\Kyllä sen pitäisi aikaistaa ovista.
Ainakin mun gynen mukaan...
Mutta mä oonkin hurjan pitkä kiertolainen ja clomit saa munikset kypsymään nopeemmin ja kun ne kypsyy aijjemmin niin kiertokin lyhenee.
Mulla on ollut se onkelma että ovuloin yleensä joskus kp.22 paikkeilla ja haluttiin saada kierto takasin "normaaliksi".
Gyne sanoi että raskautuminen on helpompaa kun kierto ei oo noin pitkä kuin mulla on ollu (jopa 40 pvää)
[/quote]
Yritin jo yhden kerran vastailla, mutta katos tuo teksti jonnekin. :/
Mulla samanlainen tilanne kuin Tuitsulla eli todennäköisesti ovuloin luomustikin ainakin joskus. Oviksen olen bongannut aika varmuudella kaksi kertaa kp 36 ja kp 49, menkat ovat alkaneet näistä bongatuista oviksista parin viikon pääästä. Lääkäri sanoi mulle samaa, että clomeilla nopeutetaan muniksien kypsymistä ja näin myös lyhennetään kiertoa. Siksihän mulla tämä pelko siitä multiovulaatiosta tulikin, koska oma kehokin tuottaa hormooneja, mutta ilmeisesti hyvin hitaanlaisesti. Mutta täytyy nyt vaan luottaa lääkärin sanaan ja uskoa, että hän osaa asiansa. Ja tuskinhan ennen sitä kp 12 ultraa ehtii mitään tapahtua. Mutta joskus iskee joku ihme hermoilukohtaus päälle. :ashamed:
Kiitokset Mimoniandra ja Tuitsu mielipiteistä. :flower: Tulen sitten kertomaan, kuinka kävi. Tosin ultra taitaa mennä tuonne tammikuun puolelle. Clomit ehkä ehdin aloittaa jo tässä kuussa... ellei sitten sattuisi niin onnellinen vahinko, että tärppäisi vahingossa ihan luomusti
.