Ei todellakaan oo helpottanut. Ihan järkyttävässä sumussa saa mennä kokoajan ja tekis mieli vaan nukkua kokoajanJoko on muilla helpottanut se väsymys. Musta tuntuu että oon jatkuvasti aivan loppu . Päivät menee just ja just selviten. Luulin että tää helpottais jos tässä vaiheessa. Jatkuva palveleminen on myös läsnä.
Mä kerroin vanhemmille lapsille lähes heti raskaudesta, nuoremmille kerroin ekan ultran jälkee ja nyt raskaudesta tietääkin kaikki jotka vastaan tulee kun tyttö kertoo kaikille kun niin mielissäänNo juu, aika menee kyllä nopsaan vaikka olot ei vielä parhaimmat ja väsymys piinaa. Mulle vika viikko ollut niin piinaavaa ja hidasta… ei oo vielä NIPTin tuloksia tullu . Tosin huomenna tulee se viikko .
Mutta sovelluksen mukaan jo 33% takana. Ja kohta alkaa toinen raskauskolmannes .
Ootteko joku kertonu tuleville sisaruksille raskaudesta?
Kauan sulla kesti saada NIPT vastaukset?Mä kerroin vanhemmille lapsille lähes heti raskaudesta, nuoremmille kerroin ekan ultran jälkee ja nyt raskaudesta tietääkin kaikki jotka vastaan tulee kun tyttö kertoo kaikille kun niin mielissään
NIPT tulokset tuli tällä viikolla ja kaikki oli hyvin.
Väsymys piinaa täällä edelleen,ei jaksais oikein mitään mutta lapset pitää kiireisenä. Ajankulua ei ehdi huomata.
8 päivää verikokeiden otosta soittivat.Kauan sulla kesti saada NIPT vastaukset?
Olen niin pahoillani, iso halausMulla todettiin tällä viikolla keskeytynytkekenmeno ja nyt odotan aikaa tyhjennykseen. Oireiden loppuminen ei ollut siis mun kohdalla normaalia. Kaikkea hyvää kaikille jatkoon ja tarrasukkia matkaan!
Pahoittelut paljon voimia ja jaksamistaMulla todettiin tällä viikolla keskeytynytkekenmeno ja nyt odotan aikaa tyhjennykseen. Oireiden loppuminen ei ollut siis mun kohdalla normaalia. Kaikkea hyvää kaikille jatkoon ja tarrasukkia matkaan!
Joo voi laittaa listalle, kiitos! LA: 28.12/ 1.Lapsi/ HUS@mmarimoi_ päivitetty .
@*Tähtipölyä* laitetaanko sunt listalle myös?
Mä oon kans muutamasti tuntenu sellanen muljahduksen tuolla vatsassa minkä luulen johtuvan liikkeistä. Sen vaan muistaa aikaisemmista raskauksista .
Voi ei, toi on pahinta mitä voi käydä. Tiedän miltä susta tuntuu . Voimia sinneMulla todettiin tällä viikolla keskeytynytkekenmeno ja nyt odotan aikaa tyhjennykseen. Oireiden loppuminen ei ollut siis mun kohdalla normaalia. Kaikkea hyvää kaikille jatkoon ja tarrasukkia matkaan!
Mä kävin joskus kuukausi sitte. Nyt oon sit mittaillu ku paastosta jäin kiinni. Ihmettelen ku mitää lähetettä ei oo tehty että sais vaikka lääkityksen. Paasto ylityksiä on ollu viis nyt kuukauden sisään.Sokerirasitus. En pidä tästä edelleenkään, ei mukavaa. Onneks pahoinvointia ei juurikaan enää oo niin uskalsi tulla tänne. Mä jäin viimeks kiinni jälkimmäisellä kerralla ja jouduin mittailee verensokereita. Selvisin sillä kun ei ollu paha, saad nähdä kuinka tällä kertaa käy.
Mulla ei ikinä tullut lääkitystä. En tiiä onko nää muuttunu aikasemmasta kun yli 10 v viimeks siitä kun odottanut. Mä muistelisin et tein ruokapäiväkirjaa ja mittailin tunnin päästä ruuasta mun arvoja.Mä kävin joskus kuukausi sitte. Nyt oon sit mittaillu ku paastosta jäin kiinni. Ihmettelen ku mitää lähetettä ei oo tehty että sais vaikka lääkityksen. Paasto ylityksiä on ollu viis nyt kuukauden sisään.
Joo, mittaillaan aamupaasto, sit tunti aamupalan, lounaan ja päivällisen jälkee.Mulla ei ikinä tullut lääkitystä. En tiiä onko nää muuttunu aikasemmasta kun yli 10 v viimeks siitä kun odottanut. Mä muistelisin et tein ruokapäiväkirjaa ja mittailin tunnin päästä ruuasta mun arvoja.
Jos ens neuvola käynnillä sit puuttuisivat enempi ja tulis lääkitys?
Voi ei! Ja kyllä pitäs olla tommosia tilanteita varten joku mukava istuin/paikka jossa odottaa.Jep, kovalla penkillä sai istua . Ei kiva homma. Ja mun kädet on aivan järkyttävät . Aivan hirveen jäljet ja mustelmat. Ikinä ennen tollasia tullu