Heippa pitkästä aikaa taas. En oo hirvesti kirjotellu, lukenut kylläkin olen. Ekana voimia teille kaikille vaikeaan tilanteeseen, joilla murheita on!
Itellä alkoi maanantaina sitte pahoinvointi.. Ja ihan kamala sellanen! Monta kertaa päiväs pitää yökkiä, aamulla ja päivällä ja illalla, jopa vessas asti, mut jostain syystä ei kuitenkaa oksu tuu.. Väsy ja voimaton olo, ja palelu! Ja nyt muuten jäi kahvinjuonti, saas nähdä kauanko pysyy salassa just ton takia et kahvin vaihdoin teehen
Kellekkään ei olla vielä kerrottu.
Musta tuntuu et aika ei mee millään eteenpäin, kun tein testin niin varhain! ( rv 4+1) Mut pianhan se neuvolakin jo on, parin viikon päästä
Mut keskenmeno ajatukset alkaa olla takanapäin, ja alan olla vahvasti raskaana, just noiden oireiden takia. Tänään ostin jo parit äippähousut, toki vaan siks ku sattu oleen halvalla niin piti heti hakee
Kävin tossa vähä aika sitten lenkillä. Sekin on jääny ihan liian vähälle näiden olojen takia. Juoksinkin jopa
Kuinka muut ootte harrastanu liikuntaa nyt?
Mä oon katellu jotain vaunuja, ja haluisin ihan uudet. Sattuu vaan maksamaan aikasta paljon, joten täytynee kerätä rahaa hyvissä ajoin tai ostaa käytettynä.
Onko teillä muilla vaunuasiat ollu mietinnäs, ja mistä merkistä tykkäätte tai mitä ootte ajatellu?
Tafgu 7+1