* Joulukuun clomistit *

Paljon onnea Anni!!! Tosi hieno kuulla :)

Itse menin kans testaamaan maanantaina, mutta negaa näytti.
Itseasiassa, en oikein tiedä että meninkö testaamaan lian ajoissa...
Syön teroja ja niillä kierto ollut jotain 28-30 tienoilla.
No, terot jäi pois muutamaksi kierroksi ja sain clomit. Nyt sitten syönyt sekä clomeja että teroja ja oviksen tikutin kp 19. Terojen syönnin mukaan ois kierto loppunut maanantaina, mutta sitten jos lasketaan oviksesta se n. 14 pvää eteenpäin, niin kierto loppuu vasta kuun vaihteessa... Ja tätiä ei vielä näy enkä tiedä että miten kiertoni lasketaan tässä kuussa.... :ashamed: Siis testasinko liian aikaisin, onko vielä toivoa?? :D
 
Onnea Anna! Loistavaa! Aivan ihanan joululahjan saitte.

Meikäläisellä valitettavasti jo kp 2. Ihmeen vähän kyllä on harmittanut. Jotenkin varmaan olin vain niin vakuuttunut, että ei se nyt ekasta kierrosta tärppää. Se kyllä taas vahvistui, että mun on ainakin ihan turha tunnustella mitään oireita, koska eri kierroissa varmaan ollut jo vähintään kertaalleen kaikki alkuraskauden mahdolliset oireet. Eli jään ainoastaan odottelemaan sitä mahdollista tunnetta, että jotenkin vain tietää olevansa raskaana. Sellainen olo ei ole vielä ollut, kun en vielä kertaakaan ole raskaana ollutkaan.

Harmittaa vain, että kierto venyi vähän ja nyt seuraavat menkat osuu just rantalomalle, joten ei kiva! Senkin puoleen siis ois parempi, että vihdoin tässä kierrossa tärppäis niin ois mukavampi kelliä rannallakin. :)
 
Onnea Anni :flower: :flower: :flower: :heart:

Miulla kp3 ja ultraan pitäis varata aikaa. Katotaan, jos munis irtoais piikillä :/ Eipä kovin korkeella toiveet ole, mutta kokeillaan nyt kumminkin. Ei se ota jos ei annakaan :\| Ja aamusella pitää soittaa Kuopioon peruutusaikoja IVF:ään. Että sellaset tunnelmat.
 
Sopivasti osuu piina viikonloppuun... uusi vuosi ja kaikki.. :headwall:

Nyt menossa kp 32/30, huomenna pitäis täti tulla(14 pvä oviksesta).
Täytyy su testailla et tietää miten juhlia Uutta Vuotta. :D

Ihan sydän jyskää kun kaikenlaisia "pikkujuttuja" tullut, verisuoni rinnan pinnassa ja aristusta, välivuototuhrua (10 pvä oviksesta)

Voisko.....? :heart:
 
Onnea Anni :flower:
Kiva kun porukkaa alkaa plussaileen, mutta olisi kiva, jos vanhat "clomilaiset" (plussanneet sellaiset) kävisivät kertomassa meille mukavia tarinoita.
Kerrothan Tuisku kun olet testannut, että miten kävi. :heart:
Jännitetään yhdessä!!
 
No olihan testaus sunnuntaina kun oli kp 34/30 :headwall:
Kirjoittelin tästä asiasta jo yhteen toiseen kohtaan, mutta eipä kait haittaa että vielä tänne laitan.

Testinä oli apteekin oma, ovis testit koettu luotettavaksi, joten siksi päädyin tämän raskaustestiin...
Menkkoja ei sunnuntaihin mennessä ollut alkanut, väsymystä, päänsärkyä, alaselkäkipua, rinnat arat, tuhruvuoto.. samat oireet kuin ennen tädin tuloa.
Testi kuitenkin näytti aika epäselvää... Kontorilliviiva oli vaaleanpunainen (ei voimakas), mutta näkyi kuitenkin. Testi-ikkuna oli sitten arvoitus. Siihen ilmestyi vaaleanpunaista väriä laikkuna alareunaan kontorilli-ikkunan viereen.. viivaa ei sinäänsä ilmestynyt. Odottelin vielä 5 min (yht. 10 min) selvempää tulosta, mutta ei tullut...
Ihan kuin olisin tihrustamalla havainnut haamun, mieheni myös...
Kuinka vahva haamun tulee olla että voisi olla positiivinen? APUUVA!!!

