Moikka, pitkästä aikaa, viikko oltiin ulkomailla ja eilen oli ultra, jossa kaikki oli hyvin, pikkuinen vastasi viikkojaan.
Kantorepuista BB-reppu ei ole kantoreppu vaan rintareppu, pitää tää asia heti ekana korjata, kun satuin huomaa, että joku puhui bb-repusta kantoreppuna ja mikä ero on kantorepussa ja rintarepussa, niin kantoreppu on ergonomien kantovälinen ja suurimmalla osalla mallilla pystyy kantaa 3-20kg asti, sillä voi myös kantaa selässä. Meiltä löytyy Tulan-kantoreppu, jonka ostin esikoisen ollessa 4kk vanha, enkä vaihtasi mihinkää, se on ollut meillä ahkerassa käytössä, viimeksi ulkomaanreissulla ja mies on tykänny myös kantaa sillä. Mutta koska me kaikki ollaa ruuminrakenteelta niin erilaisi, niin reppu joka sopii toiselle ei välttämättä sovi toisella ollenkaa, minulle esim. ei manduca sovi, testasin sitä ja en saanu sitä viriteltyä yhtä hyvin kuin Tulaa. Jos lähteltä löytyy kantoliinalainaamo, siellä varmasti pääsee testaamaan erimerkkisiä ja mallisia reppua, josta sitten on helpompi päättää mikä reppu on itselle se paras.
Meiltä löytyy myös tulan neliöliina, minkä ostin neidi ollessa 8kk vanha, saan siihe laitetteu neidin helpommin ilman apua selkään ja se toimii minulla esim.junareissulla liinana koska saan neidi laitettua selkää vaikka juna liikkuisi. Vauvaa varten ostin Ellevil Zaran kudotun liinan ja koska olen vai 153cm pitkä, niin otin koossa5, joka on minulle juuri hyvän kokoinen ja ollaa jo miehen kanssa harjoiteltu kietaisuristi
Chariot ja vilperi 20+6