Jaa täällä onkin ihmiset alkaneet voida pahoin. :x Mä mietin just aamulla, että mihin sitä on ittensä taas laittanut likoon, kun jatkuvasti on paha ällötys olo, mikään ei maistu, ei tee mieli syödä yhtään mitään! Mutta pakko jotain mutustaa, ettei olo sen takia huonone.. Mä en oo oksentanut, enkä esikoisen aikaankaan kertaakaan oksentanut. Silti ympärivuorokautinen paha olo vie vähän voimia. Tsempit muille, ja kyllä se palkinto sieltä tulee!
Soitin neuvolaan aikaa, ja mun alueen täti oli juuri lomalla + loman jälkeen kaikki ajat ihan täyteen buukattuja! Sain ajan vasta 12.5. jolloin viikkoja ois jo 9+jtn!! Hirvittävän myöhään. Meillä on ekassa neuvolassa myös ultra. Kuulemma katsotaan sikiön kokoa, vastaako viikkoja tms. Ja mikä mulla on mielessä, niin että onko siellä kaikki kunnossa alkuunkaan.
miida 7+1 (?)
Soitin neuvolaan aikaa, ja mun alueen täti oli juuri lomalla + loman jälkeen kaikki ajat ihan täyteen buukattuja! Sain ajan vasta 12.5. jolloin viikkoja ois jo 9+jtn!! Hirvittävän myöhään. Meillä on ekassa neuvolassa myös ultra. Kuulemma katsotaan sikiön kokoa, vastaako viikkoja tms. Ja mikä mulla on mielessä, niin että onko siellä kaikki kunnossa alkuunkaan.
miida 7+1 (?)