En ole aikoihin kirjottanut, mut lukemassa käyn joka päivä. Olen ihan koukussa tähän palstaan/ketjuun
Kiva lukee toisten samassa tilanteessa olevien kuulumisia.
Itsellä fiilikset vauvasta on nyt tosi korkealla! On niin kuin olisi rakastunut ja ihan onnensa kukkuloilla
No nämä mielialat aina vaihtelee tietty. Eilen kävin neuvolassa, ja viikkoja oli 16+3. Ja kaikki oli hyvin niin pienellä kun äitilläkin. Olen alkanut tuntea ihan pikkupikku liikkeitä, vaikka en oikeestaan vielä odottaisi niiden tuntuvan, esikoisesta tuntui niin myöhään-joskus 20viikolla vasta!
Ikäeroa tulee meidän lapsille 2v 7kk.
Vaunuina meillä on esikoiselle uutena ostetut Emmaljunga Duo Edget. Ja oon ollut tyytyväinen! Noilla pääsee suht hyvin lumessa ja sohjossa rämpimään kun on isot renkaat! Tulipahan aika monesti testattua kun lähdin poikaa viemään hoitoon viime talvena ja katuja ei oltu aurattu ja pakko vaan oli mennä että ehditään ajoissa!! Muita hyviä on nuo heittoaisa, ja että työntöaisan pituutta saa säädettyä, mies kun on lähes parimetrinen ja minä 30cm lyhyempi
Noissahan on se kova vaunukoppa, kesällä oli kiva, mut talvella menee varmaan hyvin, kun sinnehän mahtuu paljon peittoa ja pussukkaa vauvaa lämmittämään.
Vakuutus oli esikoisella, otettiin ennen syntymää, mut en tiedä otetaanko nyt, pitää miettiä vielä. Tosin pojalla se oli hyvä, kun synnytyksen jälkeen todetun pikku "vian" korjaamiseen on kulunut pitkä penni, plus allergiat siihen päälle..
Vaikka kalliitahan ne maksut on alussa, joten aika paljon kulujakin saa olla, että saa jotain takaisinkin päin, "voittoa". Viime vuonna taisin saada jotain 250e kuluja takasin, tuosta siis omavastuu vähennetty. Ja itse vakuutusmaksut oli varmaan samaa luokkaa??!
Ai niin, vähän
tyttöfiilistä pukkaa
Johtuneeko makeanhimosta ja siitä että tuntuu kun turpoaisin joka suuntaan kun pallo
Kiva ajatus, että masussa tyttö kasvaisi, toki poika olisi tuolle meidän pojalle sitten "pelikaveriksi", niin kun mies meinaa saada jääkiekkojoukkuetta pystyyn
Jaksamisia helteisiin kaikille odottajille!! Itsestäkin tuntuu että ei jaksa ulkona juuri yhtään, paitsi varjossa, ja vesipullo pitäis olla mukana koko ajan. Ja eikä ole edes loppuraskaus, mietippä isolla mahalla kovassa helteessä...
miida ja pikku tulokas 16+4