskö mun mainita asiasta äidilleni, hän siis tekee puvun.... Toisalta haluisin vielä odotella, mutta varmasti seuraavan 3kk aikana masuni kasvaa niin ettei mahdu pukuun sitten....
kääk...
Mun äiti on vaan niin hirvee hölösuu, et vaikka sanoisin ettei saa sanoa kellekään, niin sanoo 100% varmuudella jo ens viikolla töissään :/
Mutta hei, kaikille aivan ihanaa perjantaita ja mukavaa viikonloppua!!! :wave:
Jisse