Iltaa!
Hankinnoista on ollut puhetta. Meillä on esikoisen jäljiltä melkein kaikki valmiina. Hoitopöytä ajateltiin antaa pois, koska sille ei ekassakaan ollut suurta tarvetta. Toppahaalarin huusin jo huuto.netistä, vaikka torstaisen uä:n uutiset jännittävätkin tosi paljon.
Vaunuina meillä on käytettynä ostetut Brion Happyt, ja oon ollut niihin tosi tyytyväinen. Ekan 1,5 v meillä oli käytössä saksasta tilatut Knorr Bebidoo -merkkiset vaunut, jotka olivat kyllä kevyet ja näppärät käyttää, mutta lumisen talven tullen menivät rikki. Esikoiselle isoisä lupasi askarrella noihin vaunuihin seisomalaudan, jossa on jalakset
Vesilelu: mä olen koko pienen ikäni kärsinyt toistuvista virtsatietulehduksista, ja viime raskaudessa sainkin sitten estolääkityksen melkein koko raskauden ajalle. Söin Hipeksalia, joka ei ole antibiootti, vaan hajoaa rakossa bakteereita tappavaksi formaldehydiksi (vaikkei sekään kyllä kovin houkuttelevalta kuulosta.) Mulla se toimi peräti niin hyvin, etten ole raskauden jälkeen (tyttö nyt 2 v.) sairastanut yhden yhtä vti:tä, vaikka ennen sairastin niitä vähintään 4 vuodessa.
Mahtavia vauvamahoja on jo joillain! Mun maha on lähinnä löysä röllykkä, kun en oo oikein riittävästi panostanut noiden vatsalihasten treenaamiseen... Se näyttää kyllä ihan vauvamahalta, jos annan sen pullottaa, mutta kohtu tuntuu kuitenkin vasta häpyluun yläpuolella, joten meikäläisen kohdalla se lienee pelkkää turvotusta + löysiä lihaksia.
Onnea kaikille iloisia ultrakuulumisia saaneille! Mulla on np-ultra edessä torstaina, jolloin viikkoja on kasassa ehkä 10+6. Onko muita, jotka olisivat käyneet ultrassa jo noin aikaisilla viikoilla? Mitä siellä silloin näkyy?
Huh, jokohan sitä nyt saisi jotakin alas... Tän päivän ruokailusaldo on yksi pieni jugurtti ja pala vesimelonia. Ei vaan kykene syömään enempää, kun heti lentää laatta. Yyyh.
Mukariikka rv 10+3-11+3 tai jotain.