Hirmu pitkä aika on siitä kun meikäläinen on viimeksi kirjoitellut tänne. Väsymys ja huono olo on vieneet musta voiton!
Molemmat oireet nyt todellakin tuplasti pahemmat kun esikoisesta oli.
Ikuinen kuumeilija Aivan ihania ultauutisia!! Mahtavaa kuulla, että kaikki oli hyvin! :hug:
Täällä oli muillakin hyviä ultrakuulumisia, onnea kaikille!
Itsellä oli maanantaina eka neuvola-aika. Sama neuvola täti on nyt kun oli esikoista odottaessakin ja siinähän se aika meni jutellessa ja np-ultra ym. aikoja varatessa. Terkkakin sanoi, ettei nyt rupea kaikkea tietoa mulle alusta alkaen kertomaan kun varmaan on vielä tuoreessa muistissa
Joku täällä kyseli, että millon alkoi masu näkymään. Mulla tuli masu esiin esikoisesta vasta rv 23, silloinkaan ei varmaan vieraat vielä olisi tajunnut, että olen raskaana!
Sillon ekassa raskaudessa kerkesin jo sitä mahaa kaipailla, mutta loppujen lopuksi oli ihan kiva, että tulikin vähän myöhemmin, kyllä se kerkes siinä kuitenkin aika pitkään olla
Eikä haittaa vaikka tästäkin tulis vähän myöhemmin, vaikka se masu on aivan ihana, niin on se välillä kyllä aika paljon tielläkin!
Musta toi fb-ryhmä on kiva ajatus!
Mut onhan se sit niin, ettei kaikki kaverit nää kun siihen liityn? Ei viittis tätä tosiaan julkistaa ennen kun tietää, että kaikki on kunnossa..