Oli pakko tulla kommentoimaan tuota isäjuttua. Mä kun olen sitä mieltä että mieluummin ei isää ollenkaan entä semmonen isä joka pakolla aikaa viettää lapsen kanssa. Se tunne kun se isä on siinä mutta mitään tunnetta siinä yhdessä olossa ei ole. Isää ei kiinnosta, isää ei innosta ja kaikki tuntuu väkinäiseltä. Se katkeruus mikä minulla on noista vuosista, on ihan kauheeta. Mieluummin olisin ollut ilman isää. Siinä myös yksi syy miksi en esikoisen isää milläänlailla halunnut meidän elämään kun hän ei kerta ollut valmis.
Kunhan lapsella on rakastavia aikuisia ympärillä, oli ne sitten isejä tai äitejä, niin hyvin menee. Pääasia on se rakkaus ja välittäminen. :heart:
Oma napaa Olo on aikas normaali. Enkä suostu siitä nyt panikoimaan. Tissit on taas tänään normaalimmat ja väsymyskään ei ole niin valtava. Uus oire on kyllä ilmaantunut. Iltapahoinvointia. Vielä ei oo tarvinnu oksentaa mutta kaukana ei oo ollu.:O
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille.
Nioliina ja Sintti 8+0 Oho. Poks poks
Kunhan lapsella on rakastavia aikuisia ympärillä, oli ne sitten isejä tai äitejä, niin hyvin menee. Pääasia on se rakkaus ja välittäminen. :heart:
Oma napaa Olo on aikas normaali. Enkä suostu siitä nyt panikoimaan. Tissit on taas tänään normaalimmat ja väsymyskään ei ole niin valtava. Uus oire on kyllä ilmaantunut. Iltapahoinvointia. Vielä ei oo tarvinnu oksentaa mutta kaukana ei oo ollu.:O
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille.
Nioliina ja Sintti 8+0 Oho. Poks poks