Pahoittelut Nappulalle ja muillekkin joilla kaikki ei ole mennyt toivotulla tavalla ja tsemppiä eteenpäin:hug:
Joka kerta omaa sydäntä raapaisee kovasti kun näitä uutisia ukee, koskaan ei tiedä miten omalla kohdalla tällä kertaa käy ja viime kertainen km aina muistuu mieleen.
Onnentoivotuksia myös hyvistä ultrakuulumisista, moni oli niitäkin kuitenkin jo saanut:heart:
Mä en aio mennä alkuraskauden ultraan vaikka tottahan mieli tekisikin, ajattelin säätää ne rahat mahdollisesti 4d-ultraan. Ensimmäinen neuvola mulla kuitenkin 8+viikoilla reilun parin viikon kuluttua joten enköhän sinne asti malta odottaa, siellä kuitenkin ultrataan.
Lapsiluvustakin olitte jutelleet, meille siis tulossa nyt viides ja saattaapi olla että tämä olisi se viimoinen murunen vaan koskaan ei pidä sanoa ei koskaan
Rattaista oli myös juttua ja moni oli Phil&Tedseistä puhunut ja mullakin niistä pelkkää hyvää sanottavaa, suosittelen lämpimästi. Mä tilasin meidän kärryt englannista, malli Vibe ja säästin melkoisesti rahaa. Meillä myös kakkosen aikaan uutena ostetu emmaljungan yhdistelmät jotka ihan moitteettomassa kunnossa ja palvelee vielä tämänkin tulokkaan. Tottahan sitä mieli tekisi sukeltaa ihanaan vaunuviidakkoon mutta kun raha ei puussa kasva
Jos siiiten matkarattaat jossain kohtaa uusisi.
Oireista, melko oireettomana mennään täälläkin. Jos nälkä pääsee yllättämään niin olo muuttuu siinä kohtaa ärsyttävän huonoksi ja iltaisin mua vaivaa pahoinvointi. Vasymystä myös on normaalia enemmän ja masua nippailee ajoittain.
Sokerirasitukseen joudun varmasti nytkin kun suvussa diabetestä ja kahdessa odotuksessa paastoarvo on koholla ollut ja seurantaan olen joutunut. Nelosen odotus olikin ihanaa aikaa kun silloin sokerit oli kohdallaan eikä seurantaa tarvittu, myöskään vauvan syntymän jälkeen=) Toivottavatsi nytkin menisi yhtä hienosti, täytyy kyllä oikeasti ottaa niskasta kiinni itseään ja katsoa syömisiä paljon tarkemmin.
Lapsille ei olle vielä kerrottu koska sen jälkeen uutinen leviäisi kuin kulovalkea
Meillä isot veikat iältään 8v pian 5v, 3v ja 1,5v:heart: Niskapoimun jälkeen sitten.
Meinaatteko muut osallistua siihen verikokeeseen minkä tulos yhdistetään np-ultran tulokseen? Me ollaan siihen osallistuttu kolmessa odotuksessa kun se mahdollista on ollut mutta nyt olen jotenkin alkanut empiä sitä, en kyllä tiedä miksi. Vääriä hälytyksiä kun siitäkin saattaa tulla niin ehkä sellaisen osuminen omalla kohdalle pelottaa. Toisaalta sieltä voisi tulla tarvittavaa tietoa jos kaikki ei olekkaan pienellä kunnossa. Vaikea valinta vaan onhan tässä aikaa vielä miettiä.
Nyt kuitenkin toivotan hyvää pääsiäisen jatkoa:wave:
Äitsy ja murunen 5+5:heart: