Tulipas luettua muutaman viikon viestit, oltiin lomalla Suomessa niin ei tullut paljoa tietokoneella istuttua. Ja sattui ihan hyvät säätkin, vesisade oli tervetullutta kun ei sitä oo kokenu kolmeen kuukauteen, virkisti.
Ensimmäiset vaatehankinnat tehtiin Suomessa, mukaan tarttui muutamat Muumi-bodyt ja -sukat, semmosia kun ei sitten täältä enää saa. Ja eilen mies innostui täällä shoppailemaan tytölle vaatteita, piti mennä ostamaan vaan kaveripariskunnan tulevalle pojalle jotain pientä.. Mutta kun oli alennuksessa niin oli kuulemma pakko ostaa! Tuntuu toi mies hullaantuvan enemmän näihin vaatteisiin.. Itse yritän pitää järjen päässä ja ostella vain tarpeellisia juttuja
ja eilen sitten äitipuoli soitti ja kysyi, että tarvittaisko me vaunut ja autoon istuimen, oli löytänyt jostain hyvät ja haluaisivat ne meille ostaa. Tottakai kelpaa
jännittää vaan et mimmoset vaunut ne sitten on, äitipuoli on kyllä melkosen tarkka kaikesta että ei mitään huonoa varmasti ostele. Mutta nyt on suurimmat hankinnat sitte hommattuna jo, helpottaa. Enää puuttuu vaatteita ja hygieniatavarat, sitteri olis kyllä kans ihan kiva mutta sen nyt ehtii myöhemminkin.
Kovasti tyttö potkiskelee, eilen oli ensimmäinen kerta ettei illalla antanut mun nukkua sitten yhtään, reilun tunnin potki ihan hulluna. Huomenna olis taas neuvola, katotaan paljonko on tullut painoa lisää.. Lähtöpaino oli 53 ja viimeksi neuvolassa tais olla jo 57.. Mutta en tiedä mihin se paino on tullut, maha ei oo kasvanut kauheesti mutta eipä tunnu ylimäärästäikään oikein missään. Reidet ja perse on ehkä vähän kasvanu, mutta ei nyt niin ihan hirveästi!
ihan hoikassa kunnossa ollaan vielä.
Lenkkeilyn aloitin taas tänään, alkuraskaudessa olin niin väsynyt ja huonovointinen ettei oikein lenkille riittänyt energia mutta nyt oli kyllä aivan ihanaa käydä kunnon kävelylenkillä. Juokseminenkin ois innostanu, mutta päätin näin pitkän tauon jälkeen olevan fiksumpaa vain kävellä reippaasti.
Mitä te syötte aamupalaksi/välipalaksi? Oon yrittäny kehitellä jotain uutta, mutta ei oikein innostus aina riitä. Hedelmiä tulee paljon syötyä, mutta maitotuotteita kun en saa syödä ollenkaan niin jugurtit yms on sit heti vaihtoehdoista pois.. Ja soija nyt ei oo niin terveellistä kuin luullaan, niin en sitäkään halua syödä päivittäin, estää vitamiinien imeytymistä ja ne on nyt raskauden aikana viel tärkeämpìä..
Suvi & Saltarina 21+6, huomenna poksuu taas