En uskalla tehdä uutta testiä ettei tämä mahdollinen kupla puheaisi
:heart:
 
Ei oo totta!!!! MÄ PLUSSASIN!!!
Eka Clomi kierto!! Olin aivan varma että menkat alkaa, siis aivan varma. Nyt etovaa oloa pikkasen, mut muuten ei mitään oireita, rinnatkaan ei ole niin arat enää...2 testiä on jo plussaa näyttänyt, mut millään ei meinaa uskoa todeksi. Toiv. pikkuinen pysyy nyt matkassa! Clomit rules!!

Onnea muillekin plussanneille!! :flower: :flower: :heart: :heart:
 
Kiitos Miikkis! Ja plussasäteitä sinulle lähettelen!! :whistle: :heart: :heart:
Tosiaan ei kannata elämässä uskoa menettää, vaikka niin melkein mulle kävi, meillä tais olla 11. yrityskierto...en enää jaksanut laskea, niin monta niitä tuli jo täyteen!
 
Onnea Brazil15!!! Toivotaan, että kaikki menee hyvin!! B)

Mulla on nyt eka "käynnistetty" täti kylässä. Käynnistys tapahtui primoluteilla ja nyt sitten kp 5.-9. 1 tabl. päivässä clomeilla jatketaan neljä kuukautta, jos ei siis tärppää siihen mennessä. Pelkään jo pahinta ja mietin, mitä sitten teen neljän kierron jälkeen. :/
Hirveä olo nyt eka täti päivänä. Olen lukenut, että osa porukasta napsii clomeja 3.-7. päivä!? Olenko ainoa, jolla on 5.-9. kiertopäivänä? Missä vaiheessa yleensä ovulaation pitäisi tapahtua? Olen aiemminkin varmasti kysynyt tätä, mutta en vaan ole saanut vastausta.. anteeksi siis, jos toistan itseäni :ashamed:
Mua jännittää jo valmiiksi, että miten clomejen kans käy. Oli todella piristävää kuulla, että Brazil15 plussasi jo ekasta kierrosta.

Tsemppiä jo alkaneelle vuodelle kaikille mammaehdokkaille!!! :)
 
Moikka ja onnea plussanneelle brazilille! Tuliko sinulla kuitenkin jotain hämäys vuotoa, kun aiemmin kirjoitit, että sulla olisi kp1? Meillähän oli siis joulukuulla kaksi plussaajaa - hienoa!

Mulla menossa jo kp 37/n. 30 ja ei näy eikä kuulu menkkoja edelleenkään!!! :( että harmittaa, kun clomifenin teho on näköjään loppunut. Aikaisemmat kierrot olivat jo hyviä kp 32 ja kp 29...nyt sitten venynyt jo tällaiseksi. Edes oireita ovulaatiosta ei tässä kierrossa ollut.

En tedä, mitä tässä enää keksitään. Kun olisi rahaa niin menisin heti yksityiselle. Että harmittaa taas vaihteeksi :headwall:
 
Emppu harmaana
Onnea Brazil vielä tätäkin kautta!!!!


Haikara: Mulla myös clomit kp 5-9, nyt kolme kiertoa popsittu ilman toivottua tulosta. Neljännenkin ehdin vielä syödä, puolessa välissä kuuta ultra, joten katsotaan mikä on jatkotuomio.. Ja ovulaatiota en ole löytänyt edes näin autettuna. Toivottavasti sulla auttaa paremmin. Onhan tuo Brazil hyvä esimerkki niiden toimivuudesta joillekkin.
 
Tuitsu: Teretulemast vaan!
En oo vielä uskaltanut tehdä uutta testiä, nyt tullut kutinaa ja jättifinni naamaan kaiken muun lisäksi :( ei todellakaan naurata!

Olo on ihan sellainen et ihan tasan tarkaan tänään tulee täti, pää hieman hellä, kylkeä/selkää särkee ja valtava paine (?) masussa...

En tiedä maltanko odottaa viikonloppuun asti uuden testin tekemistä, jänskätään yhdesä Tuitsu! Mikä kp sulla menossa? Moilloin ajattelit tehdä uuden testin?
 
Onpas täällä paljon iloisia uutisia! Pari vahvaa plussaa ja pari toivottavasti vahvistuvaa. Loistavaa. Paitsi teidän puolesta iloinen niin antaa myös uskoa omaan tilanteeseen. Vaikka eihän nämä clomit läheskään kaikilla auta, mutta vielä elän toivossa, että kuuluisin niihin joilla auttaa. Eka kierto ainakin näytti kaikki positiiviset merkit ovulaation suhteen. Nyt kp 9 eli ensi viikon alusta jännätään, että ovatko muut merkit tässäkin kuussa yhtä selvät kuin viime kuussa vaikkei hommaa ultrassa tässä kierrossa tarkistetakaan. Ensi kuussa sitten taas. Toivottavasti siihen ei kylläkään ole silloin enää tarvetta. :)
 

Yhteistyössä