Minulla oli viime kierrossa 1tbl Clomifenia kp 3-7. Ultrassa kävin ja vastetta ei ollut. Tässä kierrossa oli tupla-annos ja eilen kävin ultrassa, niin jopa oli 2,3cm soluja. Molemmilla puolilla yks. Lääkäri sanoi, että jos olis neljä tai viis, ni laittas yhdyntäkiellon, mutta jos on kaksi, niin todennäköisesti ei katastrofia tule. Hän sanoi myös, että todennäköisesti tänään (eli eilen) tapahtuu ovulaatio. Illalla vihloi alamahaa, en tiedä mitä tapahtui.
Clomifeneista sivuvaikutuksina minulle tuli väsymystä, jonkun verran niitä kuumia aaltoja, mutta myös hurjaa palelua. Yleensä olen tarennut missä olosuhteissa tahansa, ei juuri ikinä kylmä, mutta nyt oon kaipaillu koko ajan lämmintä. Välillä oikein horkkamaista tärinää kylmästä.
Jäi mieltäni vaivaamaan se, että kun tässä kierrossa kahdella tabletilla ei tullut ylistimulaatiota, niin onko se sitten varmasti niin, ettei muissakaan kierroissa tule? Lääkäri ei pitänyt tarpeellisena ultrata seuraavissa kierroissa, käski syödä samaa annosta. En tajunnut kysyä sitä siellä. Käski neljä kuukautta yrittää, jos ei tärppää, niin sitten käymään.